Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo si at han Glam også er noe å knaske på ;)

Glam, Støhre og Idol-Ørjan. Jeg er litt schizo i smaken på menn altså :)

hihi!

Skrevet

Og ikke et sete var tørt. Glam ruler! Og så blir man en ørliten tanke stolt, over å ha tilhold i samme fylke som Glamrockens store sønn.

Artig å se, at når Dyrhaug blir klebrig, får Glam enda en gang trang til å hyle "rock'n rooooooollllll" *s*

Det har vært en helaften.

Skrevet

Og ikke et sete var tørt. Glam ruler! Og så blir man en ørliten tanke stolt, over å ha tilhold i samme fylke som Glamrockens store sønn.

Artig å se, at når Dyrhaug blir klebrig, får Glam enda en gang trang til å hyle "rock'n rooooooollllll" *s*

Det har vært en helaften.

Jepp - det har det - *hever Pepsi-MAX-glasset* SKÅL!

Han er født i 1969 - -fant jeg ut...

Skrevet

Akkurat passe for meg!

Skrevet

1969? Bare fjortisen altså?

Skål! ;o)

Skrevet

Han var faktisk ganske digg uten all den sminka, og for en stemme - selv om jeg bare fikk med meg den ene heavy sangen!

Skrevet

Han var faktisk ganske digg uten all den sminka, og for en stemme - selv om jeg bare fikk med meg den ene heavy sangen!

JA _ du har skjønt det! :) Han var et drops! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...