Gå til innhold

Slappeste lørdagen jeg har hatt på lenge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gjort noe fornuftig i dag. Mesteparten av dagen har jeg tilbrakt med nesen i boken "en shopoholikers hemmelige drømmeverden" :)

Skrevet

Vært på fylla du også?

Det ble noen glass vin ihvertfall. :-)

Vi mikset tre ting:

musikk, biljard og alkohol. Ble ganske så festlig, hehe. Og det er jævlig vanskelig å slå riktig kule når promillene danser litt rundt i hue, så jeg slo nok en gang på ei gul kule istedenfor den hvite. ;-P

Men jeg vant flere omganger da, helt til hare begynte å vinne hver gang. *S*

Mary Poppins
Skrevet

Vært på fylla nå?

Jepp, så idag har jeg holdt sengen. Nå har jeg tatt en dusj og skal gjøre meg fin for nok en kveld ute. ;0)

Skrevet

Det ble noen glass vin ihvertfall. :-)

Vi mikset tre ting:

musikk, biljard og alkohol. Ble ganske så festlig, hehe. Og det er jævlig vanskelig å slå riktig kule når promillene danser litt rundt i hue, så jeg slo nok en gang på ei gul kule istedenfor den hvite. ;-P

Men jeg vant flere omganger da, helt til hare begynte å vinne hver gang. *S*

Hehe, men blir du fargeblind i fylla også?

Skrevet

Jepp, så idag har jeg holdt sengen. Nå har jeg tatt en dusj og skal gjøre meg fin for nok en kveld ute. ;0)

Ser på noen av dine innlegg her i natt så må du har vært ganske drita, hehe.

Skal du på fylla i natt også?

Du kan jo komme å banke på vinduet mitt i natt:-)

Mary Poppins
Skrevet

Ser på noen av dine innlegg her i natt så må du har vært ganske drita, hehe.

Skal du på fylla i natt også?

Du kan jo komme å banke på vinduet mitt i natt:-)

"Skal du på fylla i natt også? Du kan jo komme å banke på vinduet mitt i natt:-)"

Du skal ikke se bort i fra at det en full litta blondine, som lar seg gjerne utnytte, kommer å banker på vinduet ditt i natt :0)

Skrevet

"Skal du på fylla i natt også? Du kan jo komme å banke på vinduet mitt i natt:-)"

Du skal ikke se bort i fra at det en full litta blondine, som lar seg gjerne utnytte, kommer å banker på vinduet ditt i natt :0)

Skal sørge for å utnytte noe voldsomt resten av natten, så vær tidlig ute:-)

Skrevet

Hehe, men blir du fargeblind i fylla også?

Jeg gjør visst det, hehe.

Heldigvis ser de andre humoren i det. ;-D

De hadde forøvrig noen ganske kreative slag de andre og, selv om de riktignok slo på riktig kule.

*s*

hare1365380455
Skrevet

Sov til halv elleve, vi var på besøk hos hare igår (derfor hun er sleden, hehe. ;-P )

Dro og hentet hund og barn og spiste middag hos familie, var der litt før vi dro hjem.

Nå har jeg slappet av litt på sofaen mens de andre var ute en tur.

Skal snart på kino med 6åringen.

Så er det kveld.

Og det var det.

Sleden, ja... Men skal si det var morro!!

Skrevet

Sleden, ja... Men skal si det var morro!!

Det var det!

Da er det verdt det om vi er litt sledne etterpå. ;-P

Skrevet

Var på fest i går, men stod opp klokka 10 opplagt som bare det. Spiste en god frokost, og deretter har jeg drevet med noe så kjedelig som vasking, skifting av sengetøy, støvtørking osv..

Så tok jeg med meg et av barna og dro ut og handlet. Nå sitter jeg og koser meg med kanelte og en skål full av sjokolade.. Nyter følelsen av ryddig og rent hjem :o)

Skrevet

Har ikke gjort noe fornuftig i dag. Mesteparten av dagen har jeg tilbrakt med nesen i boken "en shopoholikers hemmelige drømmeverden" :)

hihi - hva syns du? :) jeg har lest 2 - og ser det har kommet en til,

Skrevet

hihi - hva syns du? :) jeg har lest 2 - og ser det har kommet en til,

Jeg likte den og vurderer å kjøpe de andre :)

Skrevet

Jeg gjør visst det, hehe.

Heldigvis ser de andre humoren i det. ;-D

De hadde forøvrig noen ganske kreative slag de andre og, selv om de riktignok slo på riktig kule.

*s*

Hehe, det kan jeg tenke meg. Ble nok noen bommer og "sleivspark" vil jeg tro:-)

Skrevet

Jeg likte den og vurderer å kjøpe de andre :)

Ja, man får lyst til å skrike til dama!!!!!!

Skrevet

Ja, man får lyst til å skrike til dama!!!!!!

Helt enig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...