flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Gleder meg til de tre vestkantguttene flytter inn i boretslaget. Det kan bli morro. Enig! - og nå fikk han en idé om en som burde være sjalu også - etter hun snåle Marit .... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 mitt? Nei, det var kanskje ikke så ille nå. Trodde du fortsatt var omkranset av pyntetull. 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Nei, det var kanskje ikke så ille nå. Trodde du fortsatt var omkranset av pyntetull. bar epå søndager, og når du ikke er her... *prektig* 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Sykt ja, men jeg har ikke merket noe... Togli har klaget også. Jaja, vi overlever vel, det kommer jo ikke annet opp enn svarene vi får og de ligger jo her uansett så alle kan lese dem. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg er visst mest lik Kuram Silmandar.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Kuram Silmandar *herregud* Åh, godt vi er to. Nattesøvnen er redda! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Vi er nok like vi Flisa, jeg ble også Narvestad. Verden trenger oss. Jeg er også narvestad. Det er vi som bestemmer over de andre her. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg tror det var sushien som gjorde utslaget for meg. Men du: Det nicket ditt suger. Flisas også. Gå tilbake til det vante vanlige! Jeg er ikke han homoen allikevel. Jeg er han Ali. Tenkte han va homo med en gang. Hvorfor visste jeg at du kom til å si det? Ok da. *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg er også narvestad. Det er vi som bestemmer over de andre her. Puh, ikke over meg i hvert fall. Ali Silander gjør akkurat som han vil han ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Puh, ikke over meg i hvert fall. Ali Silander gjør akkurat som han vil han ) Men jeg følger, så bare vær forsiktig. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Pirrka ------ jeg MÅ se borettslaget i morgen, for å se hvordan han (jeg??) egentlig er, (har sett mest til Narvestad) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Du likner mest på: Piirka Kellivoite: Du finnes ikke sjenert og liker fest og moro. Er det noe du har lyst til, så gjør du det. Sosiale regler er ikke noe for deg, bare pass på hvor du tråkker. Wohoooooh! Voi vittun, perkele! :-) ".........................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Du likner mest på: Piirka Kellivoite: Du finnes ikke sjenert og liker fest og moro. Er det noe du har lyst til, så gjør du det. Sosiale regler er ikke noe for deg, bare pass på hvor du tråkker. Wohoooooh! Voi vittun, perkele! :-) ".........................................." Egentlig så ligner du vel litt også ;o) 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Haha, jeg ble Piirka, og det verste er at jeg kan identifisere meg med ham for tiden. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Pirrka. Denne figuren da selvsagt må ha noen gode sider også. Sosiopaten Narvestad har jeg sett for mange av. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Pirrka. Denne figuren da selvsagt må ha noen gode sider også. Sosiopaten Narvestad har jeg sett for mange av. Jeg er litt deppa over at både mora mi og jeg er Narvestad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.