Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt deppa over at både mora mi og jeg er Narvestad.

Narvestad er en bombastisk sosiopat. Uten ekte empati, egostisk og passe frekk. Karlsson på Taket er også en slik, men i mildere form. Karsson er i tilleg bevisst slem.

Mennesker jeg ville taklet fint, men ikke belemret andre med, ikke dratt med hjem.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Dorthe

9

• keinstein

5

• bb71

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Narvestad er en bombastisk sosiopat. Uten ekte empati, egostisk og passe frekk. Karlsson på Taket er også en slik, men i mildere form. Karsson er i tilleg bevisst slem.

Mennesker jeg ville taklet fint, men ikke belemret andre med, ikke dratt med hjem.

*GRÅTER*

Skrevet

Egentlig så ligner du vel litt også ;o)

Heh-heh :-)

"...................................."

Snorkfrøken
Skrevet

Pirrka

-og det ante meg i grunnen....

Skrevet

*GRÅTER*

Så-så. Det er bare spøk :-)

Så du da Narvestad fikk beskjed om at ei dame ikke ville ha noe mer med han å gjøre? Han bad henne med seg ut med seg ut på en gjerrig og kverulantisk middag. Gjorde alle klassiske feil.

Slik er noen mennsker, smålige og mangler sosial intelligens.

Å være gjerrig, uhøflig mot kelneren og snakke stygt om noen er "basic turn off på date", eller i det hele tatt. Også kvinner burde skjerpe seg.

Narvestad treffer fint med mange utspill.

Synet på penger avslører mange slike. Gjerrighet er uhyre usympatisk, sløsing likeså. Begge deler mener jeg er pesonlighetsforstyrrelser og et dårlig tegn for resten av adferden vi ikke har sett enda.

Skrevet

Jeg likner på Ali Silmandar..

Et arbeidsjern som liker biler og flørting, og setter vennene foran alt. Tøff i replikken men følsom innerst inne ;o)

Skrevet

Så-så. Det er bare spøk :-)

Så du da Narvestad fikk beskjed om at ei dame ikke ville ha noe mer med han å gjøre? Han bad henne med seg ut med seg ut på en gjerrig og kverulantisk middag. Gjorde alle klassiske feil.

Slik er noen mennsker, smålige og mangler sosial intelligens.

Å være gjerrig, uhøflig mot kelneren og snakke stygt om noen er "basic turn off på date", eller i det hele tatt. Også kvinner burde skjerpe seg.

Narvestad treffer fint med mange utspill.

Synet på penger avslører mange slike. Gjerrighet er uhyre usympatisk, sløsing likeså. Begge deler mener jeg er pesonlighetsforstyrrelser og et dårlig tegn for resten av adferden vi ikke har sett enda.

Og jeg er helt omvendt av det der -jeg finnes ikke gjerrig, hverken på meg selv eller verdier.

Skrevet

Og jeg er helt omvendt av det der -jeg finnes ikke gjerrig, hverken på meg selv eller verdier.

Det bekrefer vel at slike undersøkelser ikke er å å ta på alvor?

*tørker tårene til flisa*

Skrevet

Det bekrefer vel at slike undersøkelser ikke er å å ta på alvor?

*tørker tårene til flisa*

TAKK! *snufs*

Skrevet

TAKK! *snufs*

*slipper opp for 100 m Torky*

Shit.

Skrevet

Jeg likner på Ali Silmandar..

Et arbeidsjern som liker biler og flørting, og setter vennene foran alt. Tøff i replikken men følsom innerst inne ;o)

Ali her også! ;-)

Gjest kuram
Skrevet

Kuram Silmander.Det stemmer faktisk det som står der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...