Gjest Cecimon Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Man skal liksom aldri spørre en kvinne hvor mye hun veier (eller hvor gammel hun er...). Hvorfor er dette så flaut å si? Alle ser jo hvordan kroppen vår ser ut likevel? Hvorfor synes DU det er vanskelig å si hvor mye du veier??? (Eller evt. hvorfor ikke?) 0 Siter
Gjest sånn ca 62kg Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Nei, jeg har ikke så store problemer med å si hva jeg veier, men det kommer an på sammenhengen. Når man blir spurt, hvem spør? Det er vel litt upassende å spørre om målene til folk man knapt kjenner? Men, siden du likevel spør ;-) Jeg veier 62kg 0 Siter
Gjest -LeneStol Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Synest ikke på noen måte at det er flaut og SI hvor mye jeg veier. Men jeg SPØR aldri om hvor mye andre veier,synest at det er en privatsak. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Fordi jeg ikke liker hva jeg veier selv... Skulle gjerne vært noen kg tyngre. Men kan godt prate om det med nære venner/familie, siden det er noe som er et lite problem for meg. Et lite et da... :-) Jeg spør aldri noen hva de veier, hvorfor skulle jeg spørre om det? Det måtte i såfall være i forbindelse med at noen har tatt opp vekta si som et problem. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Som du sier, man ser jo hvordan de ser ut uansett så jeg ser ikke noen grunn til å spørre hvor mye man veier. Det er vel ofte de som er overvektige som ikke synes noe om å si hvor mye de veier - og det skjønner jeg veldig godt. 0 Siter
Gjest minimeghey Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 jeg liker å si hva jeg veier, for alle gjetter at jeg veier 5 kg mer enn jeg gjør, så jeg liker å sette dem på plass. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har ikke noe problem med å si hva jeg veier, det er rundt 75 kg. Alle gjetter at jeg veier rundt 70 kg. 0 Siter
Gjest kastet badevekta Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hva er vitsen? Hva betyr egetnlig tallet? Det sier jo absolutt ingenting om personen som bærer kiloene! Nei, hvor mye man veier er det ingen andre enn en selv som har noe med (unntatt kanskje legen). Det er altfor mye fokus på vekt og antall kilo. Derfor mener jeg at antall kilo man veier er en privatsak. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har ikke noe problem med å fortelle hvor mye jeg veier men nå har jeg aldri hatt noe særlig problem med vekten bortsett fra de årene jeg var undervektig pga høyt stoffskifte. 0 Siter
Elbereth Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Tror faktisk ikke vekta mi interesserer en kjeft. Folk har nok med å interessere seg for seg selv. Hvorvidt jeg trives med min egen vekt, og hvilke tanker/ønsker jeg har i den forbindelse blir jo en helt annen sak 0 Siter
lonelyP Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Siden alle ser hvordan jeg ser ut, hvorfor skal de da vite hvor mye jeg veier? Det er jo bare et tall? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hadde noen spurt meg hvor mye jeg veier hadde jeg nok stussa litt. Kan ikke skjønne at det er interessant i det hele tatt, alle ser jo at jeg er rund som en bolle. :-D Om noen spør meg om alderen syns jeg ikke det er rart i det hele tatt, er visst litt ubestemmelig etter hva jeg har fått høre. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 jeg liker å si hva jeg veier, for alle gjetter at jeg veier 5 kg mer enn jeg gjør, så jeg liker å sette dem på plass. Så du ser tjukkere ut enn du er, og det er du stolt av? ;o) 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hva er vitsen? Hva betyr egetnlig tallet? Det sier jo absolutt ingenting om personen som bærer kiloene! Nei, hvor mye man veier er det ingen andre enn en selv som har noe med (unntatt kanskje legen). Det er altfor mye fokus på vekt og antall kilo. Derfor mener jeg at antall kilo man veier er en privatsak. En eneste menneske i verden vet hva jeg veier, det er meg sjøl. Det får da være nok, egentlig? Kan ikke skjønne hvilken interesse noen har for å vite hva en annen person veier?? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg syns ikke det er flaut å si hva jeg veier. Men jeg kan ikke skjønne hvordan andre kan ha noen nytte av å vite dette tallet. 0 Siter
new_babe Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 En venn av familien (overvektig dame i 50 årene) spurte meg en gang hva jeg veide og kommenterte at jeg var veldig tynn... det er visst greit å spørre "tynne" hva de veier, men tror nok hun hadde blitt fornærmet hvis jeg hadde spurt henne, selv om jeg hadde veldig lyst. 0 Siter
Gjest minimeghey Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Så du ser tjukkere ut enn du er, og det er du stolt av? ;o) ?? stolt? jeg ser ut som jeg har mere muskler enn jeg har/ser sterkere ut enn jeg er, og/eller jeg ser høyere ut enn jeg er. Folk bruker ikke tro jeg er 1.59 m heller, men snarere 1.65 m. Yuck. Folk synes nemlig jeg er slank (får høre det ofte) med former da, pupper og hofter... Men likevel tror de jeg veier nok til å være overvektig i følge bmi. Men de tror ikke den vekten er nok til å være overvektig i følge bmi, noe den er Noe jeg absolutt ikke ser ut. "må ikke gå ned ner!!" osv får jeg høre. Er vel rett og slett ikke så lett å riktig anslå nøyaktig høyde og vekt på folk :) Eller kanskje de tror D-cupen min veier 5 kg....?? (Næh...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.