Gemini Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Merkelig spørsmål, det er vel aldersgrense på alle filmer. Ev. står det "tillatt alle". 0 Siter
jaime Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Merkelig spørsmål, det er vel aldersgrense på alle filmer. Ev. står det "tillatt alle". Det er nettopp det; når det står tillatt alle, slipper man da inn veldig små barn som ikke har noen interesse av filmen? 0 Siter
Gjest Bienna Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det er nettopp det; når det står tillatt alle, slipper man da inn veldig små barn som ikke har noen interesse av filmen? Hvorfor skal man ta med en 2åring på en voksenfilm?? Ungen kommer til å bli urolig og forstyrre hele tiden, både foreldrene og resten av publikum. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det er nettopp det; når det står tillatt alle, slipper man da inn veldig små barn som ikke har noen interesse av filmen? Mest sannsynlig kan vel ikke kinokontrolløren gjøre annet enn å slippe de inn, selv om det virker helt hårreisende på meg. Men hvorfor skal man ta med et lite barn på kino som det ikke har noen glede av? Baby-kino er nå en ting, da er de så små at de er fornøyd om de har puppen innen rekkevidde, og lar seg vel ikke affisere så mye av det som skjer på lerretet. Men en 2-åring bør nok ikke være med på kino før den er stor nok til å selv ha glede av filmen. 0 Siter
jaime Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Hvorfor skal man ta med en 2åring på en voksenfilm?? Ungen kommer til å bli urolig og forstyrre hele tiden, både foreldrene og resten av publikum. Jeg er HELT enig med deg, jeg trengte bare å avklare dette sånn praktisk sett... 0 Siter
villee Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det er ikke lov å nekte en 2-åring med foresatt/foreldre inn på en film uten aldersgrense, uansett hvordan film det er. Men kan bli kastet ut hvis det forstyrrer de andre i salen. Og ser ikke poenget med det 0 Siter
jaime Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Det er ikke lov å nekte en 2-åring med foresatt/foreldre inn på en film uten aldersgrense, uansett hvordan film det er. Men kan bli kastet ut hvis det forstyrrer de andre i salen. Og ser ikke poenget med det Han ble tatt med ut da han begynte å vri på seg, så en bortkastet kinobillett for moren der ja...men bra hun tok ansvar (i USA kryr det gjerne av høylytte og hyperaktive babyer og småuunger selv på voldelige voksenfilmer sent på kvelden...). 0 Siter
Puccini Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det er nettopp det; når det står tillatt alle, slipper man da inn veldig små barn som ikke har noen interesse av filmen? En to åring har jo absolutt ikke godt av å se en voksen film - det kan være mange skumle sener en to åring ikke bør se. Det er nå min mening.... Dessuten er det jo ikke noe sted for en to åring - sitte der i mørket i 1-2 timer.... Hilsen fra meg 0 Siter
jaime Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 En to åring har jo absolutt ikke godt av å se en voksen film - det kan være mange skumle sener en to åring ikke bør se. Det er nå min mening.... Dessuten er det jo ikke noe sted for en to åring - sitte der i mørket i 1-2 timer.... Hilsen fra meg Enig, det var en veldig u-skummel film, siden den er tillatt for alle, men dårlig idé ja... Vanskelig å kritisere folk man ikke kjenner så godt for å ikke gjøre mer for å finne en barnevakt, men jeg tenkte mitt. Og det gikk som det måtte... Så kanskje de faktisk skulle la være å ha filmer helt uten aldersgrense, selv om det står at den "passer for voksne". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.