Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av den smulesmørtråden:

Dette er de ekleste tingene jeg vet:

1)

Når vaskedama kommer på jobben og jeg hører henne ute på gangen - hun vrir om kluten så det sildrer vann ned i bøtta. Da får jeg ståpels i nakken, og blir sint og må gå - hehe

2)

Når noen rører i et høyt smalt glass med skje i O'Boyen....GRØSS

3)

At noen legger tyggegummikløsa si - for senere bruk, på tallerken sin -og så spiser av samme tallerken. Jeg dauer nesten.

4)

At noen forsyner seg av "midten" på kaka - før det ute på kantene er tatt. Søstra mi gjorde det i et bursdagsselskap for en stund siden - og hun holdt på å le seg ijhel da hun så mitt forskrekkede ansikt - hehe, jeg ante ikke at jeg var så snerpete.

4)

Å dra trepinnen fra en iskrem over tenna - altså suge av den siste isen - den hiver jeg.

(får stpåels her mens jeg skriver - hihi)

5)

At noen kjører kniven rett opp og ned i smørpakka - SÅNT GJØR MAN IKKE!

og dere da?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Moraki

4

• Elbereth

3

• ¤ Skara ¤

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvem kjenner du som knivstikker smørpakka? Høres lit vel spesielt ut? :-)

Skrevet

Hvem kjenner du som knivstikker smørpakka? Høres lit vel spesielt ut? :-)

Mange gjør det - altså setter fra seg smørekniven rett opp og ned i smøret. Har du ikke sett det`?

Mulig jeg vanker i slummen.

Gjest Persille
Skrevet

De tingene har jeg ikke særlig problemer med :)

Spise- og svelgelyder derimot? Det er så ille at jeg faktisk ikke klarer å la være kommentere det eller gå. Smattelyder, gulpesvelging og slurping - URK!

Snørr, når man heiser det OPP IGJEN i nesen! Hvordan går det an...

Slimhoste - blir kvalm bare ved tanken...

Sør i leverposteien.

Griste toaletter - private pleier jo ikke være så ille, men "offentlige" (jobb, restaurant, etc) - BLÆK!

Snus - spesielt om den renner nedover tennene. Men lukten er minst like ille!

Kommer sikkert på mer når flere har svart :)

Gjest Lillly
Skrevet

Det med tyggegummien er jeg helt enig i. Mest fordi jeg i det hele tatt hater tyggegummi. Bare det å se noen tygge på det (de ser jo helt hemmet ut der kjevene går opp og ned), synes jeg er fælt.

Lyden jeg får mest frysninger av er når man drar skuffene ut av fryseskapet. Den skrapelyden mot isen.. Grøss!

Mrs. Wallace
Skrevet

Åh herregud, HVORFOR måtte du minne meg på det med ispinnen? Det er noe av det ekleste jeg vet om!!!

*grøsser intentst*

Men det var morsomt å høre at vi er flere om den galskapen, da...

Jeg får for øvrig også noia når jeg tenker på barndommens syntetiske pologensere, som gnistret som fyrverkeri på nyttårsaften når man tok dem av og på seg. Og hvis man prøvde å bite i dem...urk.

Skrevet

Mange gjør det - altså setter fra seg smørekniven rett opp og ned i smøret. Har du ikke sett det`?

Mulig jeg vanker i slummen.

Det har jeg ikke sett :-) Jeg trodde forresten du mente mens smørlokket fortsatt var på..

Skrevet

De tingene har jeg ikke særlig problemer med :)

Spise- og svelgelyder derimot? Det er så ille at jeg faktisk ikke klarer å la være kommentere det eller gå. Smattelyder, gulpesvelging og slurping - URK!

Snørr, når man heiser det OPP IGJEN i nesen! Hvordan går det an...

Slimhoste - blir kvalm bare ved tanken...

Sør i leverposteien.

Griste toaletter - private pleier jo ikke være så ille, men "offentlige" (jobb, restaurant, etc) - BLÆK!

Snus - spesielt om den renner nedover tennene. Men lukten er minst like ille!

Kommer sikkert på mer når flere har svart :)

Ja, Sør i leverposteien.

måtte jo vært et sant helvete :D

Skrevet

Det med tyggegummien er jeg helt enig i. Mest fordi jeg i det hele tatt hater tyggegummi. Bare det å se noen tygge på det (de ser jo helt hemmet ut der kjevene går opp og ned), synes jeg er fælt.

Lyden jeg får mest frysninger av er når man drar skuffene ut av fryseskapet. Den skrapelyden mot isen.. Grøss!

ånei - den lyden fra fryseren er herlig! .)

Skrevet

Det har jeg ikke sett :-) Jeg trodde forresten du mente mens smørlokket fortsatt var på..

*knegg* -neigudamegda....hehe

Skrevet

Åh herregud, HVORFOR måtte du minne meg på det med ispinnen? Det er noe av det ekleste jeg vet om!!!

*grøsser intentst*

Men det var morsomt å høre at vi er flere om den galskapen, da...

Jeg får for øvrig også noia når jeg tenker på barndommens syntetiske pologensere, som gnistret som fyrverkeri på nyttårsaften når man tok dem av og på seg. Og hvis man prøvde å bite i dem...urk.

Eller bite i ullvotten -fordi man vil ha snøklumpene - -

Skrevet

*knegg* -neigudamegda....hehe

*ser det for seg*

Gjest trultemor25
Skrevet

* Tastaturtastelyder i film og TV og sånn

* Knekking/leking med for lange tånegler *grøssssss*

* Dra opp hår fra sluket *pjuuuuuk*

Hmm.. kommer ikke på mer nå..

Gjest Persille
Skrevet

Ja, Sør i leverposteien.

måtte jo vært et sant helvete :D

*ler*

Jeje, smør da...

Gjest -LeneStol
Skrevet

-Lyden av isopor

-Snus

-Skitne off.toalett

-MUS!!!!!!!

Skrevet

Enkelte lyder klarer jeg bare ikke. Selvfølgelig lyden av negl mot tavle, men også lyden av tørt tre som gnisser mot tre. F.eks lager skuffen på den gamle kommoden min en slik lyd. Vurderer av den grunn å kjøpe ny kommode!

Så syns jeg det er ufyselig å høre på når noen sitter og stadig snufser inn snørr i stedet for å pusse nesa.

Et annet lavmål er når skjerfet kommer borti leppene når man akkurat har tatt på lip gloss. Plysj på leppene er ikke noe for meg.

Skrevet

Enkelte lyder klarer jeg bare ikke. Selvfølgelig lyden av negl mot tavle, men også lyden av tørt tre som gnisser mot tre. F.eks lager skuffen på den gamle kommoden min en slik lyd. Vurderer av den grunn å kjøpe ny kommode!

Så syns jeg det er ufyselig å høre på når noen sitter og stadig snufser inn snørr i stedet for å pusse nesa.

Et annet lavmål er når skjerfet kommer borti leppene når man akkurat har tatt på lip gloss. Plysj på leppene er ikke noe for meg.

Eller lyden/følelsen når man drar av seg sokker -og de "henger" litt i ufilte hæler - - nei fanken!!!!!! jeg går heller barbeint - året rundt!

Skrevet

Eller lyden/følelsen når man drar av seg sokker -og de "henger" litt i ufilte hæler - - nei fanken!!!!!! jeg går heller barbeint - året rundt!

...eller når de ufilte hælene henger fast i frottéstretchlakenet...

*grøsser*

Skrevet

...eller når de ufilte hælene henger fast i frottéstretchlakenet...

*grøsser*

JA!!!! Da må jeg stå opp og file jeg! hehe

Gubben skjønner ikke sånt - han har aldri hatt sånne føtter - heldiggrisen. Han erter meg og sier at jeg veier for mye for føttene - så de må produsere elefanthud for å holde meg oppe.

Skrevet

Får helt makk når folk (voksne folk) biter negler!

Ellers har jeg vært en tander sjel når det gjelder folks behov for å vise/demonstrere diverse kroppsfunksjoner. Spesielt funksjoner som innebærer å _slippe ut ting_.

Etter mange år med arbeid med "personer med sammensatte bistandsbehov" *politisk korrekt* blir man noget herdet, likevel ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...