Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Dorthe

9

• keinstein

5

• bb71

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ble han homsen.

Men det er i hvert fall bedre enn å bli Narvestad. Selv om Narvestad er den eneste virkelige morsomme karakteren i showet. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg svarer her også.

Jeg er Naravestad.

Gjest ·.·´¯`·.·M.Angelica·.·´¯`·.·
Skrevet

Jeg ble han homsen.

Men det er i hvert fall bedre enn å bli Narvestad. Selv om Narvestad er den eneste virkelige morsomme karakteren i showet. :)

Ble homo jeg og ;o)

Skrevet

Ble homo jeg og ;o)

Da var det helg for deg også ser jeg :)

Skrevet

Da var det helg for deg også ser jeg :)

Ja..Har fått roet meg etter Idol nå.. Hi hi.. ;)

Skrevet

Jeg er visst lik Ali.

"glad i biler og flørting, setter vennene foran alt. Et arbeidsjern uten like, tøff i replikken, men ganske så følsom når det kommer til stykket" :-)

Skrevet

Ja..Har fått roet meg etter Idol nå.. Hi hi.. ;)

Idol kan vekke fram sterke følelser i en, he he. Min mor var svært så opprørt i fjor da Alejandro røk ut. skikkelig bisk var hun ;-)

Et par uker før var hun på ferie i utlandet. Hun sendte sms om hvordan det gikk med hennes Ali. Jeg svarte noe sånt som "Det gikk ikke så bra. Da han kom på scenen snublet han i ledningen til microfonen. Idet han falt utbrøt han "Helvete". Da han skulle synge hadde han glemt teksten, så han bare sto der og nynnet."

Fikk til svar "Nei og nei - håper du spøker! du gjør det, sant..?"

Skrevet

Jeg ble han homsen.

Mamma og jeg ble Narvestad og pappa og gubben min ble han Kuram - hva sier egentlig det om oss? hehe

Skrevet

Idol kan vekke fram sterke følelser i en, he he. Min mor var svært så opprørt i fjor da Alejandro røk ut. skikkelig bisk var hun ;-)

Et par uker før var hun på ferie i utlandet. Hun sendte sms om hvordan det gikk med hennes Ali. Jeg svarte noe sånt som "Det gikk ikke så bra. Da han kom på scenen snublet han i ledningen til microfonen. Idet han falt utbrøt han "Helvete". Da han skulle synge hadde han glemt teksten, så han bare sto der og nynnet."

Fikk til svar "Nei og nei - håper du spøker! du gjør det, sant..?"

*LOL*

Den var bra =)

Skrevet

*rødme bittelitt*

hihi, jeg ble ali silmander da :o)

Skrevet

hihi, jeg ble ali silmander da :o)

Er det han med blomsterbutikken?

Skrevet

Er det han med blomsterbutikken?

Ja, han som bare fløy etter damene og til og med var innom klasserommet til dattera mi på jakt etter dama :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...