Gå til innhold

HÆ???? Tom Sterri

Anbefalte innlegg

Gjest tullete reportasje??
Skrevet

I dagens VG står Tom Sterri fram som bifil: Jeg ble misbruket som barn, sier han.

Er det bare jeg som reagerer på måten reportasjen er skrevet på??

Det høres ut som han/VG mener hans legning har noen sammenheng med overgrepet.

Gjest prontos
Skrevet

Klart det har. Alle homser/bifile har vært utsatt for overgrep, garantert.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Overskriften lyder:

"Jeg ble misbrukt som barn".

Men han ble da for faen ikke misbrukt. I følge artikkelen ble han FORSØKT misbrukt. Han dytter jo den potensielle overgriperen ned fra en hems før overgriperen rekker å gjøre noe som helst.

En spekulativ forside.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg reagerte også på det. Riktignok fremstiller også Sterri det som om det har en sammenheng, men jeg synes det er skikkelig drøyt allikevel.

Da jeg leste tittelen, fikk jeg for øvrig inntrykk av at han ble utsatt for jevnlige overgrep gjennom barndommen. Så viser det seg at det dreier seg om et enkeltstående tilfelle av beføling. IKKE for å bagatellisere det, altså - men det blir litt feil i forhold til hvordan saken er fremstilt.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Hvorfor velger han å fortelle dette her? Er det pga at han har fått en stor pengesum for det?

Og det at han er bifil.. Hva slags sammenheng har dette med overgrepene forøvrig?

Nei, synes artikkelen var rar og usammenhengende.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Overskriften lyder:

"Jeg ble misbrukt som barn".

Men han ble da for faen ikke misbrukt. I følge artikkelen ble han FORSØKT misbrukt. Han dytter jo den potensielle overgriperen ned fra en hems før overgriperen rekker å gjøre noe som helst.

En spekulativ forside.

Snakket han ikke også om noen hender som berørte han på intime steder?. Kan jo kalle det for en form for overgrep.

Men synes artikkelen var merkelig fremstilt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Snakket han ikke også om noen hender som berørte han på intime steder?. Kan jo kalle det for en form for overgrep.

Men synes artikkelen var merkelig fremstilt.

Han snakket om hender som forsøkte å berøre han innenfor buksa, men så fort han merket det dyttet han fyren ned fra hemsen.

Skrevet

Har lest den nå, og er enig. Men VG er VG...

Gjest ikke helt uvanlig
Skrevet

Kjenner flere lesbiske/homofile/bifile som kobler legningen til overgrep i barndommen, tror ikke det er helt uvanlig.

Skrevet

Kjenner flere lesbiske/homofile/bifile som kobler legningen til overgrep i barndommen, tror ikke det er helt uvanlig.

En jeg kjenner sa han lenge trodde han var bifil pga overgrep i barndommen. Han var veldig forvirret, og var livredd jenter. Eller livredd for at han ikke ville strekke til sammen med en jente.

Gjest *dukker hodet*
Skrevet

Ja nå blir jeg vel slakta fordi jeg ikke vet, men kan noen fortelle meg hvem Tom Sterri er?

Gjest tullete reportasje??
Skrevet

Hvorfor velger han å fortelle dette her? Er det pga at han har fått en stor pengesum for det?

Og det at han er bifil.. Hva slags sammenheng har dette med overgrepene forøvrig?

Nei, synes artikkelen var rar og usammenhengende.

ja....hva er motivet liksom....?

En bok på gang??, plateutgivelse???....

Er det ikke da disse kjendisene pleier stikke nesa si fram i media, når de har noe de vil selge og få fokus på ;o)

Gjest ikke helt uvanlig
Skrevet

En jeg kjenner sa han lenge trodde han var bifil pga overgrep i barndommen. Han var veldig forvirret, og var livredd jenter. Eller livredd for at han ikke ville strekke til sammen med en jente.

Omtrent den "begrunnelsen" har jeg også hørt, flere ganger.

Skrevet

Spørsmålet mitt er om han er forstyrret pga det, eller er det fordi han er forstyrret?

Forvirret? Bare vent til neste episode sier jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...