Gjest opprådd og hjelpeløs Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har ei umulig kone. Hun forlanger å dra annevær helg på jentefest, og hun kommer skjelden hjem før langt ut på mårran. Hvis jeg konverterer til islam, hvor langt kan jeg da gå ang. å gi henne en annstendig oppdragelse? Eller rettere sagt, hvordan oppdrar muslimer konene sine? 0 Siter
bb71 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Sorry, de er nok ferdig oppdratt når mennene overtar... Hva med å rett og slett bytte til en muslimsk kone? 0 Siter
Gjest opprådd og hjelpeløs Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Sorry, de er nok ferdig oppdratt når mennene overtar... Hva med å rett og slett bytte til en muslimsk kone? Jeg elsker jo kona, og vil heller gå ut på kosekvelder sammen med henne. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg elsker jo kona, og vil heller gå ut på kosekvelder sammen med henne. Røyker hun pepe også? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Røyker hun pepe også? Hun dro vel ut med pepa i kjeften, ski på bena i en rullestol. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hun dro vel ut med pepa i kjeften, ski på bena i en rullestol. *LOL* 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg elsker jo kona, og vil heller gå ut på kosekvelder sammen med henne. Tror nok heller du må ta en seriøs prat eller to. Dere må komme fram til kompromisser der det er mulig, og godta der dere er for forskjellige. Hvis dere kan kommunisere ordentlig om disse tingene, er det også håp om at dere vil finne ut av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.