Soria Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Har ikke gjort noe fornuftig i dag. Mesteparten av dagen har jeg tilbrakt med nesen i boken "en shopoholikers hemmelige drømmeverden" 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Vært på fylla du også? Det ble noen glass vin ihvertfall. :-) Vi mikset tre ting: musikk, biljard og alkohol. Ble ganske så festlig, hehe. Og det er jævlig vanskelig å slå riktig kule når promillene danser litt rundt i hue, så jeg slo nok en gang på ei gul kule istedenfor den hvite. ;-P Men jeg vant flere omganger da, helt til hare begynte å vinne hver gang. *S* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Vært på fylla nå? Jepp, så idag har jeg holdt sengen. Nå har jeg tatt en dusj og skal gjøre meg fin for nok en kveld ute. ;0) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det ble noen glass vin ihvertfall. :-) Vi mikset tre ting: musikk, biljard og alkohol. Ble ganske så festlig, hehe. Og det er jævlig vanskelig å slå riktig kule når promillene danser litt rundt i hue, så jeg slo nok en gang på ei gul kule istedenfor den hvite. ;-P Men jeg vant flere omganger da, helt til hare begynte å vinne hver gang. *S* Hehe, men blir du fargeblind i fylla også? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jepp, så idag har jeg holdt sengen. Nå har jeg tatt en dusj og skal gjøre meg fin for nok en kveld ute. ;0) Ser på noen av dine innlegg her i natt så må du har vært ganske drita, hehe. Skal du på fylla i natt også? Du kan jo komme å banke på vinduet mitt i natt:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ser på noen av dine innlegg her i natt så må du har vært ganske drita, hehe. Skal du på fylla i natt også? Du kan jo komme å banke på vinduet mitt i natt:-) "Skal du på fylla i natt også? Du kan jo komme å banke på vinduet mitt i natt:-)" Du skal ikke se bort i fra at det en full litta blondine, som lar seg gjerne utnytte, kommer å banker på vinduet ditt i natt :0) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 "Skal du på fylla i natt også? Du kan jo komme å banke på vinduet mitt i natt:-)" Du skal ikke se bort i fra at det en full litta blondine, som lar seg gjerne utnytte, kommer å banker på vinduet ditt i natt :0) Skal sørge for å utnytte noe voldsomt resten av natten, så vær tidlig ute:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hehe, men blir du fargeblind i fylla også? Jeg gjør visst det, hehe. Heldigvis ser de andre humoren i det. ;-D De hadde forøvrig noen ganske kreative slag de andre og, selv om de riktignok slo på riktig kule. *s* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Sov til halv elleve, vi var på besøk hos hare igår (derfor hun er sleden, hehe. ;-P ) Dro og hentet hund og barn og spiste middag hos familie, var der litt før vi dro hjem. Nå har jeg slappet av litt på sofaen mens de andre var ute en tur. Skal snart på kino med 6åringen. Så er det kveld. Og det var det. Sleden, ja... Men skal si det var morro!! 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Sleden, ja... Men skal si det var morro!! Det var det! Da er det verdt det om vi er litt sledne etterpå. ;-P 0 Siter
kaffepiken Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Var på fest i går, men stod opp klokka 10 opplagt som bare det. Spiste en god frokost, og deretter har jeg drevet med noe så kjedelig som vasking, skifting av sengetøy, støvtørking osv.. Så tok jeg med meg et av barna og dro ut og handlet. Nå sitter jeg og koser meg med kanelte og en skål full av sjokolade.. Nyter følelsen av ryddig og rent hjem ) 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Har ikke gjort noe fornuftig i dag. Mesteparten av dagen har jeg tilbrakt med nesen i boken "en shopoholikers hemmelige drømmeverden" hihi - hva syns du? jeg har lest 2 - og ser det har kommet en til, 0 Siter
Soria Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 hihi - hva syns du? jeg har lest 2 - og ser det har kommet en til, Jeg likte den og vurderer å kjøpe de andre 0 Siter
mrxx Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg gjør visst det, hehe. Heldigvis ser de andre humoren i det. ;-D De hadde forøvrig noen ganske kreative slag de andre og, selv om de riktignok slo på riktig kule. *s* Hehe, det kan jeg tenke meg. Ble nok noen bommer og "sleivspark" vil jeg tro:-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg likte den og vurderer å kjøpe de andre Ja, man får lyst til å skrike til dama!!!!!! 0 Siter
Soria Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja, man får lyst til å skrike til dama!!!!!! Helt enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.