Gå til innhold

Adams Epler

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da vet vi hvor du holder til, og kommer for å ta deg :)

Kult. :)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

9

• Klara Q

8

• Anki

7

Gjest Persille
Skrevet

Kult. :)

Heh, vi er skumlere enn du tror ;)

Skrevet

Har sett filmen i dag, og den var virkelig morsom!! :)

Mannen min og jeg satt og lo så vi grein flere ganger.

Liker godt Ulrich Thomsen forresten - og også han som spilte presten.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har sett filmen i dag, og den var virkelig morsom!! :)

Mannen min og jeg satt og lo så vi grein flere ganger.

Liker godt Ulrich Thomsen forresten - og også han som spilte presten.

Bra du likte den. Dere har god smak. :)

Så nettopp Walk the Line. En glimrende film om en fantastisk artist.

Skrevet

Bra du likte den. Dere har god smak. :)

Så nettopp Walk the Line. En glimrende film om en fantastisk artist.

Om Johnny Cash ja? :) Sett den på kino? Tar i mot filmtips fra deg vi altså - de vi har sett som du har anbefalt på det varmeste før har falt veldig i smak i hvert fall :)

hare1365380455
Skrevet

Hehe, den så jeg i gårkveld! :D Lurte på om jeg skulle tipse om den, men du kom meg i forkjøpet...;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om Johnny Cash ja? :) Sett den på kino? Tar i mot filmtips fra deg vi altså - de vi har sett som du har anbefalt på det varmeste før har falt veldig i smak i hvert fall :)

Nei, har den på dvd.

Den kom ut på sone 1 for noen uker sia. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, den så jeg i gårkveld! :D Lurte på om jeg skulle tipse om den, men du kom meg i forkjøpet...;)

Apropos tipsing:

Jeg sjekket årets Oscar-filmer opp mot playusa, og svært mange av filmene er enten gitt ut på dvd eller kommer veldig snart.

Dette er filmer som nylig har hatt premiere i Norge.

hare1365380455
Skrevet

Apropos tipsing:

Jeg sjekket årets Oscar-filmer opp mot playusa, og svært mange av filmene er enten gitt ut på dvd eller kommer veldig snart.

Dette er filmer som nylig har hatt premiere i Norge.

De er tidlig ute, de altså.... Takk for tips. Husk at vi må følge med på når Carnivale kommer....:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

De er tidlig ute, de altså.... Takk for tips. Husk at vi må følge med på når Carnivale kommer....:)

Det varierer veldig. Enkelte titler er tidlig ute, andre ikke. Men jeg tror også det er vi her på berget som er trege med å sette opp filmene på kino.

Oscar-vinneren Crash kom faktisk ut på dvd så tidlig som i fjor.

Broackback Mountain venter jeg i posten om et par uker, og Capote, som nettopp er satt opp på kino her til lands og som slo an under det nylige Oscar-showet, er på vei i posten nå. Det samme gjelder Good Night, and Good Luck, også en film som hadde preimiere i Norge for et par uker siden. :)

Skrevet

Hmm...noterer meg filmanbefalinga fra deg ja - tror du har ålreit smak med filmer :) Og danske filmer er ofte veldig bra, synes jeg.

Noen kjente navn med i filmen?

Mads er jo ikke helt ukjent :)

http://www.imdb.com/name/nm0586568/

Skrevet

Mads er jo ikke helt ukjent :)

http://www.imdb.com/name/nm0586568/

Nei,jeg vet - har sett han før også,men er usikker på hvem av de filmene jeg har sett da. mannen min hadde sett han i Mordkommisjonen, sa han. Ulrich Thomsen er ikke ukjent han heller - har sett han i flere filmer også :)

hare1365380455
Skrevet

Det varierer veldig. Enkelte titler er tidlig ute, andre ikke. Men jeg tror også det er vi her på berget som er trege med å sette opp filmene på kino.

Broackback Mountain venter jeg i posten om et par uker, og Capote, som nettopp er satt opp på kino her til lands og som slo an under det nylige Oscar-showet, er på vei i posten nå. Det samme gjelder Good Night, and Good Luck, også en film som hadde preimiere i Norge for et par uker siden. :)

Men nå blir det jo snart slik at filmene kommer her omtrent samtidig som i resten av verden (på kino) pga at de skal få nytt system. Om jeg husker rett....;)

hare1365380455
Skrevet

Har du forresten sett "Blinkende lygter"?

Skrevet

Jo, Paprika Steen har jeg også sett før forresten :)

Ser man det :) Ja, de er i grunnen alle kjente ansikter. Må få med deg filmen - den er "sjov" ;-)

Skrevet

Ser man det :) Ja, de er i grunnen alle kjente ansikter. Må få med deg filmen - den er "sjov" ;-)

hehe - har sett den allerede jeg da *fnise*

Så den i går ;) Derfor jeg visste hvem som spilte i filmen nå ;)

Skrevet

hehe - har sett den allerede jeg da *fnise*

Så den i går ;) Derfor jeg visste hvem som spilte i filmen nå ;)

Hehe.

Likte du den, da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du forresten sett "Blinkende lygter"?

Ja, den så jeg for en del år siden. Husker jeg syntes den var morsom, men at den ikke er helt på nivå med f.eks. I Kina Spiser De Hund. Men nå skal det litt til også.

Den er verdt å se. Minnes en kul ku-skytescene, så hvis du mot all formodning skulle være en ku-elsker er den muligens ikke noe for deg. :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, den så jeg for en del år siden. Husker jeg syntes den var morsom, men at den ikke er helt på nivå med f.eks. I Kina Spiser De Hund. Men nå skal det litt til også.

Den er verdt å se. Minnes en kul ku-skytescene, så hvis du mot all formodning skulle være en ku-elsker er den muligens ikke noe for deg. :)

Men jeg har sett den!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...