flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 http://www.adressa.no/multimedia/archive/00553/wig_wam2_553245f.jpg Om dere så Beat for Beat så skjønner dere kanskje hva jeg mener - om sommerfugler og sånn ) Og for en stemme han har - til og med gubben kom ryggende inn i stua da han sang den sangen som Tommy Kjørberg sang en gang fra The Phantom. Ja, jeg sier nå bare det - Åge er kællen sin det gett! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Å grøss og gru! Du har samme smak som sønnen min du. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Å grøss og gru! Du har samme smak som sønnen min du. Ikke på samme måten, sikkert...... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nå så jeg det om sommerfugler ja:) Ja ja, du skal få ha han for deg selv. Jeg vil bare ha Jonas jeg:) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Nå så jeg det om sommerfugler ja:) Ja ja, du skal få ha han for deg selv. Jeg vil bare ha Jonas jeg:) JOnas - lillegutt? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nå så jeg det om sommerfugler ja:) Ja ja, du skal få ha han for deg selv. Jeg vil bare ha Jonas jeg:) Var det han som sang sist? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 JOnas - lillegutt? Jonas G. Støre vel. Han er ikke noe lillegutt nei! Han der Åge Glam, minner meg om en av de figurene Otto Jespersen hadde:) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Jonas G. Støre vel. Han er ikke noe lillegutt nei! Han der Åge Glam, minner meg om en av de figurene Otto Jespersen hadde:) Du måtte jo sett Åge Glam i Beat for Beat for å forstå hva jeg mener - uten sminke og med DEN stemmen! Sthøre - haha oki! .) EN TGYGG MANN 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Var det han som sang sist? DU, GI DEG DA!!! Han kunne jo nesten vært sønnen min:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Du måtte jo sett Åge Glam i Beat for Beat for å forstå hva jeg mener - uten sminke og med DEN stemmen! Sthøre - haha oki! .) EN TGYGG MANN Jeg så ikke programmet. Men uansett. Sminke eller ikke sminke. Det spiller ingen rolle. Han er så laaaangt unna min smak:) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 DU, GI DEG DA!!! Han kunne jo nesten vært sønnen min:) Kan jo være søt likevel, he he. Jeg er i Idolstemning enda Men når vi snakker om Menn, så er jeg jo selvsagt med på at jonas G Støre er en av dem! 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Jeg så ikke programmet. Men uansett. Sminke eller ikke sminke. Det spiller ingen rolle. Han er så laaaangt unna min smak:) Han er litt magisk 0 Siter
Gjest rota Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nå har jeg nettopp svart deg over her og sagt vi er like. Men nå får det være nok. Glam tar du bare ikke fra meg altså. Han er bærre lækker. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Han er litt magisk Ja ja, du skal nå få lov til å synes det da:) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Nå har jeg nettopp svart deg over her og sagt vi er like. Men nå får det være nok. Glam tar du bare ikke fra meg altså. Han er bærre lækker. Ikke sant han har IT? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Kan jo være søt likevel, he he. Jeg er i Idolstemning enda Men når vi snakker om Menn, så er jeg jo selvsagt med på at jonas G Støre er en av dem! Han er ikke sånn at man vil henge opp bilde over ungdomsbenken av ham....Støhre altså - - . . DET er GLAM 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Han er ikke sånn at man vil henge opp bilde over ungdomsbenken av ham....Støhre altså - - . . DET er GLAM Vi er ferdig med ungdomstiden vi vet du, Flisa. Du har vel nettopp bare startet? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Vi er ferdig med ungdomstiden vi vet du, Flisa. Du har vel nettopp bare startet? Jeg ble fratatt min som 17-åring jeg vettø - så jeg får lov av gubben å leke litt fjotiss nå = 0 Siter
Gjest rota Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ikke sant han har IT? Han har en utstråling som er veldig tiltrekkende. Men så er han også sjenert til tross for sin ville opptreden. Tror det er litt den dobbeltheten som gjør at han blir sånn godgutt. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Han er ikke sånn at man vil henge opp bilde over ungdomsbenken av ham....Støhre altså - - . . DET er GLAM Må jo si at han Glam også er noe å knaske på Glam, Støhre og Idol-Ørjan. Jeg er litt schizo i smaken på menn altså 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.