Gå til innhold

Måtte velge mellom meg og ungene sa exn

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen en kvinne39
Skrevet

Jeg syns du skal stå ved hans side og støtte ham. Forklar ham at det eksen gjør nå, har hun faktisk ikke lov til, og at han snarest bør kontakte en advokat. At eksen hans prøver manipulere ham på den måten, er dumt av henne, fordi dette faktisk kan brukes mot henne siden.

Han bør søke om delt omsorg, og dersom han ikke får det, har han uansett krav på vanlig samvær.

Håper han ikke er en feiging som ikke klarer å sette foten ned overfor henne. Han bør ikke bryte med deg for å følge hennes pipe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syns du skal stå ved hans side og støtte ham. Forklar ham at det eksen gjør nå, har hun faktisk ikke lov til, og at han snarest bør kontakte en advokat. At eksen hans prøver manipulere ham på den måten, er dumt av henne, fordi dette faktisk kan brukes mot henne siden.

Han bør søke om delt omsorg, og dersom han ikke får det, har han uansett krav på vanlig samvær.

Håper han ikke er en feiging som ikke klarer å sette foten ned overfor henne. Han bør ikke bryte med deg for å følge hennes pipe.

Jeg fikk besøk av han i helgen, for han savnet meg sånn. Han er fortsatt ikke sikker på hvordan han skal gjøre det med ungene og exn, og meg.

Imellomtiden må jeg bare gå å vente, og det er litt slitsomt nå.

Må bare prøve å holde ut for han og min sin del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...