flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg kan hjelpe deg med å komme på flere gode grunner! Trengs ikke - det er innvilget alt - av meg selv! hehe PLUSS at jeg da kan spise falafel med couscous - det er møøøøkgodt! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Trengs ikke - det er innvilget alt - av meg selv! hehe PLUSS at jeg da kan spise falafel med couscous - det er møøøøkgodt! nei, du må velge kjöttbullar! 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 nei, du må velge kjöttbullar! Det har jeg hatt i alle år - nå er det Falafel -og gubben skal ha laks - hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det har jeg hatt i alle år - nå er det Falafel -og gubben skal ha laks - hehe Er gubben og jeg enige nå igjen? Jeg og eter laks på IKEA. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 http://www.laptopcomfort.no/ - klikk på minipult :-) ÅÅå tusen takk! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Samme her - en rød rose på høyre lår- Det var Gemini som hadde link til sånne pute-disker. Akkurat på høyre her også ikke rart da det er varmest på den siden 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Er gubben og jeg enige nå igjen? Jeg og eter laks på IKEA. Dere er ofte enig. hehe 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det er ikke rart, i hvert fall blir min dødsvarm under. Jeg legger den oppå en tempurpute med luft under i mangel på noe bedre. Du får lese linken du også og vurdere kjøp av brett/bord. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg håper at det smelter fett jeg.... Ja enn om det kunne ha gjort det. fnis. 0 Siter
ekte nick Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 På fanget? Jeg har da alltid min bærbare på bordet, jeg. Hels et litt lavt bord da, pga høyden for hendene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Dere er ofte enig. hehe Jeg har skjønt det. Særlig om cognacen ) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har skjønt det. Særlig om cognacen ) Og Band of Brothers 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Du får lese linken du også og vurdere kjøp av brett/bord. Men jeg har. Da kommer den for høyt opp og jeg klarer ikke å skrive, det blir altfor mye feil hihi. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 http://www.laptopcomfort.no/ - klikk på minipult :-) Finnes det flere sider tro? Ser at disse blir for små til laptopen her som er 40x28 Kanskje det ikke gjør noe at maskina kommer utenom puta? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Og Band of Brothers Den var skikkelig bra, band of brothers altså. Hihi, og du og jeg som åt og åt og aldri kom oss fra bordet da. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Finnes det flere sider tro? Ser at disse blir for små til laptopen her som er 40x28 Kanskje det ikke gjør noe at maskina kommer utenom puta? Comfortwriter'n er stor nok, den er 43x32. Er den jeg har, og jeg har også stor laptop. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Den var skikkelig bra, band of brothers altså. Hihi, og du og jeg som åt og åt og aldri kom oss fra bordet da. Og jeg trodde du slet med å få den i deg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 På fanget? Jeg har da alltid min bærbare på bordet, jeg. Hels et litt lavt bord da, pga høyden for hendene. Nei da kan jeg likså godt bruke den stasjonære pc'n hvis jeg må sitte ved bordet. Sitter veldig godt i godstolen med pc på fanget og fotene høyt 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Comfortwriter'n er stor nok, den er 43x32. Er den jeg har, og jeg har også stor laptop. :-) Så det nå. Trodde det var bare ei vondtreplate først,men så leste jeg da å da så jeg at det var pute under-dumme meg. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Så det nå. Trodde det var bare ei vondtreplate først,men så leste jeg da å da så jeg at det var pute under-dumme meg. Ville vært litt dumt å kalle ei hard treplate for "comfort-writer" ja ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.