Gå til innhold

Hva skjer hvis man drikker 3 glass med såpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra tidlig sitter jeg på toget hjem. Jeg skal sove i morgen.

Jeg tror jeg går og spyr.

Prøv, det kan hende det hjelper hvis du får det opp fort.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• Dorthe

9

• flisa

4

• MsSophie

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det funka dårlig.

Svartestehelvete! Selv unger har i hvert fall vett nok til å stoppe etter ett glass.

Jeg vedder en hundrings på at såpedrikkingen din ikke vil få noen konsekvenser som helst. Var det beroligende?

Skrevet

Det funka dårlig.

Svartestehelvete! Selv unger har i hvert fall vett nok til å stoppe etter ett glass.

*LOLOLOL*

litt flaut å dra på legevakta med også? -"eh - jeg kom i vare for å drikke 3 svære glass med såpe - og nå er jeg lekk"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slapp nå av da mann. Hadde såpen vært virkelig konsentrert, ville du slutta å drikke på et tidlig tidspunkt. Men du har jo gått og skylt glasset tre (!) ganger. Det underer meg litt at du ikke bytta glass idet du syns det smakte rart, men hva vet nå jeg.

Uansett. Ta deg en kaffe, et par glass vann, jobb videre og lev livet. Du kommer neppe til å få andre problemer enn de du selv legger opp til.

Jeg tror sannelig du begynner å bli litt gammel du også ;o))

Endelig et svar som ikke skremmer dritten ut av meg.

Så fort som jeg drakk vannet ville jeg ikke merket noe før etterpå.

Jeg lurer på om trikset er å drikke så mye som mulig, å få det ut på framsiden!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vedder en hundrings på at såpedrikkingen din ikke vil få noen konsekvenser som helst. Var det beroligende?

Ja. Det svaret likte jeg!

Skrevet

Endelig et svar som ikke skremmer dritten ut av meg.

Så fort som jeg drakk vannet ville jeg ikke merket noe før etterpå.

Jeg lurer på om trikset er å drikke så mye som mulig, å få det ut på framsiden!

Antakeligvis. Hvis det er noe problem i det hele tatt, vil det komme ut gjennom din velutviklede framside ;o) Man skal ikke lage mer ut av ting enn det faktisk er grunnlag for. Hadde det skummet, smakt ekkelt eller vært sterkt, hadde du ikke drukket det. Det smakte nesten som vann.... de fleste ting som smaker som vann, ER mest vann. Det er ikke så mange unntak. Jobb videre du bare *gammel klem fra øst*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det kommer nok ikke til å skje noe. Der jeg jobbet sist så likte barna helst å spise vann med såpe som lå i vasken, enn å vaske hendene. Ingen hadde mer avføring enn vanlig. Tipper det går bra med deg og =)

Gjest pekka
Skrevet

tror du det er zalo? effektiv på fett den der ;) knis..

Huffamæ, drikk masse vann

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nja, det er enten Salo eller oppvaskmaskinsåpe.

Jeg gjetter på det første, for oppvaskmaskinen hadde vel enkelt tatt seg av skyllinga hvis det var det siste.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jammen, men Zalo er jo en dråpe nok, trenger ikke tre glass! *knis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kommer nok ikke til å skje noe. Der jeg jobbet sist så likte barna helst å spise vann med såpe som lå i vasken, enn å vaske hendene. Ingen hadde mer avføring enn vanlig. Tipper det går bra med deg og =)

Da satser vi på det. :)

Skrevet

Det funka dårlig.

Dattera mi drakk såpevann fra do, sånn blått vet du. Det er 18 år siden da :o)

Jeg ringte giftsentralen og de sa at det ikke var farlig men at hun kom til å få diare. Men det ble ikke så ille.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Antakeligvis. Hvis det er noe problem i det hele tatt, vil det komme ut gjennom din velutviklede framside ;o) Man skal ikke lage mer ut av ting enn det faktisk er grunnlag for. Hadde det skummet, smakt ekkelt eller vært sterkt, hadde du ikke drukket det. Det smakte nesten som vann.... de fleste ting som smaker som vann, ER mest vann. Det er ikke så mange unntak. Jobb videre du bare *gammel klem fra øst*

Jo, hvis jeg hadde smakt på vannet ville du hatt rett, men jeg kaster vann i meg i et helvetes tempo, så det er ikke rart at jeg ikke smakte noe.

Men jeg sjekket jo glasset først, ikke for såpe men på grunn av slappe kollegers vaskevaner, og det så jo rent ut.

Skrevet

Knis, nå har du laget dagens tråd. Og jeg som skulle se Prison Break :o)

Skrevet

Jo, hvis jeg hadde smakt på vannet ville du hatt rett, men jeg kaster vann i meg i et helvetes tempo, så det er ikke rart at jeg ikke smakte noe.

Men jeg sjekket jo glasset først, ikke for såpe men på grunn av slappe kollegers vaskevaner, og det så jo rent ut.

Jeg mener fremdeles at du kan ta det helt med ro. Såpen er antakeligvis så utblandet at det ikke blir noe problem for kroppen å ta hånd om den. Helt seriøst, det skal faktisk endel såpe til for å skape trøbbel i mage og tarm.

Se for deg en lang natt av den helt vanlige sorten. Hvis du trenger en unnskyldning for å gå hjem, blir det selvsagt noe helt annet ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da satser vi på det. :)

Hvis det er noe trøst, så ga jeg sanasol-flaska til lilleboren min da vi var små. Han fikk diare han!

Så dette er nok ingenting i forhold.. *trøste trøste*

=)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Knis, nå har du laget dagens tråd. Og jeg som skulle se Prison Break :o)

Jeg ler enda jeg! He he..ser det hele for meg *s*

Skrevet

Jeg ler enda jeg! He he..ser det hele for meg *s*

Jeg og.

SDD med bobler ut av munnen *hyler av latter*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg og.

SDD med bobler ut av munnen *hyler av latter*

..springende på vei mot doen...

*LOL*

Skrevet

..springende på vei mot doen...

*LOL*

Stakkars.

Og det verste er at vi flirer av ham ved siden av :oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...