Gå til innhold

Gris i smørpakka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, helt enig *yuk* Men allikevel så _gjør_ jeg det! *idiot*

Jeg har mitt å stri med også da, hehe. Vi er utrolig dårlige til å sette inn smøret i kjøleskapet når vi er ferdige med det, og Soft Light blir skikkelig uggent hvis det står ute noen timer *pjuk* ;)

Men smulefritt er det, jadda!

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har mitt å stri med også da, hehe. Vi er utrolig dårlige til å sette inn smøret i kjøleskapet når vi er ferdige med det, og Soft Light blir skikkelig uggent hvis det står ute noen timer *pjuk* ;)

Men smulefritt er det, jadda!

Ja, glemt smør på benken blir rett og slett ødelagt. Typen her i huset pleier å glemme å sette inn gulosten! Og glemt ost blir HVERTFALL ødelagt.

Gjest undrer  meg på
Skrevet

hehe

"usmulifisert" var et kult ord forresten!

:-D

Det slår meg hvor "perfekte" dolere er. Undrer meg på om dere er like perfekte i virkeligheten :)

Gjest Persille
Skrevet

SKRIIIK!

Men i makrell i tomat kan det faktisk passere! .)

Nope - det kan det ALDRI!

Skrevet

Det slår meg hvor "perfekte" dolere er. Undrer meg på om dere er like perfekte i virkeligheten :)

"Dere" -sier du, er du ikke en dol'er du da?

Og er ikke "perfeksjonistiske" et bedre ord enn "perfekte"? ;)

Skrevet

Du ser vel i trådene her at vi ikke ER det da vøøøtttøøøø!

Skrevet

Og smør i leverposteien...

Smør i leverposteien... Pjuuuuk! :-(

Gjest undrer meg på
Skrevet

"Dere" -sier du, er du ikke en dol'er du da?

Og er ikke "perfeksjonistiske" et bedre ord enn "perfekte"? ;)

Der kom det - måtte rette på en "skrivefeil"?

Gjest undrer meg på
Skrevet

Du ser vel i trådene her at vi ikke ER det da vøøøtttøøøø!

Dere er jo allergiske mot smøler i smøret, og ingen, absolutt ingen tillater det. Og det har ikke skjedd _noen_ av dere. Dette går igjen i andre emner i tråd etter tråd..

Lurer på om dolere liker å utgi seg for å være mer perfekte på dol enn de er i RL?

Skrevet

Der kom det - måtte rette på en "skrivefeil"?

Nei. Jeg så ikke på det som en skrivefeil.

Men det er forskjell på å være perfeksjonistisk og perfekt. Også under anførselstegn.

Trodde det var det du mente...

Gjest undrer meg på
Skrevet

Nei. Jeg så ikke på det som en skrivefeil.

Men det er forskjell på å være perfeksjonistisk og perfekt. Også under anførselstegn.

Trodde det var det du mente...

? Det må du vel forklare næremere. Venter i spenning.

Skrevet

Dere er jo allergiske mot smøler i smøret, og ingen, absolutt ingen tillater det. Og det har ikke skjedd _noen_ av dere. Dette går igjen i andre emner i tråd etter tråd..

Lurer på om dolere liker å utgi seg for å være mer perfekte på dol enn de er i RL?

Mulig du ikke har opplevd så mange katastrofer - men smuler i smør er en slik katastrofe - MEGET viktig kan du skjønne, Ting man skiller seg for.

Skrevet

? Det må du vel forklare næremere. Venter i spenning.

Er det ikke lettere å være perfeksjonistisk enn perfekt?

Gjest undrer meg på
Skrevet

Er det ikke lettere å være perfeksjonistisk enn perfekt?

jo, men jeg tror du bare kverulerer, fordi du jeg er sikker på at du forsto hva jeg mente med "perfekt" i anførselstegn.Hvis det var å sabotere diskusjonen du ville, ja, gratulerer, så klarte du det. Fornøyd?

Kjed deg videre du. Jeg skal på byen. Ha det bra!

Skrevet

jo, men jeg tror du bare kverulerer, fordi du jeg er sikker på at du forsto hva jeg mente med "perfekt" i anførselstegn.Hvis det var å sabotere diskusjonen du ville, ja, gratulerer, så klarte du det. Fornøyd?

Javel. Håper du får det bedre ute på byen ;)

Gjest (¯`'·.¸~`´·.¸*Flisa*¸.·`´~¸.·'´¯)
Skrevet

Hahahaaaadet! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...