Gå til innhold

Lørdagspizza

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Den reklamen er bare dritkul! Jeg digger den låta!

*grandispizza*

Gjest trultemor25
Skrevet

Ja,men den er så lang.

Ja, kjempelang, den må være grisedyr!

¤ Skara ¤
Skrevet

Jo mere jeg hører den jo bedre blir den :)))))

Gjest trultemor25
Skrevet

Jo mere jeg hører den jo bedre blir den :)))))

Ja, den er dritkul!!

¤ Skara ¤
Skrevet

Tror du det er samme reklamebyrået som har laget den for Aker( knekt mange nøtter før)?

Skrevet

Jeg synes ikke den er bra. Den sier noe sånt som at vegetarianere også får lyst på, makan til tull! >:(

Skrevet

Tror du det er samme reklamebyrået som har laget den for Aker( knekt mange nøtter før)?

Det tenkte jeg også på. De har mye til felles. Lang og suggererende, fengende rytme og typisk en melodi du får på hjernen. Veldig bra laget begge to.

Men pizzaen kommer jeg ikke til å smake på.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg synes ikke den er bra. Den sier noe sånt som at vegetarianere også får lyst på, makan til tull! >:(

Er det ikke at alle får lyst på om de _ikke_ er vegetarianere, da?

Skrevet

Reklamen var grei nok, men pizzaen er helt forjævlig.

Gjest trultemor25
Skrevet

Reklamen var grei nok, men pizzaen er helt forjævlig.

Synes pizzaen var helt ok jeg, men den hadde blitt kjedelig uten rømmedressingen.

Skrevet

Synes pizzaen var helt ok jeg, men den hadde blitt kjedelig uten rømmedressingen.

Synes både pizzaen og dressingen var langt under middels jeg. Den var hvertfall ikke verdt en 50-lapp.

Skrevet

Har ikke sett reklamen, men pizzaen er god. Dog ikke så god som BigOne Homemade style. :-)

Men en god 2.plass. :-)

Skrevet

Neida, de eneste som IKKE lar seg friste, er vegetarianere ;)

Og det har de sannelig rett i :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...