mAd Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja, helt enig *yuk* Men allikevel så _gjør_ jeg det! *idiot* Jeg har mitt å stri med også da, hehe. Vi er utrolig dårlige til å sette inn smøret i kjøleskapet når vi er ferdige med det, og Soft Light blir skikkelig uggent hvis det står ute noen timer *pjuk* Men smulefritt er det, jadda! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har mitt å stri med også da, hehe. Vi er utrolig dårlige til å sette inn smøret i kjøleskapet når vi er ferdige med det, og Soft Light blir skikkelig uggent hvis det står ute noen timer *pjuk* Men smulefritt er det, jadda! Ja, glemt smør på benken blir rett og slett ødelagt. Typen her i huset pleier å glemme å sette inn gulosten! Og glemt ost blir HVERTFALL ødelagt. 0 Siter
Gjest undrer meg på Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 hehe "usmulifisert" var et kult ord forresten! :-D Det slår meg hvor "perfekte" dolere er. Undrer meg på om dere er like perfekte i virkeligheten 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 SKRIIIK! Men i makrell i tomat kan det faktisk passere! .) Nope - det kan det ALDRI! 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det slår meg hvor "perfekte" dolere er. Undrer meg på om dere er like perfekte i virkeligheten "Dere" -sier du, er du ikke en dol'er du da? Og er ikke "perfeksjonistiske" et bedre ord enn "perfekte"? 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det slår meg hvor "perfekte" dolere er. Undrer meg på om dere er like perfekte i virkeligheten Du ser vel i trådene her at vi ikke ER det da vøøøtttøøøø! 0 Siter
AAA Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Og smør i leverposteien... Smør i leverposteien... Pjuuuuk! :-( 0 Siter
Gjest undrer meg på Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 "Dere" -sier du, er du ikke en dol'er du da? Og er ikke "perfeksjonistiske" et bedre ord enn "perfekte"? Der kom det - måtte rette på en "skrivefeil"? 0 Siter
Gjest undrer meg på Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Du ser vel i trådene her at vi ikke ER det da vøøøtttøøøø! Dere er jo allergiske mot smøler i smøret, og ingen, absolutt ingen tillater det. Og det har ikke skjedd _noen_ av dere. Dette går igjen i andre emner i tråd etter tråd.. Lurer på om dolere liker å utgi seg for å være mer perfekte på dol enn de er i RL? 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Der kom det - måtte rette på en "skrivefeil"? Nei. Jeg så ikke på det som en skrivefeil. Men det er forskjell på å være perfeksjonistisk og perfekt. Også under anførselstegn. Trodde det var det du mente... 0 Siter
Gjest undrer meg på Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Nei. Jeg så ikke på det som en skrivefeil. Men det er forskjell på å være perfeksjonistisk og perfekt. Også under anførselstegn. Trodde det var det du mente... ? Det må du vel forklare næremere. Venter i spenning. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Dere er jo allergiske mot smøler i smøret, og ingen, absolutt ingen tillater det. Og det har ikke skjedd _noen_ av dere. Dette går igjen i andre emner i tråd etter tråd.. Lurer på om dolere liker å utgi seg for å være mer perfekte på dol enn de er i RL? Mulig du ikke har opplevd så mange katastrofer - men smuler i smør er en slik katastrofe - MEGET viktig kan du skjønne, Ting man skiller seg for. 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 ? Det må du vel forklare næremere. Venter i spenning. Er det ikke lettere å være perfeksjonistisk enn perfekt? 0 Siter
Gjest undrer meg på Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Er det ikke lettere å være perfeksjonistisk enn perfekt? jo, men jeg tror du bare kverulerer, fordi du jeg er sikker på at du forsto hva jeg mente med "perfekt" i anførselstegn.Hvis det var å sabotere diskusjonen du ville, ja, gratulerer, så klarte du det. Fornøyd? Kjed deg videre du. Jeg skal på byen. Ha det bra! 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 jo, men jeg tror du bare kverulerer, fordi du jeg er sikker på at du forsto hva jeg mente med "perfekt" i anførselstegn.Hvis det var å sabotere diskusjonen du ville, ja, gratulerer, så klarte du det. Fornøyd? Kjed deg videre du. Jeg skal på byen. Ha det bra! Javel. Håper du får det bedre ute på byen 0 Siter
Gjest (¯`'·.¸~`´·.¸*Flisa*¸.·`´~¸.·'´¯) Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 jo, men jeg tror du bare kverulerer, fordi du jeg er sikker på at du forsto hva jeg mente med "perfekt" i anførselstegn.Hvis det var å sabotere diskusjonen du ville, ja, gratulerer, så klarte du det. Fornøyd? Kjed deg videre du. Jeg skal på byen. Ha det bra! Hahahaaaadet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.