sprelline1365380900 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Så ligger jeg her på sofaen og gruer meg til å legge meg..snufs..Samboeren min flytta for to dager siden og det er sååå tomt her. Savnet er stort og alt er bare vondt.Snufs.. En stor seng bare til meg..uff uff... Alle sier at det går over,men det er lite trøst for meg nå...snufs.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Så fort går det nok ikke over, man må gjennom sorgprosessen uansett. Uff, men litt trist at du er trist. Håper det går fort over 0 Siter
Gjest trøstetrøstetrøste Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det GÅR over!!!! Tenk så stor plass du har i senga nå da!! Skal snart køye-halve senga er opptatt av en som snorker! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 åh det er jammen ikke lett å omstille seg......men ja, med tida til hjelp... Trøsteklem fra meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Prøv å tenk at han er bare på toalettet for øyeblikket, det er derfor det er bare deg i rommet. Men det er en kjip situasjon, jeg husker enda følelsen. 0 Siter
sheba Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 dette går over kjære deg, men akkurat nå har du det bare vondt.....! gi det tid, men tillat deg og gråte, rase og smile:-) det synes sikkert umulig for øyeblikket, men tro meg!! du vil komme dit etterhvert. uansett, si hva du føler og gjør hva du mener er rett akkurat nå, det kommer seg etterhvert, sann mine ord:-) godklem til deg!! 0 Siter
Gjest klem til deg Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 dette går over kjære deg, men akkurat nå har du det bare vondt.....! gi det tid, men tillat deg og gråte, rase og smile:-) det synes sikkert umulig for øyeblikket, men tro meg!! du vil komme dit etterhvert. uansett, si hva du føler og gjør hva du mener er rett akkurat nå, det kommer seg etterhvert, sann mine ord:-) godklem til deg!! Har vondt av deg, og kan bare trøste deg med å ta tiden til hjelp, så vil det bli lettere etter hvert. Det finns en nettside om kjærlighetssorg, kanskje du kan få noen tips der: http://hjertesorg.tripod.com 0 Siter
sheba Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Har vondt av deg, og kan bare trøste deg med å ta tiden til hjelp, så vil det bli lettere etter hvert. Det finns en nettside om kjærlighetssorg, kanskje du kan få noen tips der: http://hjertesorg.tripod.com du postet vel dette til feil person:-) 0 Siter
Gjest klem til deg Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 du postet vel dette til feil person:-) Ja, det var selvsagt ment til sprelline! 0 Siter
lonelyP Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Gå en lang tur hver dag. Da får du tenkt gjennom ting og får litt orden i hodet. Det hjelper hvertfall bitte litt der og da, det er jo en liten trøst kanskje. Les en god bok på sengen hvis det er leggetiden som er værst. Lykke til. Trøsteklem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.