Gå til innhold

sette inn 2 egg...lurt ??? HJELP MEG !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tidl. peggy

Jeg har hatt flere forsøk, og alltid satt tilbake 2 egg. Da jeg først ble gravid, fikk jeg "kun" et barn. Tror sjansen er ca 30% for at du får tvillinger, hvis du blir gravid. Hvis du ikke "vil ha" tvillinger, så synes jeg du skal be dem om å sette 1 egg tilbake. Lykke til med valget!

Det vanligste er vel fremdeles å sette tilbake to egg. Det øker sjansen for å bli gravid, og det blir ikke nødvendigvis tvillinger.

Men ikke gjør det dersom tanken på å få to på en gang er helt umulig. Da ber du om at de velger bare det beste egget.

Gjest nytt regelverk fra nyttår

Det er endret det der. Før var det vanlig å sette inn 2, nå er det innført en aldersgrense. Tror det er 35 år. De under aldersgrensen får bare satt inn ett egg, mens de over (som du, antar jeg) får satt inn to.

Det er endret det der. Før var det vanlig å sette inn 2, nå er det innført en aldersgrense. Tror det er 35 år. De under aldersgrensen får bare satt inn ett egg, mens de over (som du, antar jeg) får satt inn to.

Takk for svar.Har diskurert litt med legen,og det blir nokk ett egg.Skal tilbakeföre i morgen ,kjenner meg som en balong i magen.Fikk ut 15 egg.Er spendt på hvor mangen som blir befruktet.Nå er det bare å vente...og vente

• 1 måned senere...

Jeg har hatt flere forsøk, og alltid satt tilbake 2 egg. Da jeg først ble gravid, fikk jeg "kun" et barn. Tror sjansen er ca 30% for at du får tvillinger, hvis du blir gravid. Hvis du ikke "vil ha" tvillinger, så synes jeg du skal be dem om å sette 1 egg tilbake. Lykke til med valget!

Heisann !

Jeg har satt inn 2 egg tre ganger.Første gang ble jeg ikke gravid,andre gang festet begge seg,men mistet det ene i uke 6.Gikk fint med det andre. Søskenforsøket ble tvillinger :)))

Lykke til !!

Annonse

Heisann !

Jeg har satt inn 2 egg tre ganger.Første gang ble jeg ikke gravid,andre gang festet begge seg,men mistet det ene i uke 6.Gikk fint med det andre. Søskenforsøket ble tvillinger :)))

Lykke til !!

Hei, 68aren. Jeg fikk satt inn to egg i oktober 2001 og begge festet seg. Graviditeten gikk bra og jeg har nå en gutt og ei jente. Fikk jeg velge skulle jeg ikke ha endret på noe. Dette var mitt andre forsøk. Jeg har ikke brukt prevensjon de siste 12 årene og jeg har ikke klart dette på egenhånd. Fra og være barnløs i lang tid så var det helt i orden for meg og min mann da legen sa at det ble tvillinger. Da trengte jeg ikke tenke på flere forsøk og flere prøvelser i forbinnelse med legebesøk og hormoner. Nå vil jo ikke vi ha flere barn for vi er glad for at det gikk sånn som det gikk. Men dette er jo bare mitt synspunkt, Håper du gjør det som du synes er best og lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...