Gå til innhold

Jeg ovehørte noe morsomt på bussen i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

To unge søte muslimske jenter satt og pratet med hver andre, så peker hun ene ut av vinduet, på en dame med pels.

.

- Se på hun damen der! Det må være ubehagelig å gå med. Skjønner ikke hvordan hun orker det, sa hun mens hun ristet på hodet og flirte.

- Det satte i gang en del tanker hos meg og jeg måtte smile bittelitt for meg selv der jeg satt.

Jeg hadde heller ikke orket å gå med pels, men likevel...

Her satt de altså med tørkle strammet hardt rundt hodet og halsen, og jeg tenkte at det må være vanskelig å puste.

Det ga meg en påminnelse om at det er ikke bare vi som undrer oss.

Gjest togli
Skrevet

Greit å se ting fra ulike innfalssvinkler ;-)

Jeg kjenner en fra Sri Lanka. Han prata om at nordmenn klager over hvitløkslukta til folk fra hans hjemland, mens de prata om at vi nordmenn lukta sur melk....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Greit å se ting fra ulike innfalssvinkler ;-)

Jeg kjenner en fra Sri Lanka. Han prata om at nordmenn klager over hvitløkslukta til folk fra hans hjemland, mens de prata om at vi nordmenn lukta sur melk....

Det har han helt sikkert rett i:)

Skrevet

Det har han helt sikkert rett i:)

Men hva er da best; å lukte sur- melk eller hvitløk?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kommer an på nesen som lukter.

Jeg foretrekker hvitløk.

Gjest Hanneline
Skrevet

Hmm greit nok med sur melk som har stått ute, men hvem vet hvordan sur melk lukter i kombinasjon med kropp ? ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hmm greit nok med sur melk som har stått ute, men hvem vet hvordan sur melk lukter i kombinasjon med kropp ? ;)

Jeg har ammet, så jeg vet hvordan det lukter.

Skrevet

Si det, jeg er norsk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...