Gå til innhold

FORTERE" Kommer 2-åringer inn på kino i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig spørsmål, det er vel aldersgrense på alle filmer. Ev. står det "tillatt alle".

Skrevet

Merkelig spørsmål, det er vel aldersgrense på alle filmer. Ev. står det "tillatt alle".

Det er nettopp det; når det står tillatt alle, slipper man da inn veldig små barn som ikke har noen interesse av filmen?

Gjest Bienna
Skrevet

Det er nettopp det; når det står tillatt alle, slipper man da inn veldig små barn som ikke har noen interesse av filmen?

Hvorfor skal man ta med en 2åring på en voksenfilm?? Ungen kommer til å bli urolig og forstyrre hele tiden, både foreldrene og resten av publikum.

Skrevet

Mest sannsynlig kan vel ikke kinokontrolløren gjøre annet enn å slippe de inn, selv om det virker helt hårreisende på meg.

Men hvorfor skal man ta med et lite barn på kino som det ikke har noen glede av?

Baby-kino er nå en ting, da er de så små at de er fornøyd om de har puppen innen rekkevidde, og lar seg vel ikke affisere så mye av det som skjer på lerretet. Men en 2-åring bør nok ikke være med på kino før den er stor nok til å selv ha glede av filmen.

Skrevet

Hvorfor skal man ta med en 2åring på en voksenfilm?? Ungen kommer til å bli urolig og forstyrre hele tiden, både foreldrene og resten av publikum.

Jeg er HELT enig med deg, jeg trengte bare å avklare dette sånn praktisk sett...

Skrevet

Det er ikke lov å nekte en 2-åring med foresatt/foreldre inn på en film uten aldersgrense, uansett hvordan film det er.

Men kan bli kastet ut hvis det forstyrrer de andre i salen.

Og ser ikke poenget med det :)

Skrevet

Det er ikke lov å nekte en 2-åring med foresatt/foreldre inn på en film uten aldersgrense, uansett hvordan film det er.

Men kan bli kastet ut hvis det forstyrrer de andre i salen.

Og ser ikke poenget med det :)

Han ble tatt med ut da han begynte å vri på seg, så en bortkastet kinobillett for moren der ja...men bra hun tok ansvar (i USA kryr det gjerne av høylytte og hyperaktive babyer og småuunger selv på voldelige voksenfilmer sent på kvelden...).

Skrevet

En to åring har jo absolutt ikke godt av å se en voksen film - det kan være mange skumle sener en to åring ikke bør se. Det er nå min mening....

Dessuten er det jo ikke noe sted for en to åring - sitte der i mørket i 1-2 timer....

Hilsen fra meg

Skrevet

En to åring har jo absolutt ikke godt av å se en voksen film - det kan være mange skumle sener en to åring ikke bør se. Det er nå min mening....

Dessuten er det jo ikke noe sted for en to åring - sitte der i mørket i 1-2 timer....

Hilsen fra meg

Enig, det var en veldig u-skummel film, siden den er tillatt for alle, men dårlig idé ja... Vanskelig å kritisere folk man ikke kjenner så godt for å ikke gjøre mer for å finne en barnevakt, men jeg tenkte mitt. Og det gikk som det måtte... :)

Så kanskje de faktisk skulle la være å ha filmer helt uten aldersgrense, selv om det står at den "passer for voksne".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...