Gå til innhold

Volum i håret..

Anbefalte innlegg

Gjest Milla83
Skrevet

Noen tips? Håret mitt blir så utrolig fort flatt, og veldig fort fett og seigt av ulike produkter. Noen som vet om gode produkter? Kan godt koste litt. Har sett gjennom produktene på lookfantastic men veit ikke hva jeg skal velge.

Gjest Milla83
Skrevet

Ikke gre håret for ofte..

Jeg grer det bare når det er vått etter det er vasket. Av og til børster jeg bare gjennom med fingrene også,ikke børste

Skrevet

Jeg grer det bare når det er vått etter det er vasket. Av og til børster jeg bare gjennom med fingrene også,ikke børste

Hvilken hårlengde?

Gjest Milla83
Skrevet

Hvilken hårlengde?

Sånn ca til skuldrene..Får volum rett etter det er vaska og føna men detter fort ned igjen, og blir litt sånn fettaktig.. Det ser fett ut liksom

Skrevet

Volumfønbørste.

Kjøpte nettopp en ny sak jeg, en kombinert føner hvor det fulgte med volumbørste og to ulike krøllbørster.

Den er kjempegod syns jeg. Kostet vel 499 tror jeg, på Obs. Philips tror jeg. Det er også på en knapp hvor man frigjør ioner, for å unngå at håret blir elektrisk. Funker supert!

:-)

Men du må bruke formskum o.l. i håret før føn da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...