Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig at Siri Helene måtte dra, når både Anders og Audun fikk bli. Det er helt klart at det er fjortissjentene som er de ivrigste stemmegiverne.

Gjest blue cucumber
Skrevet

vi får håpe at det viser seg at en av de andre deltakerne er for gamle, eller for unge til å delta, så hun kan hoppe inn igjen:)

Gjest girasol
Skrevet

vi får håpe at det viser seg at en av de andre deltakerne er for gamle, eller for unge til å delta, så hun kan hoppe inn igjen:)

He, he, ja det hadde vært noe! :-)

Skrevet

Eller at Audun har såpass skam i livet at han trekker seg frivillig;-)

Gjest girasol
Skrevet

He,he - stakkars da :-)

Skrevet

Jeg blander han og Anders veldig, men skiller dem på øyenbryna.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sånn går det når fjortisjentene bestemmer. Veldig urettferdig.

Gjest Hanneline
Skrevet

Hele Idol blir nå bare så patetisk på grunn av denne stemminga at man kan like godt gi opp og se på det.

Tune inn på siste finalen og med et lite misfornøyd nikk annkjenne at den dårligste stemmen, men dog "peneste" trynet/utstrålingen, vant.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg blander han og Anders veldig, men skiller dem på øyenbryna.

*lol*

Gjest girasol
Skrevet

Hele Idol blir nå bare så patetisk på grunn av denne stemminga at man kan like godt gi opp og se på det.

Tune inn på siste finalen og med et lite misfornøyd nikk annkjenne at den dårligste stemmen, men dog "peneste" trynet/utstrålingen, vant.

Ja hvem skal vi tro vinner hele Idol hvis det kun er fjortis-sjarmen som får råde?

Da vil jeg tippe på... hm....kanskje Audun eller Anders...?

Fy, verden er urettferdig!

Skrevet

Ja hvem skal vi tro vinner hele Idol hvis det kun er fjortis-sjarmen som får råde?

Da Sandra var med satt gubben og to av ungene og stemte for harde livet hver eneste uke :) Og hva slags cd-plate må jeg høre på regelmessig..? SANDRA.. Det går greit, heldigvis hører gubben på annen musikk.

Gjest pekka
Skrevet

ja, det var kjipt at ho måtte dra, ble forskrekket da... Menmen, jeg gav ingen stemmer, så sånn kan det da gå :)

Gjest blue cucumber
Skrevet

He, he, ja det hadde vært noe! :-)

Det hadde i hvertfall fått seertallene opp. En skandale trekker jo alltids folk til tv-skjermen + at det blir noe VG også tjener på.

Gjest girasol
Skrevet

Da Sandra var med satt gubben og to av ungene og stemte for harde livet hver eneste uke :) Og hva slags cd-plate må jeg høre på regelmessig..? SANDRA.. Det går greit, heldigvis hører gubben på annen musikk.

He,he, du har litt av en gubbe du :-)

Det skal sies at mannen min måtte krype til korset og innrømme at hu var jo litt snerten hu der Sandra da ;-)

Gjest blue cucumber
Skrevet

Men stemmer ikke fjortisgutta også da? De må vel ha noen jentefavoritter de også?

Skrevet

He,he, du har litt av en gubbe du :-)

Det skal sies at mannen min måtte krype til korset og innrømme at hu var jo litt snerten hu der Sandra da ;-)

Grisene ;)

Gjest girasol
Skrevet

Det hadde i hvertfall fått seertallene opp. En skandale trekker jo alltids folk til tv-skjermen + at det blir noe VG også tjener på.

Kanskje du skal tipse TV2 omdette? De er jo helt sikkert innteressert i få seertallene opp! Og da slår vi flere fluer i en smekk!! :-D Ut med Audun, inn med Siri Helene og seertallene opp! Everyone is a winner! (Bortsett fra Audun da...)

Gjest girasol
Skrevet

Men stemmer ikke fjortisgutta også da? De må vel ha noen jentefavoritter de også?

Ja da blir det sikkert Stine som får stemmene, tipper jeg!

Skrevet

Ja, det var ille! Og at Oda også havnet i stolen. Selv om hun har sunget bedre tidligere, så var hun ikke så dårlig idag.

Audun, Iselin og Anders burde havnet i stolen idag, med Audun som soleklar førstemann ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...