Gå til innhold

Enda en falsk voldtektsanklage

Gjest Oppgitt, på begge kjønns vegne

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt, på begge kjønns vegne
Skrevet

Så har det skjedd igjen, nok en norsk kvinne er avslørt for å ha inngitt falsk voldtektsanklage.

Dumme neket, som ikke forstår hvilken svekkende troverdighet dette faktisk gir til reelle saker.... *rister på hodet*

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/04/459654.html

Gjest oliandres
Skrevet

Dette er typisk. I muslimske land skjer ikke sånt.

Håper hele Norge blir tvangskonvertert.

Gjest Hanneline
Skrevet

Dette er typisk. I muslimske land skjer ikke sånt.

Håper hele Norge blir tvangskonvertert.

Nei du har rett i det.

Der blir den som er voldtatt hengt. Og den som voldtok får stå å se på :)

Gjest oliandres
Skrevet

Nei du har rett i det.

Der blir den som er voldtatt hengt. Og den som voldtok får stå å se på :)

Tull. Kvinner blir behandlet "rett" i muslimske land.

Gjest rister på hodet
Skrevet

Jøss, har du vært nedgravd i et svart hull de siste 20 årene?

Gjest oliandres
Skrevet

Jøss, har du vært nedgravd i et svart hull de siste 20 årene?

Kan du forklare hva du forsøker å hentyde?

Skrevet

*lol*...

Skrevet

Fatter og begriper ikke hva de tenker på. Enig med deg, de er dumme som nek.

Skrevet

Kutt ut trollingen, nå - eller finn ihvertfall noe som har et snev av intelligens eller humor å trolle med. Du er kjedelig.

"............................................."

Gjest oliandres
Skrevet

Kutt ut trollingen, nå - eller finn ihvertfall noe som har et snev av intelligens eller humor å trolle med. Du er kjedelig.

Er å støtte islam trolling?

Du må jo være enig i at samholdet mann/kvinne er sterkere i muslimske land, eller, hva er det du vil frem til?

Skrevet

Er å støtte islam trolling?

Du må jo være enig i at samholdet mann/kvinne er sterkere i muslimske land, eller, hva er det du vil frem til?

*Gjesp*

"...................................."

Gjest oliandres
Skrevet

*Gjesp*

"...................................."

Ja, ta deg en prozze og kryp i kassa.

Skrevet

Ja, ta deg en prozze og kryp i kassa.

Oi - "original" er du også, trolle :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det verste er at gutta helt sikkert hadde blitt dømt hvis det ikke var for at en av dem tilfeldigvis hadde filmet sexen.

Det er en grunn til at voldtekssaker uten annet enn ord mot ord stort sett fører til henleggelse.

Skrevet

Det verste er at gutta helt sikkert hadde blitt dømt hvis det ikke var for at en av dem tilfeldigvis hadde filmet sexen.

Det er en grunn til at voldtekssaker uten annet enn ord mot ord stort sett fører til henleggelse.

Hei,

De to setningene i det innlegget slår jo hverandre i hjel...???

Altså, de ville jo ikke "helt sikkert" blitt dømt, nettopp fordi saken blir henlagt.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hei,

De to setningene i det innlegget slår jo hverandre i hjel...???

Altså, de ville jo ikke "helt sikkert" blitt dømt, nettopp fordi saken blir henlagt.

Med vennlig hilsen

Tja. Jeg innbiller meg at gruppevoldtekssaker oftere fører til fellende dom enn voldtekter med en gjerningsmann.

Se i Norge. Her har vi jo hatt en del muslimske gruppevoldteksmenn i det siste. Så vidt jeg mener å ha lest har det alltid vært ord mot ord, og jeg kommer ikke på en eneste sak hvor gjerningsmennene ikke har blitt dømt.

Men det var en dårlig setning og en klar motsigelse fra meg.

Gjest vioola
Skrevet

Tja. Jeg innbiller meg at gruppevoldtekssaker oftere fører til fellende dom enn voldtekter med en gjerningsmann.

Se i Norge. Her har vi jo hatt en del muslimske gruppevoldteksmenn i det siste. Så vidt jeg mener å ha lest har det alltid vært ord mot ord, og jeg kommer ikke på en eneste sak hvor gjerningsmennene ikke har blitt dømt.

Men det var en dårlig setning og en klar motsigelse fra meg.

synes det virker sært at ei jente har sex med masse menn frivillig. Kan det ha noe med dop å gjøre tro?

Gjest mioola
Skrevet

i norge er det sinnsykt vanskelig å få noen dømt. Blant annet har reaksjonene i ettertiden masse å si. hvis man har greid å komme seg igjenom det uten store men er det lett å ikke bli trodd. En advokat jeg kjenner sa at det var viktig å ha legeattester og sånt hvor det ble beskrevet hvor forferdelig vondt man hadde hatt det

Gjest Vissis
Skrevet

synes det virker sært at ei jente har sex med masse menn frivillig. Kan det ha noe med dop å gjøre tro?

Gruppesex er mer vanlig enn du tydeligvis tror. Men hun angret seg vel etterpå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke det er så uvanlig at en jente har seg med mange gutter på en gang, helt uten at det er dop med i bildet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...