Gå til innhold

Adams Epler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den så jeg for en del år siden. Husker jeg syntes den var morsom, men at den ikke er helt på nivå med f.eks. I Kina Spiser De Hund. Men nå skal det litt til også.

Den er verdt å se. Minnes en kul ku-skytescene, så hvis du mot all formodning skulle være en ku-elsker er den muligens ikke noe for deg. :)

Neppe for meg heller, da.

Møø..

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

9

• Klara Q

8

• Anki

7

hare1365380455
Skrevet

Møø..

Du kan se Containerkuppet eller Elsker dig for evigt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Møø..

Du ville nok følt et stikk i sjela hvis du gikk for den filmen.

Men I Kina Spiser De Hund bør alle se!

Skrevet

Hehe.

Likte du den, da?

Oh yes! :D Merkelig, men kjempemorsom. Vi lo så vi gråt til tider ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men jeg har sett den!

Du har sett den, ja. Likte du den?

Hva med I Kina Spiser De Hund? Eller var det den du hadde sett?

Skrevet

Du kan se Containerkuppet eller Elsker dig for evigt. :)

Er disse mer q-vennlige?

:)

Skrevet

Du ville nok følt et stikk i sjela hvis du gikk for den filmen.

Men I Kina Spiser De Hund bør alle se!

Hva er det med dansker og dyr? I Adams Epler var det de stakkars skjærene og den stakkars katten som ble blåst i filler..!

Men det spises forhåpentligvis ikke så mange hunder i "I Kina spiser de hunder"?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er det med dansker og dyr? I Adams Epler var det de stakkars skjærene og den stakkars katten som ble blåst i filler..!

Men det spises forhåpentligvis ikke så mange hunder i "I Kina spiser de hunder"?

Nei, jeg tror ikke det er med dyr i I Kina Spiser De Hund.

Men du har rett. Det er et eller annet med dansker og dyr. Det virker som om de nærer et voldsomt hat mot firbente.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er med dyr i I Kina Spiser De Hund.

Men du har rett. Det er et eller annet med dansker og dyr. Det virker som om de nærer et voldsomt hat mot firbente.

Men de har jo så gode røde pølser og slik et deijlig språg! Og så har de jo Tim Christensen. Og Viggo Mortensen.

Neei, - Danmark ruler. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men de har jo så gode røde pølser og slik et deijlig språg! Og så har de jo Tim Christensen. Og Viggo Mortensen.

Neei, - Danmark ruler. :)

Ja, Danmark er et fint land.

Det er ikke mange andre steder i verden man blir spurt om man vil ha øl og shots til frokosten klokka 06:00 om morgenen.

Men nå er det kanskje ikke så mange andre enn nordmenn de spør om akkurat det. :)

Skrevet

Det er ikke mange andre steder i verden man blir spurt om man vil ha øl og shots til frokosten klokka 06:00 om morgenen.

Men nå er det kanskje ikke så mange andre enn nordmenn de spør om akkurat det. :)

Hehehe.

hare1365380455
Skrevet

Du har sett den, ja. Likte du den?

Hva med I Kina Spiser De Hund? Eller var det den du hadde sett?

Jeg har sett de og likte de veldig godt! + "Gamle mænd i nye biler" må du se.

hare1365380455
Skrevet

Er disse mer q-vennlige?

Det tror jeg. :)

hare1365380455
Skrevet

Det er fordi mange går videre fra diskotek til vertshus på den tiden....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...