Gå til innhold

Har du vært på konsert med Madrugada?

Anbefalte innlegg

Gjest Olabo
Skrevet

Var det bra? Jeg og kjæresten skal i dag. Hvor lenge varte konserten?

Gjest jeg var i går i Tromsø
Skrevet

Knallbra konsert! Terningkast seks. Bare gled deg. Konserten varte ca. 1 time og 45 min.

Gjest blame
Skrevet

Åh.. Jeg har! 4 ganger! Konsertene varte nok et par timer, med ekstranummer.

Jeg er temmelig misunnelig nå, kos dere på konsert!

Gjest petrusa
Skrevet

jeg har vært på konsert med Madrugada. Var vel greite nok. Men jeg liker ikke den type musikk da. Bare gledet meg til det var ferdig, tenkte sterkt å stikke å kjøpe en burger før det var ferdig, men så sluttet det endelig. Var bare med en venninne fordi hun liker dem :og hun trivdes da. :o)

Skrevet

Aldri. Jeg foretrekker å slippe å sovne i konsertlokalet.

"............................................"

Gjest soldier
Skrevet

Med alle dine "Gjesp" så virker du unaturlig trøtt, så du sovner formodentlig ethvert sted du befinner deg, regner jeg med?

Skrevet

Med alle dine "Gjesp" så virker du unaturlig trøtt, så du sovner formodentlig ethvert sted du befinner deg, regner jeg med?

Jeg sovner av kjedeligheter. Som f.eks nå - det er såvidt jeg klarer å svare deg.

Skrevet

Ja! Flere ganger, like bra hver gang :)

Ergrer vettet av meg at jeg ikke kommer meg når de kommer til Trondheim, men jeg tør ikke i frykt for ikke å få sitteplass. Er høygravid, så ikke søren om jeg klarer å stå meg gjennom en hel konsert for tida *sukk*

Skrevet

Det har jeg, men det er noen år siden sist jeg så dem live. Konsertene jeg har vært på har vært meget bra:-)

Skrevet

Du er en morsom skrue du, prøver du kanskje å ligne noen av dommerene i IDOL?

Skrevet

Du er en morsom skrue du, prøver du kanskje å ligne noen av dommerene i IDOL?

Helt uinteressant. Madrugada er så kjedelig at det eneste det duger til er som innsovningsmusikk.

"............................................."

Mrs. Wallace
Skrevet

Helt uinteressant. Madrugada er så kjedelig at det eneste det duger til er som innsovningsmusikk.

"............................................."

Jeg har sagt det før, og gjentar det gjerne: Med den stemmen Sivert Høyem har, kunne han gjerne sitert telefonkatalogen - jeg hadde smilt fårete uansett. ;o)

Skrevet

Jeg har sagt det før, og gjentar det gjerne: Med den stemmen Sivert Høyem har, kunne han gjerne sitert telefonkatalogen - jeg hadde smilt fårete uansett. ;o)

Han har en spesiell stemme, men usigelig kjedelig. Og låtene deres er jo ikke annet enn endeløse gjesp. Det er nesten så denne patetiske cowboylåten sammen med ane brun er bedre enn deres egne låter. *Gjeeeeeeeeeeeesp* :-)

".............................................."

Mrs. Wallace
Skrevet

Han har en spesiell stemme, men usigelig kjedelig. Og låtene deres er jo ikke annet enn endeløse gjesp. Det er nesten så denne patetiske cowboylåten sammen med ane brun er bedre enn deres egne låter. *Gjeeeeeeeeeeeesp* :-)

".............................................."

Stemmen hans er sexy - enkelt og greit.

Men jeg har inntrykk av at resten av fyren er ganske sær og kjip, så jeg løper ikke rundt og drømmer om n'Sivert, altså. ;o)

Skrevet

Men jeg har inntrykk av at resten av fyren er ganske sær og kjip, så jeg løper ikke rundt og drømmer om n'Sivert, altså. ;o)

Som sagt: *Gjeeeesp...snork!* :-)

Jeg går heller og ser/hører på et glass med lunkent vann en madrugada.

"........................................"

Gjest oblixx
Skrevet

Jaggu er vi enige der:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...