Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne kaste mobilen til sjøs. Jeg liker ikke å være tilgjengelig hele tida. Jeg vil gjerne ha mobiltelefonen avslått i noen dager, hvis jeg ikke føler for å ha kontakt med omverdenen. Problemet er at alle andre foventer jo at folk er tilgjengelige. Kan risikere at folk tropper opp på døra di fordi de ikke får svar på mobilen.

Når ble det sånn da? Kan ikke huske at det var sånn før, da vi kun hadde hustelefon. Da ringte du, og fikk du ikke svar, regnet du med at vedkommende ikke var hjemme.

amerikafareren
Skrevet

Hvem er alle andre som tropper opp på døra di? Jeg må si for mitt vedkommende at det er en sikkerhet at noen reagerer hvis jeg ikke svarer tlf./meldinger eller noe. Jeg reagerer ikke hvis noen ikke tar tlf. umiddelbart, men hvis jeg leser innpå svareren at jeg må få tak i vedkommmende og så hører jeg ingenting da blir jeg redd.

Kommer selvsagt anpå hva slags forhold jeg har til vedkommende.

Skrevet

Telefonsvarer er et must;o)

Les inn;

Jeg er forhindret til å svare akkurat nå, prøv igjen i morgen.

Gjest Hanneline
Skrevet

"Glemte" mobilen min hjemme en uke da jeg dro "hjem" på ferie til mor.

Har ikke hatt en så deilig ferie på lenge ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...