Gå til innhold

Har du vært på konsert med Madrugada?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uinteressant. Madrugada er så kjedelig at det eneste det duger til er som innsovningsmusikk.

"............................................."

Akk,,, du høres som en utrolig søvnløs og kjedelig skapning. Har akkurat kommet hjem fra Madrugada konsert, og fikk du sove dær tror jeg en undersøkelse av hode og kropp vil være passelig for deg, så lykke til.

Skrevet

Jeg har sagt det før, og gjentar det gjerne: Med den stemmen Sivert Høyem har, kunne han gjerne sitert telefonkatalogen - jeg hadde smilt fårete uansett. ;o)

Jeg er ganske sær og kjip selv, så jeg går definitivt rundt å drømmer om Sivert...:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er ganske sær og kjip selv, så jeg går definitivt rundt å drømmer om Sivert...:-)

Match made in heaven, med andre ord? ;o)

Skrevet

Match made in heaven, med andre ord? ;o)

Ja, nå gjenstår det bare å overbevise Sivert om det også;)

Skrevet

Akk,,, du høres som en utrolig søvnløs og kjedelig skapning. Har akkurat kommet hjem fra Madrugada konsert, og fikk du sove dær tror jeg en undersøkelse av hode og kropp vil være passelig for deg, så lykke til.

Heh-heh...og du høres ut som en utrolig banrslig person som tar det personlig at noen ikke liker "bandet ditt" :-)

"............................................."

Gjest peikel
Skrevet

Aldri. Jeg foretrekker å slippe å sovne i konsertlokalet.

"............................................"

Oi oi, der har vi han som har svar på det meste. Er dritlei denne Prozak...svært kjedelig skapning vil jeg si.

Skrevet

Oi oi, der har vi han som har svar på det meste. Er dritlei denne Prozak...svært kjedelig skapning vil jeg si.

Heh-heh...da foreslår jeg at du lar være å svare, eller kommentere - du har jo ikke hatt noe annet enn barnsligheter å komme med likevel :-)

Skrevet

Så dem på quarten i ...2000 tror jeg det var(?).

husker ikke så mye om hvordan det var, har aldri vært noen fan.

Gjest peikel
Skrevet

Heh-heh...da foreslår jeg at du lar være å svare, eller kommentere - du har jo ikke hatt noe annet enn barnsligheter å komme med likevel :-)

Det var et dårlig forslag. Foreslår heller at du skal la være å svare.

Skrevet

Det var et dårlig forslag. Foreslår heller at du skal la være å svare.

Ah, ok. Så det henger slik sammen: Jeg kommenterer musikken. Du er så barnslig at du tar det personlig, og angriper meg som person fordi jeg gir uttrykk for at jeg synes musikken du liker er elendig? Og dermed er det jeg som ikke burde åpne kjeften? Veldig intelligent konkludert og resonnert, lillegutt :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...