Gå til innhold

Når fast inventar blir plagsommt!

Anbefalte innlegg

Erremulig???
Skrevet

Du bør, som alle andre har sagt før deg her, kaste kameraten ut! Typen din kan være, men han skal til gjengjeld få høre det i ettertid!

Kameraten hans virker skikkelig ufordragelig. Han er tydeligvis ikke en person du kan snakke normalt med. Han virker SVÆRT bortskjemt! Ta PCen hans og kast den ut i snøen med han etter. Makan til barnslig oppførsel skal en lete lenge etter! Dette er ikke en situasjon der du bør "la det gå" som en ellers kunne gjort. Det er en ting om de behandla deg med respekt og rydda og ordna selv. Men dersom du gjør så mye som du sier du gjør her så burde de ha takket deg og levd på din nåde. Du bor der, du betaler....kompisen har INGENTING han skulle sagt! Typen din kjefter du huden full til han forstår i ettertid (eventuelt med en gang dersom han (igjen) forsøker å forsvare kompisen!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

3

• flisa

1

• Hawkwind

1

• Glimtipper

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Middellege
Skrevet

Nå er det kommet enda en kompis bort... dette er 4 dagen jeg må ta hensyn... Jeg kjenner at barnet i magen er like stresset som meg... samboeren min LOVTE at de skulle være ute senest halv ett i kveld... nå har de akkurat begynt å se en film og jeg vil gå å legge meg sammen med samboeren min... men de har akkurat begynt å se en film som skal vare lenge, de har på høy lyd og jeg MÅ sove med døren åpen, derfor er dette helt utelukket... nå sitter jeg her på pc'en... føler meg "utfryst"... han kameraten som har vært her lengst kaller meg paranoid og diverse uten at samboeren min sier noe til ham... samboeren min mener jeg overreagerer... kanskje det er hormoner som virrer i kroppen, men uansett hadde jeg blitt like irritert om jeg ikke var gravid... Jeg betaler ALT i dette hjemmet siden han går på skole, jeg har laget mat til gutta HVER dag, OG vasket opp OG satt i oppvaskmaskina... jeg spurte noen tidligere i dag om de kunne ta utav den siden jeg hadde satt inn... det ble aldri gjort, så nå måtte jeg nettopp gjøre det fordi jeg trengte å sette inn tallerkenene deres.... jeg får beskjed om å roe meg og ikke mase når jeg spør om de kan sette inn tallerknene etter seg... jeg blir sett på som "en masete mor"...

Nå er det rett før jeg går til grunne... jeg vil bare legge meg ned å hylskrike...

kan noen komme med trøstende ord...? jeg er så sliten...

Nå har du fått så mange svar og råd, at nå blir det litt teit av deg å syte fortsatt.

Gjør noe med det eller slutt å skriv her.

Makan til tafatthet på deg jente.

Gjest Thekla84
Skrevet

Nå har du fått så mange svar og råd, at nå blir det litt teit av deg å syte fortsatt.

Gjør noe med det eller slutt å skriv her.

Makan til tafatthet på deg jente.

Jeg antar at du er den beryktede frekke jenta/gutten som bare skriver masse tull og stygge ting på dol. Svar på innleggene mine på en skikkelig måte eller hold kjeften på deg! Velg selv!

Gjest Ikke den eneste
Skrevet

Jeg antar at du er den beryktede frekke jenta/gutten som bare skriver masse tull og stygge ting på dol. Svar på innleggene mine på en skikkelig måte eller hold kjeften på deg! Velg selv!

H*n er ikke den eneste som mener det.

Av og til tror jeg faktisk innleggene dine bare er tull, for så tafatt og 'dum' som du virker, skulle ikke vært lov å være.

Gjest også enig
Skrevet

Av og til tror jeg faktisk innleggene dine bare er tull, for så tafatt og 'dum' som du virker, skulle ikke vært lov å være.

De er jo bare drittunger så hva kan man forvente :o)

Han burde flytte hjem til mor og få oppvartning der.

Gjest Ikke den eneste
Skrevet

De er jo bare drittunger så hva kan man forvente :o)

Han burde flytte hjem til mor og få oppvartning der.

Enkelte 21-åringer er vel voksne nok til å få barn, men tydeligvis ikke disse. Huff.

Gjest Thekla84
Skrevet

Dette kommer jeg til å rapportere til webmaster!

Gjest Ikke den eneste
Skrevet

Hvorfor det? Du klager gang på gang på samboeren din, og har fått masse råd her. Men du bruker jo ikke rådene! Istedetfor å faktisk ta tak i situasjonen, gjentar du deg i innlegg noen dager senere. Om du ikke tåler at noen påpeker dette, må du bare rapportere det.

Gjest saraleander
Skrevet

Ja, be han stenge meg også ute i samme farta, gakk gakk gakk.

Sutrekjerring.

Gjest Thekla84
Skrevet

Hvorfor det? Du klager gang på gang på samboeren din, og har fått masse råd her. Men du bruker jo ikke rådene! Istedetfor å faktisk ta tak i situasjonen, gjentar du deg i innlegg noen dager senere. Om du ikke tåler at noen påpeker dette, må du bare rapportere det.

Hehe ;) jah huff, "det er så kjedelig å lese alle innleggene mine". La være å lese dem da! :P

Gjest Middellege
Skrevet

Ikke noe grunn til å rapportere.

Jeg mente ikke noe stygt med det, var litt oppgitt på dine vegne over at du klager, men ikke gjør noe med saken.

Mann deg opp og si ifra :)

Gjest stilren
Skrevet

Ikke noe grunn til å rapportere.

Jeg mente ikke noe stygt med det, var litt oppgitt på dine vegne over at du klager, men ikke gjør noe med saken.

Mann deg opp og si ifra :)

Kenskje hun er et forferdelig gnagsår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...