Gå til innhold

Beste flass-shampo?

Anbefalte innlegg

Gjest flassdamen
Skrevet

Som fjerner flass uten å herpe håret?

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg liker den flass-shampoen til wash and go, eller er det wash and go da? Likner på det hvertfall (finnes wash and go ennå forresten?). Shampoflaska er blå og hvit hvertfall. Jeg bruker den av og til bare fordi jeg synes håret blir så godluktende og fint etterpå, ikke fordi jeg har flass. Så jeg vet ikke om den virker på flass eller ikke.

Skrevet

Jeg bruker head&shoulders. Funker kjmepebra den

Gjest Hanneline
Skrevet

Fikk nylig flass etter å ha hatt såkalte braids i hele håret.

Og har ikke funnet noen butikk shampo som faktisk tar flasset.

Men prøv KMS sine produkter på frisør butikk, de er dyre, men de funker :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg liker den flass-shampoen til wash and go, eller er det wash and go da? Likner på det hvertfall (finnes wash and go ennå forresten?). Shampoflaska er blå og hvit hvertfall. Jeg bruker den av og til bare fordi jeg synes håret blir så godluktende og fint etterpå, ikke fordi jeg har flass. Så jeg vet ikke om den virker på flass eller ikke.

JAHH! Det er head and shoulders jeg mener!! Den likner sånn på wash and go synes jeg. Både utseende og navn.. *ehh*

Skrevet

Bruk Fungural, er å få kjøpt reseptfritt på apoteket.

Skrevet

Leste nylig en artikkel om flass. Det sto at flass kommer av sopp som gjør hodebunnen tørr slik at det begynner å flasse.

Det var visst ikke bare-bare å velge flass-shampoo, man må finne den sorten som best tar knekken på ens egen sopp. Så man må prøve seg fram.

Apoteket selger endel sorter, bl. annet medisinsk shampoo, men med den shampoen blir håret tørt, så man må bruke balsam etterpå. Head & shoulders er mye bedre sånn sett. (Den funker bra på mannen min)

Gjest togli
Skrevet

Leste nylig en artikkel om flass. Det sto at flass kommer av sopp som gjør hodebunnen tørr slik at det begynner å flasse.

Det var visst ikke bare-bare å velge flass-shampoo, man må finne den sorten som best tar knekken på ens egen sopp. Så man må prøve seg fram.

Apoteket selger endel sorter, bl. annet medisinsk shampoo, men med den shampoen blir håret tørt, så man må bruke balsam etterpå. Head & shoulders er mye bedre sånn sett. (Den funker bra på mannen min)

En jeg kjenner som er frisør sa at Head&Shoulders ikke fjerner flasset. Den bare holder flasset "på plass" i hodebunnen slik at det ikke synes. Man måtte visst ha skikkelig frisørshampoo for at flasset skulle bli borte for godt.

Gjest over my head
Skrevet

JAHH! Det er head and shoulders jeg mener!! Den likner sånn på wash and go synes jeg. Både utseende og navn.. *ehh*

head&sholders het tidligere wash&go.

Skrevet

Selukos, kjøpes på apoteket.

Jaa.. Det heter den medisinske shampoen jeg mente i mitt innlegg.

Skrevet

Jaa.. Det heter den medisinske shampoen jeg mente i mitt innlegg.

Den er knallbra. 2-3 vasker, og en er bra.

Og samme omgang med jevne mellemrom :)

Skrevet

Den er knallbra. 2-3 vasker, og en er bra.

Og samme omgang med jevne mellemrom :)

Jeg bruker den shampoen pga at hodebunnen klør sånn ca 3 ganger i året. Men flass har jeg ikke. Uansett er det nok en form for sopp som formerer seg i hodebunnen min. Det er en lettelse å bruke den shampoen - all kløe forsvinner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...