Gjest ikke sulten Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har hatt innfluensa og mistet matlysten. Nå er jeg kvitt det meste av innfluensaen, men det lille jeg har prøvd å spise har raskt kommet opp igjen. Men drikke går fint. Jeg har bestemt meg for ikke å prøve å spise igjen før kvalmen har gått over, men hvor lenge kan en gå uten mat før en blir svimmel og slapp? 0 Siter
Adriana Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Husk at du blir kvalm av å ikke spise også! Så det er ikke sikkert at du blir kvitt kvalmen før du begynner å spise igjen. Jeg vil tro at du er svimmel og slapp allerede? Foreslår at du begynner å spise veldig forsiktig. Spis bittesmå måltider og øk de etterhvert som du klarer å beholde de. Hva med kjeks eller litt suppe? God bedring :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Huff, stakkars deg! Som Adriana sier, man blir kvalm av å ikke spise også. Prøv forsiktig med 2-3 Mariekjeks og litt tynn te uten sukker. Om det sitter, kan du prøve litt mer etter 2-3 timer. Sitter "maten", kan du prøve litt forsiktig med 1/2 brødskive, litt vann osv. Pass bare på å ikke innta tungt fordøyelig mat på enda et par dager, magen din må øve seg på å bli brukt igjen. God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.