Gå til innhold

Når kjøre etter 1 øl?

Anbefalte innlegg

Gjest kanjeg det
Skrevet

Jeg drakk en øl kl 1830, og nå viser det seg at jeg kanskje må kjøre bil om en time eller to.

Men kan jeg det? Har alkoholen gått ut av blodet på denne tiden?

Skrevet

Det går nok bra, ja.

Fint du er forsiktig :)

Gjest vioola
Skrevet

Det går nok bra, ja.

Fint du er forsiktig :)

ville ikke gamlet på det. tenk om du blir stoppet. Alle reager forskjellig og det skal ikke mye til for å få 0,2 i promille.

Skrevet

ville ikke gamlet på det. tenk om du blir stoppet. Alle reager forskjellig og det skal ikke mye til for å få 0,2 i promille.

At alle reagerer forskjellig har ingenting med promillen å gjøre. To personer av samme størrelse, vekt etc. (med like mye blod i kroppen) får nøyaktig samme promille hvis de drikker det samme - uansett om den ene blir full og den andre ikke.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...