Gå til innhold

Andre natt alene...

Anbefalte innlegg

sprelline1365380900
Skrevet

Så ligger jeg her på sofaen og gruer meg til å legge meg..snufs..Samboeren min flytta for to dager siden og det er sååå tomt her. Savnet er stort og alt er bare vondt.Snufs.. En stor seng bare til meg..uff uff...

Alle sier at det går over,men det er lite trøst for meg nå...snufs..

Skrevet

Så fort går det nok ikke over, man må gjennom sorgprosessen uansett.

Uff, men litt trist at du er trist. Håper det går fort over :)

Gjest trøstetrøstetrøste
Skrevet

Det GÅR over!!!!

Tenk så stor plass du har i senga nå da!!

Skal snart køye-halve senga er opptatt av en som snorker!

Gjest pekka
Skrevet

åh det er jammen ikke lett å omstille seg......men ja, med tida til hjelp...

Trøsteklem fra meg.

Skrevet

Prøv å tenk at han er bare på toalettet for øyeblikket, det er derfor det er bare deg i rommet.

Men det er en kjip situasjon, jeg husker enda følelsen.

Skrevet

dette går over kjære deg, men akkurat nå har du det bare vondt.....!

gi det tid, men tillat deg og gråte, rase og smile:-) det synes sikkert umulig for øyeblikket, men tro meg!! du vil komme dit etterhvert.

uansett, si hva du føler og gjør hva du mener er rett akkurat nå, det kommer seg etterhvert, sann mine ord:-)

godklem til deg!!

Gjest klem til deg
Skrevet

dette går over kjære deg, men akkurat nå har du det bare vondt.....!

gi det tid, men tillat deg og gråte, rase og smile:-) det synes sikkert umulig for øyeblikket, men tro meg!! du vil komme dit etterhvert.

uansett, si hva du føler og gjør hva du mener er rett akkurat nå, det kommer seg etterhvert, sann mine ord:-)

godklem til deg!!

Har vondt av deg, og kan bare trøste deg med å ta tiden til hjelp, så vil det bli lettere etter hvert.

Det finns en nettside om kjærlighetssorg, kanskje du kan få noen tips der:

http://hjertesorg.tripod.com

Skrevet

Har vondt av deg, og kan bare trøste deg med å ta tiden til hjelp, så vil det bli lettere etter hvert.

Det finns en nettside om kjærlighetssorg, kanskje du kan få noen tips der:

http://hjertesorg.tripod.com

du postet vel dette til feil person:-)

Gjest klem til deg
Skrevet

du postet vel dette til feil person:-)

Ja, det var selvsagt ment til sprelline!

Skrevet

Gå en lang tur hver dag. Da får du tenkt gjennom ting og får litt orden i hodet. Det hjelper hvertfall bitte litt der og da, det er jo en liten trøst kanskje. Les en god bok på sengen hvis det er leggetiden som er værst.

Lykke til.

Trøsteklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...