Gjest Royal me Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Han bare gråt og gråt.....Den eneste som klarte å stoppe han var Kari Bremnes sang. Ikke rart Hun synger vakkert......... 0 Siter
Gjest Jupsi Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Fin dåp hadde det ikke vært for den firkanta greia på hodet til Martha. Søte barn da... 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Fin dåp hadde det ikke vært for den firkanta greia på hodet til Martha. Søte barn da... Jeg fikk assosiasjoner til sånn heksehatt jeg... :-S 0 Siter
Gjest almara Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Surr og tull, send heller en film på Lødagsmorgen. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Fin dåp hadde det ikke vært for den firkanta greia på hodet til Martha. Søte barn da... Willy Wonka. :-) 0 Siter
jaime Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Surr og tull, send heller en film på Lødagsmorgen. Finnes det noe kjedeligere enn en barnedåp, egentlig? Hadde vrælt jeg også, hvis foreldrene mine hadde prøvd å utsette meg for det, i sin tid... 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Willy Wonka. :-) *lol* Akkurat det samme tenkte jeg! :-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Willy Wonka. :-) Ja riktig, sånn er det. Satt på Østbanen i går og så akkurat en slik mann med sånn hatt som Martha, bare at han jeg så var gjennomført med hvit maling i fjeset, piercing i nese og øre. Og en merkelig oppbrettet bukse med scotch stoff nederst. Og jeg er helt sikker på at det ikke var sirkus i nærheten. Kanskje var det selveste WW. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ja riktig, sånn er det. Satt på Østbanen i går og så akkurat en slik mann med sånn hatt som Martha, bare at han jeg så var gjennomført med hvit maling i fjeset, piercing i nese og øre. Og en merkelig oppbrettet bukse med scotch stoff nederst. Og jeg er helt sikker på at det ikke var sirkus i nærheten. Kanskje var det selveste WW. Ja, kanskje det? Han har kanskje tatt seg en Oslo-tur? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ja, kanskje det? Han har kanskje tatt seg en Oslo-tur? Det skulle ikke forundre meg! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.