Gjest fugleelsker Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Endelig er våren snart her, og jeg har startet forberedelsene. Har hengt opp to fuglekasser på verandaen i dag, og en ved siden av trappa. Nå kan vi kose oss med fuglekvitter og lystighet når vi sitter ute å griller eller spiser frokost på varme sommerdager. Det er så koselig, de blir nesten tamme etterhvert og flyver rett over hodene på oss når vi sitter ute og koser oss med god mat. Så får det heller stå til at vi må vaske litt fugledritt av verandaen hver dag! Velkommen våren og alle søte pippipper! 0 Siter
Gjest anonymadama Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hi-hi, har du ikke, vel ??:-) De fleste tar ned fuglekassene nå når fugleinfluensaen kommer. Uansett, masse fulger overalt hvor man spiser og koser seg er uhygienisk! 0 Siter
Gjest fugleelsker Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hi-hi, har du ikke, vel ??:-) De fleste tar ned fuglekassene nå når fugleinfluensaen kommer. Uansett, masse fulger overalt hvor man spiser og koser seg er uhygienisk! Vi synes det er koselig! Det er bare en hake ved det, og det er at de bommelibommer litt på matbordet en gang iblandt, men det får vi bare leve med. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg sier bare en ting: H5N1-viruset ! Du er ikke litt redd for å ha fugler så tett innpå deg i disse dager da? 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 hohoho ja særlig. Dette tror vi på! Helt sikkert! ' ;-P 0 Siter
Gjest fugleelsker Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 hohoho ja særlig. Dette tror vi på! Helt sikkert! ' ;-P Har til og med en papygøye jeg skal snekre bur til ute på verandaen, slik at hun kan joine de andre fuglene. Tror du ikke det blir koselig for henne? 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Har til og med en papygøye jeg skal snekre bur til ute på verandaen, slik at hun kan joine de andre fuglene. Tror du ikke det blir koselig for henne? Jo, det blir nok konge. ;-) Så kan dere kose litt ekstra med papegøyen etterpå. Gjør ikke noe om den har tråkket litt rundt i fugledritten. Det er sånt man må regne med. ;-p 0 Siter
Gjest fugleelsker Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jo, det blir nok konge. ;-) Så kan dere kose litt ekstra med papegøyen etterpå. Gjør ikke noe om den har tråkket litt rundt i fugledritten. Det er sånt man må regne med. ;-p Hehe 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Har til og med en papygøye jeg skal snekre bur til ute på verandaen, slik at hun kan joine de andre fuglene. Tror du ikke det blir koselig for henne? Ta deg heller en pepe. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ta deg heller en pepe. Hehe, samme tenkte jeg. Men så orket jeg ikke nevne det ordet. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hehe, samme tenkte jeg. Men så orket jeg ikke nevne det ordet. Jeg synsjeg var vågal! :-) har speeda meg opp på sjokoladekake - bløtkake og muffins! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! 0 Siter
Gjest møkk over alt! Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Vi hadde også fuglekasser slik i fjor, men aldri mer. Det var søren meg fugleskit overalt!!! Visste ikke vår arme råd, og måtte prøve å dekke til møblene når vi ikke brukte de... Så her har alle fuglekassene blitt skjært ned for godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.