Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var ille! Og at Oda også havnet i stolen. Selv om hun har sunget bedre tidligere, så var hun ikke så dårlig idag.

Audun, Iselin og Anders burde havnet i stolen idag, med Audun som soleklar førstemann ut.

Enig med deg. Anders og Audun sang grusomt i dag. Iselin vil jeg gjerne ha med videre, hvis hun skjerper seg. Jeg vet hun har mye å gi. Hun har et særpreg på stemmen, selv om hun i dag sang dritdårlig.

Lenge leve fjortissene, eller?

Skrevet

Jepp! Audun burde definitivt gått ut i dag! Synes de burde snu om på hele konseptet og at vi heller stemmer på dem man syns burde ryke denne gangen. Lettere å bestemme seg for hvem som synger dårligst enn hvem man absolutt vil ha videre. Blir dyrt om man skal stemme på 11 av 12 deltakere...

Skrevet

Jepp! Audun burde definitivt gått ut i dag! Synes de burde snu om på hele konseptet og at vi heller stemmer på dem man syns burde ryke denne gangen. Lettere å bestemme seg for hvem som synger dårligst enn hvem man absolutt vil ha videre. Blir dyrt om man skal stemme på 11 av 12 deltakere...

Men det er vel det de tjener på. For folk stemmer jo gjerne mer da.

Skrevet

Men det er vel det de tjener på. For folk stemmer jo gjerne mer da.

Vet det! og det er så irriterende!!

Skrevet

Ja, det var helt feil. Iselin og Audun sang forferdelig surt. Og Iselin kom ikke en gang i stolen.

Mon tro om dette utvikler seg a la Blomster-Finn i "Skal vi danse".

Skrevet

Triste greier. Men det viktigste er at Wismu (er det ikke det han heter?) gir ut plate og at Alexander forblir lenge i rampelyset, for han er så skjønn - og han har en nydelig sangstemme. Så kan den vinne den som vil for meg!

Idolvinnerne blir jo sjelden direkte vinnere, må huske på.

:)

Skrevet

Triste greier. Men det viktigste er at Wismu (er det ikke det han heter?) gir ut plate og at Alexander forblir lenge i rampelyset, for han er så skjønn - og han har en nydelig sangstemme. Så kan den vinne den som vil for meg!

Idolvinnerne blir jo sjelden direkte vinnere, må huske på.

:)

Ikke blir de idoler heller. Og bortsett fra Kurt er de døgnfluer de luxe.

Jeg synes Ørjan er veldig søt, og det verste er at jeg, gamle råskinnet, synes han er sexy. Det er noe med blikket. Men jeg bruker ikke å synes valper på 21 er sexy.

Jeg er enig i at Aleksander er flink, men han blir for anonym og kjedelig.

Men smaken er forskjellig.

Jeg kommer ikke over at Islein for det første sang så dårlig, og for det andre var dumdristig nok til å velge en hit som er så mye spilt på radio akurat nå i en hundre ganger bedre utgave.

Hun burde ha gravd fram noe Suzanne Vega eller en ukjent Katie Melua-låt som hun kunne mestre.

Skrevet

Jeg synes Ørjan er veldig søt, og det verste er at jeg, gamle råskinnet, synes han er sexy. Det er noe med blikket. Men jeg bruker ikke å synes valper på 21 er sexy.

Jeg kommer ikke over at Islein for det første sang så dårlig, og for det andre var dumdristig nok til å velge en hit som er så mye spilt på radio akurat nå i en hundre ganger bedre utgave.

Hun burde ha gravd fram noe Suzanne Vega eller en ukjent Katie Melua-låt som hun kunne mestre.

Når det gjelder Ørjan er vi helt enige ;))

Skrevet

Synes det var greit at hun måtte dra jeg! Har ikke sansen for henne.

Dersom Aleksander, Stine, Wisnu og Audun går ut i følgende rekkefølge etter denne sendinga skal ikke jeg klage ihvertfall:)

Skrevet

Helt utrolig at voksne mennesker faktisk følger med på dette lavmålet, i fullt alvor. :-)

"............................................"

Skrevet

Ørjan er dritsexy på en litt sånn bad boy kinda way. Jeg er inne i en sånn falle-for-snill-gutt-periode, så da er Alexander mer min kopp med te.

:D

Enig i alt dette andre du sier, ja.

Skrevet

Klart det er mange tenåringer som stemmer, men jeg synes at de voksne også bør stemme så ikke ho som Tor Milde kalte for søplehue vinner!

(husker ikke navnet til den sjarmerende jenta)

Skrevet

Er så enig, så enig når det gjelder Ørjan. hehe - han er jo bare 21 år, men allikevel - han kunne lett fått meg mo i knærne i hvert fall ;)

Han har bare _det_ blikket, pluss at han selvsagt ser helt smashing bra ut *yummy*

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så overrasket.

I IDOL stemmer man jo ikke ut folk - men den som ikke blir tilstrekkelig "stemt inn" ryker ut. Og Audun og Islein har sine tilhengere fra før som "godtar" at de ikke presterte så veldig bra på fredag.

Siri Helene derimot har vært nokså "anonym" hele tiden. En slik sanger som mange synes er helt OK, men som ikke får "fans" som stemmer i vilden sky.

Hun hadde ikke "fortjent" å ruke ut før noen som synger helt elendig, men når det er sagt sp må jeg innrømme at jeg ikke er så veldig lei meg for at hun røk ut. Jeg synes hun var en kjedelig artist.

Skrevet

Sånn går det når fjortisjentene bestemmer. Veldig urettferdig.

Nå stemte ikke vi på noen, men dersom jeg hadde stemt hadde jeg IKKE stemt på Siri Helene! Og jeg er ingen fjortis.

Så det er vel ikke bare fjortisenes skyld, vel? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...