Gå til innhold

Slappeste lørdagen jeg har hatt på lenge.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Trodde vi skulle på fjellet men greide å rote med helgene. Det var ikke vår helg.

Satt oppe til nærmere halv fire i natt, bare for å diskutere menn i kvinneklær. Alt for sent.

Sto kl.11.30 og spiste frokost i et par timer.

Nå har jeg endelig fått tatt en dusj og det vel på tide å starte dagen.

Mannen min og sønnen vår er ute på ski, så da får vel husmora sette i gang med litt husarbeid, tenker jeg.Vi skal til noen venner senere i dag.

Hvordan har dagen deres vært så langt?

hare1365380455
Skrevet

Dagen har vært rolig. Vi var en tur i butikken, men ellers så har jeg ikke gjort noe. Vi hadde besøk i gårkveld, så jeg er litt "sleden"..;) Men snart må jeg rydde litt før jeg finner sofaen igjen.... Så har jeg lest donald-det er lenge siden! I morgen skal jeg på jobb, så derfor slapper jeg av med god samvittighet.

Skrevet

Jeg stod opp og dr rett på butikken og handlet - nå har jeg bakt bløtkake - svær sjokolade kake - muffins.

Så skal vi pynte oss og dra i bursdag til barnebarnet :)

Jeg hadde kjøpt klær på party som kom på døra i stad - så jeg blir fin tilogmed - svart olabukse med sølvmetallestripe langs hele det ene benet - tøft!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg stod opp og dr rett på butikken og handlet - nå har jeg bakt bløtkake - svær sjokolade kake - muffins.

Så skal vi pynte oss og dra i bursdag til barnebarnet :)

Jeg hadde kjøpt klær på party som kom på døra i stad - så jeg blir fin tilogmed - svart olabukse med sølvmetallestripe langs hele det ene benet - tøft!

Så flink du har vært:)

Føler jeg har soset bort dagen i dag.

Skrevet

Har vært oppe siden klokka åtte - merkelig dette, jeg får utålmodige små "sengesnikere" inn under dyna, som maser og maser og maser om at vi skal stå opp.

De er nå ellers svært fornøyde med å sove lenge når vi ellers i uka _skal_ opp...

Det er et nydelig vær, og jeg har vært inne hele dagen. Har støvsuga 2 etasjer *flink* med hodepine og truende bihulebetennelse. Og dett blir dett med husarbeid for denne gang.

Har sendt mannen på Rema1000-tur med lang handlelapp.

Nå skal jeg slenge meg ned på sofaen igjen og se mer på Christian Bale som barn (psyko'n!) Solens rike, TV3.

Skrevet

Så flink du har vært:)

Føler jeg har soset bort dagen i dag.

Jeg bruker jo å sose ellers da...hehe

Gjest LucySky
Skrevet

Dagen har vært rolig. Vi var en tur i butikken, men ellers så har jeg ikke gjort noe. Vi hadde besøk i gårkveld, så jeg er litt "sleden"..;) Men snart må jeg rydde litt før jeg finner sofaen igjen.... Så har jeg lest donald-det er lenge siden! I morgen skal jeg på jobb, så derfor slapper jeg av med god samvittighet.

Te og aviser på senga - jobbet en times tid ved pc'en - spiste formiddagsmat og så på dåpen, måtte rømme ut på kjøkkenet iblant, voldsomt til hyling på prinsen! - handlet inn mat - badet i det uhyre dyre men deilige badesaltskummet DresdnerEssenz - nå holder mannen min på med en stor og (ser ut til å være)komplisert salat med bacon og sopp og mange sorter salatblader - så skal jeg spise og hvile meg og høre radio - og så?

Se på tv.

Drikke vin.

:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Te og aviser på senga - jobbet en times tid ved pc'en - spiste formiddagsmat og så på dåpen, måtte rømme ut på kjøkkenet iblant, voldsomt til hyling på prinsen! - handlet inn mat - badet i det uhyre dyre men deilige badesaltskummet DresdnerEssenz - nå holder mannen min på med en stor og (ser ut til å være)komplisert salat med bacon og sopp og mange sorter salatblader - så skal jeg spise og hvile meg og høre radio - og så?

Se på tv.

Drikke vin.

:)

Jeg håper vennene våre vil se på på Tv i kveld. Jeg må se borettslaget. Får ringe å spørre dem:)

Skrevet

Huset er reint og ordentlig, jeg ser på film og snart skal jeg og minstemann lage mat. Så skal jeg dole litt og se mere film.

Har du et bedre forslag?

Hihi, jeg er litt trøtt etter de lange diskusjonene i natt.

Gjest Hanneline
Skrevet

Huset er reint og ordentlig, jeg ser på film og snart skal jeg og minstemann lage mat. Så skal jeg dole litt og se mere film.

Har du et bedre forslag?

Tja, spist frokost, tatt en lang dusj, vært i byen og kjøpt kattemat og nå er hjemme.

Slapper av i ca.2 to timer, inkludert middag, så er det avgårde til jobb :)

Skrevet

Tja, spist frokost, tatt en lang dusj, vært i byen og kjøpt kattemat og nå er hjemme.

Slapper av i ca.2 to timer, inkludert middag, så er det avgårde til jobb :)

Her er fremdeles ikke brøyta så for meg blir det bare inneaktiviteter.

Men minstemann får gå ut å kjøpe lørdagsgodis.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har du et bedre forslag?

Det høres helt fortreffelig ut.

Jeg ryddet huset i går,men i dag må jeg begynne på nytt. Potetgull og popcorn fra i går. Skjønner ikke at det er mulig.Jobber med saken.

Jeg har våknet nå, men det tok lang tid å våkne i dag:)

Skrevet

Det høres helt fortreffelig ut.

Jeg ryddet huset i går,men i dag må jeg begynne på nytt. Potetgull og popcorn fra i går. Skjønner ikke at det er mulig.Jobber med saken.

Jeg har våknet nå, men det tok lang tid å våkne i dag:)

Ja, jeg tør ikke å fortelle hvor lenge jeg sov ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, jeg tør ikke å fortelle hvor lenge jeg sov ;o)

Hadde det ikke vært for at jeg følte jeg måtte opp 11.30, hadde jeg sover lenger.

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg følte jeg måtte opp 11.30, hadde jeg sover lenger.

Knis, når jeg sover føler jeg ikke at jeg må stå opp.

Skrevet

Sov til halv elleve, vi var på besøk hos hare igår (derfor hun er sleden, hehe. ;-P )

Dro og hentet hund og barn og spiste middag hos familie, var der litt før vi dro hjem.

Nå har jeg slappet av litt på sofaen mens de andre var ute en tur.

Skal snart på kino med 6åringen.

Så er det kveld.

Og det var det.

Mary Poppins
Skrevet

Tja jeg stod opp i 12 tiden, sjekket hva jeg hadde skrevet på dol igår, har visst vært aktiv i mann i kvinneklær debatten jeg og. Så gikk jeg å la meg igjen (formen ikke på topp idag), stod opp igjen nå. Skal straks lage middag, dusje også er det på'n igjen med vorspiel og byen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Dagen min har vært kjempefin!

Sto opp litt før 10 etter en lang og god natts søvn. Avslappet frokost med familien.

Mannen spilte kamp, og jeg og guttungen dro og handlet.

Jeg fikk besøk av ei venninne, mens guttungen har lekt ute i snøen med venner i timesvis.

Til alt overmål har jeg klart å rydde og vaske, så det ser riktig så skapelig ut her.

Og i kveld kommer ei annen venninne på mat, vin og skravling.

Deilig lørdag!

Skrevet

Tja jeg stod opp i 12 tiden, sjekket hva jeg hadde skrevet på dol igår, har visst vært aktiv i mann i kvinneklær debatten jeg og. Så gikk jeg å la meg igjen (formen ikke på topp idag), stod opp igjen nå. Skal straks lage middag, dusje også er det på'n igjen med vorspiel og byen.

Vært på fylla nå?

Skrevet

Sov til halv elleve, vi var på besøk hos hare igår (derfor hun er sleden, hehe. ;-P )

Dro og hentet hund og barn og spiste middag hos familie, var der litt før vi dro hjem.

Nå har jeg slappet av litt på sofaen mens de andre var ute en tur.

Skal snart på kino med 6åringen.

Så er det kveld.

Og det var det.

Vært på fylla du også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...