Gå til innhold

Ikke fått i meg mat på 6 dager

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sulten
Skrevet

Jeg har hatt innfluensa og mistet matlysten. Nå er jeg kvitt det meste av innfluensaen, men det lille jeg har prøvd å spise har raskt kommet opp igjen. Men drikke går fint. Jeg har bestemt meg for ikke å prøve å spise igjen før kvalmen har gått over, men hvor lenge kan en gå uten mat før en blir svimmel og slapp?

Skrevet

Husk at du blir kvalm av å ikke spise også! Så det er ikke sikkert at du blir kvitt kvalmen før du begynner å spise igjen.

Jeg vil tro at du er svimmel og slapp allerede? Foreslår at du begynner å spise veldig forsiktig. Spis bittesmå måltider og øk de etterhvert som du klarer å beholde de. Hva med kjeks eller litt suppe?

God bedring :-)

Gjest Mom33
Skrevet

Huff, stakkars deg!

Som Adriana sier, man blir kvalm av å ikke spise også. Prøv forsiktig med 2-3 Mariekjeks og litt tynn te uten sukker. Om det sitter, kan du prøve litt mer etter 2-3 timer.

Sitter "maten", kan du prøve litt forsiktig med 1/2 brødskive, litt vann osv. Pass bare på å ikke innta tungt fordøyelig mat på enda et par dager, magen din må øve seg på å bli brukt igjen.

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...