Gjest kanjeg det Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg drakk en øl kl 1830, og nå viser det seg at jeg kanskje må kjøre bil om en time eller to. Men kan jeg det? Har alkoholen gått ut av blodet på denne tiden? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det går nok bra, ja. Fint du er forsiktig 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det går nok bra, ja. Fint du er forsiktig ville ikke gamlet på det. tenk om du blir stoppet. Alle reager forskjellig og det skal ikke mye til for å få 0,2 i promille. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 ville ikke gamlet på det. tenk om du blir stoppet. Alle reager forskjellig og det skal ikke mye til for å få 0,2 i promille. At alle reagerer forskjellig har ingenting med promillen å gjøre. To personer av samme størrelse, vekt etc. (med like mye blod i kroppen) får nøyaktig samme promille hvis de drikker det samme - uansett om den ene blir full og den andre ikke. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.