Gå til innhold

Hva skjer hvis man drikker 3 glass med såpe?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror jeg nettopp har gjort det. Er på jobb, tok et rent glass fra skapet, fylte det med iskaldt vann og drakk to glass så fort at jeg glemte å smake på vannet.

Fylte så opp et glass til, og tok det med meg hit. Det var da jeg kjente den beske smaken i munnen, og skulle skylle den bort med vannet jeg hadde ved siden av meg, men da jeg så opp i glasset var det så fylt av skummende såpe at jeg nesten ble litt skremt.

Gikk og skylte glasset en stund, og drakk så ett glass til. Det smakte like jævlig. Da jeg fylte opp glasset en gang til var det fortsatt såpe i det.

Så jeg har nå drukket tre relativt store glass med såpe.

Kan jeg riskere noe i natt? Jeg tenker på mageproblemer, sprutbæsj og lignende? Bør jeg drikke kaffe? Mer vann (fra et annet glass)?

Noen tips.

Jeg burde kanskje postet dette innlegget på kjerringforumet. Unger drikker vel såpe med jevne mellomrom.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• Dorthe

9

• flisa

4

• MsSophie

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Antagelig får du diare ;o)

Som et lite klyster vet du hehe.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det kan nok sette fart på fordøyelsen, ja.

Se på det som en rimelig form for tarmskylling.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Antagelig får du diare ;o)

Som et lite klyster vet du hehe.

Faen, og jeg som har fullstendig angst for å spise og drikke ufine ting. Nå har jeg begynt å rape også.

Hvor kraftig diare snakker vi om her?

Skrevet

Du får nok rensket tarmene godt nå ;)

Avlys alle avtaler i morgen!!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Faen, og jeg som har fullstendig angst for å spise og drikke ufine ting. Nå har jeg begynt å rape også.

Raper du bobler?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Raper du bobler?

Hehe, nei, ikke ennå. :)

Skrevet

Tiden vil vise hvor kraftig det blir ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får nok rensket tarmene godt nå ;)

Avlys alle avtaler i morgen!!!

Er du seriøs? Jeg mener... Snakker vi diare ut av en annen verden?

Tror du det vil hjelpe hvis jeg går og brekker meg skikkelig?

Skrevet

LOL, det er ikke farlig men jeg tror ikke jeg hadde beveget meg ut av huset i morra tidlig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL, det er ikke farlig men jeg tror ikke jeg hadde beveget meg ut av huset i morra tidlig.

I morra tidlig sitter jeg på toget hjem. Jeg skal sove i morgen.

Jeg tror jeg går og spyr.

Skrevet

Nå vil nicket ditt stemme aldeles utmerket etterhvert....

Skrevet

Er du seriøs? Jeg mener... Snakker vi diare ut av en annen verden?

Tror du det vil hjelpe hvis jeg går og brekker meg skikkelig?

Det kommer jo an på mengden såpe. Det vil nok sikkert hjelpe på å få litt ut andre veien - hvis du klarer å brekke deg. Men jeg vet ikke hvor heldig det er - enkelte ting skal man ikke prøve å kaste opp.

Gjest pekka
Skrevet

kommer det bobler når du raper?

Skrevet

Hehe, nei, ikke ennå. :)

Stikk fingeren i halsen å få ut mesteparten

Gjest pekka
Skrevet

Raper du bobler?

ops, du hadde spurt om det hehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

ops, du hadde spurt om det hehe

Hi hi..så klart ;o)

Men jeg synes litt synd i han og da.. dakar..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stikk fingeren i halsen å få ut mesteparten

Det funka dårlig.

Svartestehelvete! Selv unger har i hvert fall vett nok til å stoppe etter ett glass.

Skrevet

Slapp nå av da mann. Hadde såpen vært virkelig konsentrert, ville du slutta å drikke på et tidlig tidspunkt. Men du har jo gått og skylt glasset tre (!) ganger. Det underer meg litt at du ikke bytta glass idet du syns det smakte rart, men hva vet nå jeg.

Uansett. Ta deg en kaffe, et par glass vann, jobb videre og lev livet. Du kommer neppe til å få andre problemer enn de du selv legger opp til.

Jeg tror sannelig du begynner å bli litt gammel du også ;o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...