flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Munnen min er i hvert fall uhyre ren nå. Jeg kjenner en eim av såpe når jeg puster. Det går sikkert greit. Jeg har drukket verre ting enn såpe. Absint er verre - MYE verre. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 http://www.shdir.no/giftinfo/kjemikalier/kjemikalieoversikt_8943 Print ut i stort format og heng på veggen! Det er det vi mødre gjør når vi har små barn også. Jeg har imidlertid tatt den ned, da mine barn har blitt store nok til å forstå at f.eks såpevann drikker man ikke, de er over 4 år;o) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det skjer en kjemisk reaksjon, og *vips* er du medlem av powerpuffjentene. 0 Siter
fresja Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Min bestefar styrtet i seg store mengder med oppvaskvann en gang han var tørst. Kan ikke huske han ble syk! 0 Siter
Gjest drikkesåpe Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Min bestefar styrtet i seg store mengder med oppvaskvann en gang han var tørst. Kan ikke huske han ble syk! hmm, men han er død nå? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ingen fare dette her, du bare driter i buksa om en stund. Ut å kjøp deg bleier. 0 Siter
Klara Q Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ingen såpeopera slutter så brått, vel! Hva skjedde? Eller har jeg gått glipp av en tråd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.