Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nekter jeg å si:-/

Datra mi ble Ruth, og du er jo minst like søt, yndig, snill og god som ho'-------?

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Dorthe

9

• keinstein

5

• bb71

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, han som bare fløy etter damene og til og med var innom klasserommet til dattera mi på jakt etter dama :o)

Han jeg liker best i den serien -vi har en på jobben som er så lik at ALLE har sagt det til han -så nå kaller han bare lageret for !"Blomsterbotikk" :-) han er norsk.

Skrevet

Han jeg liker best i den serien -vi har en på jobben som er så lik at ALLE har sagt det til han -så nå kaller han bare lageret for !"Blomsterbotikk" :-) han er norsk.

Hehehe

Skrevet

Piirka....

Det var tøøøøft - hehe

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

hehe, jeg eneste på dol som har ble Piirka? :P

Skrevet

Datra mi ble Ruth, og du er jo minst like søt, yndig, snill og god som ho'-------?

Jeg ble også Nahahaharvestad! *hyl*

Skrevet

Jeg ble også Nahahaharvestad! *hyl*

hihi

Skrevet

Piirka....

Nå fikk jeg dine svar inn på svar til meg. Dette her er sykt. Jeg leste bare øverste svaret fra flisa altså, trodde jo det var til meg :o(

Gjest Ali her!
Skrevet

jeg ble Ali!

Tar det som et kompliment...

Skrevet

Vi er nok like vi Flisa, jeg ble også Narvestad. Verden trenger oss.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ble homo jeg og ;o)

Jeg tror det var sushien som gjorde utslaget for meg. :)

Men du: Det nicket ditt suger. Flisas også. Gå tilbake til det vante vanlige! :)

Skrevet

ja så nå, vi postet nesten likt..

*skål bb71* ;)

YO!

Skrevet

Nå fikk jeg dine svar inn på svar til meg. Dette her er sykt. Jeg leste bare øverste svaret fra flisa altså, trodde jo det var til meg :o(

Jøss - men alt mitt er ditt, så det går bra for meg!

Skrevet

Jeg tror det var sushien som gjorde utslaget for meg. :)

Men du: Det nicket ditt suger. Flisas også. Gå tilbake til det vante vanlige! :)

mitt?

Skrevet

Jøss - men alt mitt er ditt, så det går bra for meg!

Men nå har det skjedd flere ganger i det siste. Hm, syke greier.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Gleder meg til de tre vestkantguttene flytter inn i boretslaget. Det kan bli morro.

Skrevet

Men nå har det skjedd flere ganger i det siste. Hm, syke greier.

Sykt ja, men jeg har ikke merket noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...