Gå til innhold

svigerblogg. Dag 5

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Har nettopp fått overrakt den fantastiske nyheten om at de blir en uke til.

*hjelpes*

hyl+skrik+en liten tåre.....

Gjest Hanneline
Skrevet

Kan de bare "avtale" det slik uten videre da?

Har ikke dere noe dere skulle sagt?

Gjest Flystripa
Skrevet

Huff da, nå som det endelig skulle gå mot slutten!?!

Skrevet

Hva er en uke til når man faktisk vet at du var på hytteferie med dem i 2 mnd ;)

Kanskje de har sett litt lite til deg denne gangen..? Tihi..

Gjest mirakel*2
Skrevet

nesten som med persille sin sak:) Elendigheten tar aldri slutt. (satt på spissen selvfølgelig;) )

Skrevet

Oj...du må ha gjort mye grusomt i ditt liv, og dette er straffen!

:-)

Skrevet

Sånn går det med snille svigerdøtre...*s*

Gjest Mom33
Skrevet

Å kjære...

Men siden du ikke visste om den ekstrauka, så har du jo ikke ryddet noe i kalenderen din (slik du har gjort for den uka de har vært hos dere). Sant?

Så neste uke er jo helt tettpakket med program etter jobb. Kurs, overtid (du har jo knapt nok jobbet overtid mens de har vært hos dere, har du vel?), avskjeds- eller velkomstmiddag for noen på jobben, nye venninneproblematikker osv. Og neste helg skal du jo være borte hele helga, det har vært planlagt leeeenge. Sant?

Hold ut!

(Min svigermor er aldri mindre enn 3 uker i slengen, men det er sjelden hun kommer, da.)

Mista nikket
Skrevet

Du har nok gjort det alt for hyggelig for dem:-)

Gjest Persille
Skrevet

nesten som med persille sin sak:) Elendigheten tar aldri slutt. (satt på spissen selvfølgelig;) )

Men jeg hadde foretrukket å bytte!

Åh, det skal jeg jammen undersøke om er mulig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...