flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Må jo si at han Glam også er noe å knaske på Glam, Støhre og Idol-Ørjan. Jeg er litt schizo i smaken på menn altså hihi! 0 Siter
Spirea Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Og ikke et sete var tørt. Glam ruler! Og så blir man en ørliten tanke stolt, over å ha tilhold i samme fylke som Glamrockens store sønn. Artig å se, at når Dyrhaug blir klebrig, får Glam enda en gang trang til å hyle "rock'n rooooooollllll" *s* Det har vært en helaften. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Og ikke et sete var tørt. Glam ruler! Og så blir man en ørliten tanke stolt, over å ha tilhold i samme fylke som Glamrockens store sønn. Artig å se, at når Dyrhaug blir klebrig, får Glam enda en gang trang til å hyle "rock'n rooooooollllll" *s* Det har vært en helaften. Jepp - det har det - *hever Pepsi-MAX-glasset* SKÅL! Han er født i 1969 - -fant jeg ut... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jepp - det har det - *hever Pepsi-MAX-glasset* SKÅL! Han er født i 1969 - -fant jeg ut... Akkurat passe for meg! 0 Siter
Spirea Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jepp - det har det - *hever Pepsi-MAX-glasset* SKÅL! Han er født i 1969 - -fant jeg ut... 1969? Bare fjortisen altså? Skål! ;o) 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Han var faktisk ganske digg uten all den sminka, og for en stemme - selv om jeg bare fikk med meg den ene heavy sangen! 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Han var faktisk ganske digg uten all den sminka, og for en stemme - selv om jeg bare fikk med meg den ene heavy sangen! JA _ du har skjønt det! Han var et drops! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.