Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 To unge søte muslimske jenter satt og pratet med hver andre, så peker hun ene ut av vinduet, på en dame med pels. . - Se på hun damen der! Det må være ubehagelig å gå med. Skjønner ikke hvordan hun orker det, sa hun mens hun ristet på hodet og flirte. - Det satte i gang en del tanker hos meg og jeg måtte smile bittelitt for meg selv der jeg satt. Jeg hadde heller ikke orket å gå med pels, men likevel... Her satt de altså med tørkle strammet hardt rundt hodet og halsen, og jeg tenkte at det må være vanskelig å puste. Det ga meg en påminnelse om at det er ikke bare vi som undrer oss. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Greit å se ting fra ulike innfalssvinkler ;-) Jeg kjenner en fra Sri Lanka. Han prata om at nordmenn klager over hvitløkslukta til folk fra hans hjemland, mens de prata om at vi nordmenn lukta sur melk.... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Greit å se ting fra ulike innfalssvinkler ;-) Jeg kjenner en fra Sri Lanka. Han prata om at nordmenn klager over hvitløkslukta til folk fra hans hjemland, mens de prata om at vi nordmenn lukta sur melk.... Det har han helt sikkert rett i:) 0 Siter
Mathildaa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det har han helt sikkert rett i:) Men hva er da best; å lukte sur- melk eller hvitløk? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Men hva er da best; å lukte sur- melk eller hvitløk? Kommer an på nesen som lukter. Jeg foretrekker hvitløk. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Men hva er da best; å lukte sur- melk eller hvitløk? Hmm greit nok med sur melk som har stått ute, men hvem vet hvordan sur melk lukter i kombinasjon med kropp ? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hmm greit nok med sur melk som har stått ute, men hvem vet hvordan sur melk lukter i kombinasjon med kropp ? Jeg har ammet, så jeg vet hvordan det lukter. 0 Siter
Mathildaa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hmm greit nok med sur melk som har stått ute, men hvem vet hvordan sur melk lukter i kombinasjon med kropp ? Si det, jeg er norsk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.