Gå til innhold

Sverre Magnus

Anbefalte innlegg

Gjest Royal me
Skrevet

Han bare gråt og gråt.....Den eneste som klarte å stoppe han var Kari Bremnes sang.

Ikke rart

Hun synger vakkert.........

Gjest Jupsi
Skrevet

Fin dåp hadde det ikke vært for den firkanta greia på hodet til Martha. Søte barn da...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Fin dåp hadde det ikke vært for den firkanta greia på hodet til Martha. Søte barn da...

Jeg fikk assosiasjoner til sånn heksehatt jeg... :-S

Gjest almara
Skrevet

Surr og tull, send heller en film på Lødagsmorgen.

Skrevet

Willy Wonka. :-)

Skrevet

Surr og tull, send heller en film på Lødagsmorgen.

Finnes det noe kjedeligere enn en barnedåp, egentlig? Hadde vrælt jeg også, hvis foreldrene mine hadde prøvd å utsette meg for det, i sin tid...

Skrevet

*lol* Akkurat det samme tenkte jeg! :-)

Gjest printa
Skrevet

Ja riktig, sånn er det.

Satt på Østbanen i går og så akkurat en slik mann med sånn hatt som Martha, bare at han jeg så var gjennomført med hvit maling i fjeset, piercing i nese og øre. Og en merkelig oppbrettet bukse med scotch stoff nederst.

Og jeg er helt sikker på at det ikke var sirkus i nærheten.

Kanskje var det selveste WW.

Skrevet

Ja riktig, sånn er det.

Satt på Østbanen i går og så akkurat en slik mann med sånn hatt som Martha, bare at han jeg så var gjennomført med hvit maling i fjeset, piercing i nese og øre. Og en merkelig oppbrettet bukse med scotch stoff nederst.

Og jeg er helt sikker på at det ikke var sirkus i nærheten.

Kanskje var det selveste WW.

Ja, kanskje det? Han har kanskje tatt seg en Oslo-tur?

Gjest printa
Skrevet

Ja, kanskje det? Han har kanskje tatt seg en Oslo-tur?

Det skulle ikke forundre meg!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...