Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA!!!! Da må jeg stå opp og file jeg! hehe

Gubben skjønner ikke sånt - han har aldri hatt sånne føtter - heldiggrisen. Han erter meg og sier at jeg veier for mye for føttene - så de må produsere elefanthud for å holde meg oppe.

Kan du forstå - mistermannen her også har "silkebløte" (!) hæler - og han forstår heller ikke problemet :D

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Moraki

4

• Elbereth

3

• ¤ Skara ¤

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

¤ Skara ¤
Skrevet

* Slafsing

* Sølvpapir i munnen (bannan sjokoladens sølvpapir) Grøss!!!

* Smating på fingre når man spiser potetgull (kreslig)

* Må ha alt godteri i skåler hater den knitre lyden av posene!!

Skrevet

Uff - fikk frysninger av hele innlegget ;) Gåsehuden vil ikke slippe taket! Det var ispinnen som gjorde utsalget her :o(

Skrevet

* Slafsing

Ja, den knitrelyden kan man jo bli gal av på kino!

Skrevet

JA!!!! Da må jeg stå opp og file jeg! hehe

Gubben skjønner ikke sånt - han har aldri hatt sånne føtter - heldiggrisen. Han erter meg og sier at jeg veier for mye for føttene - så de må produsere elefanthud for å holde meg oppe.

Hehe, sånne føtter har jeg ikke, men mannen min har! Og ja, det ER ekkelt å høre når han drar sokkene over helene. Jeg har kjøpt en krem for sprukne heler til ham, som han ikke bruker:( Men han filer føttene, det skal han ha!

Skrevet

Uff - fikk frysninger av hele innlegget ;) Gåsehuden vil ikke slippe taket! Det var ispinnen som gjorde utsalget her :o(

hihi - jeg får smerter i fortenna jeg!

¤ Skara ¤
Skrevet

* Slafsing

* Kritt lyden på tavla.

* Ulltrå som dras igjennom fingrene.

* Filing av negler.

* Isopor som gnis.

* Knekking av ledd på fingrene.

* Kniv som skjærer nedi talerkenen

Har sikkert mange flere, men kommer ikke på flere (mange nok kansje) :))))

Skrevet

Får helt makk når folk (voksne folk) biter negler!

Ellers har jeg vært en tander sjel når det gjelder folks behov for å vise/demonstrere diverse kroppsfunksjoner. Spesielt funksjoner som innebærer å _slippe ut ting_.

Etter mange år med arbeid med "personer med sammensatte bistandsbehov" *politisk korrekt* blir man noget herdet, likevel ;)

ups - fise syns jeg ikke er noe å skrike opp om ;.)

¤ Skara ¤
Skrevet

Ja, den knitrelyden kan man jo bli gal av på kino!

Ikke sant:))))

skulle vært plast boller ved døren der man måtte tømme godte sitt i :))))))

Skrevet

Jeg har utrolig mange lyder jeg ikke tåler, men det går som oftest ikke opp for meg før jeg hører dem, så jeg har ikke så mange i hodet akkurat nå, hehe.

Et par (som jeg ikke tror er nevnt) er iallefall kosting av asfalt eller murgulv *grøss*. Og lyden som kommer når du åpner ei pappeske og de flikene gnis mot hverandre, aah! Og hvis man må vaske noe i metall med sånne svamper hvor ene sida er stålull..

Og så takler jeg ikke ting som lager HØYE lyder! Vi bor i murblokk, hvis det skal borres i veggen vår, så må jeg enten forlate rommet eller sitte i sofakroken med henda foran ørene. Mamma hadde ei veldig bråkete brystpumpe da jeg var lita, husker jeg var livredd den og :P

Gjest Kakemons
Skrevet

"4)

At noen forsyner seg av "midten" på kaka - før det ute på kantene er tatt. Søstra mi gjorde det i et bursdagsselskap for en stund siden - og hun holdt på å le seg ijhel da hun så mitt forskrekkede ansikt - hehe, jeg ante ikke at jeg var så snerpete."

Mener du at det skal være en "ring" kake igjen etter at folk har forsynt seg. Dvs ikke deler opp stykkene helt inn mot midten?

Det er det værste jeg ser!! Så når vi har kake sørger jeg for at jeg allerede har skjært ut første stykket. Helt inn mot midten av kaka. Det "ødelegger" kaka et det blir ei lita kake igjen...

Skrevet

"4)

At noen forsyner seg av "midten" på kaka - før det ute på kantene er tatt. Søstra mi gjorde det i et bursdagsselskap for en stund siden - og hun holdt på å le seg ijhel da hun så mitt forskrekkede ansikt - hehe, jeg ante ikke at jeg var så snerpete."

Mener du at det skal være en "ring" kake igjen etter at folk har forsynt seg. Dvs ikke deler opp stykkene helt inn mot midten?

Det er det værste jeg ser!! Så når vi har kake sørger jeg for at jeg allerede har skjært ut første stykket. Helt inn mot midten av kaka. Det "ødelegger" kaka et det blir ei lita kake igjen...

Nei - det SKAL være en runding i midten -på bløtkake vel og merke -ikke andre kaker.....

Spør meg ikke hvorfor! hehe

Gjest pekka
Skrevet

enig i nr 2 og nr3 :) Men det aller værste for meg er krastlinga med gavepapir. En tortur å pakke inn og ut julegaver f.eks. huffda...

Skrevet

Dette får jeg gåsehud av:

*Når barn tygger på jakkesnorene sine....*iiiiiik*

*Lyden når noen skjærer i plastflasker

*Når folk snyter seg i veikanten...Ser mange folk som gjør det, de holder for en finger på det ene nesboret og blåser ut i det andre - i løse lufta liksom...

*Folk som tar på lypsyl/leppestift og drikker av glasset/koppen rett etterpå så det setter merker

*Det samme med fettflekker på glass etter at man spiser potetgull eller annen fet mat med fingrene...grusomt!

Tørk av på buksa di, slikk av eller finn en jævla serviett -hva som helst - men IKKE flekker på glassene!!!:D

*Tørre hender - jeg har skikkelig angst for tørre hender. Trenger ikke mer for å gi meg gåsehud.

*Negle-lyder: negler mot tavle, klippe-negler-lyder, bite-negler-lyder, tygge-på-neglen-lyder. Som dere forstår liker jeg ikke negler :S

Lyden av speil/vindus-gnikking er heller ikke kjærkommen i mine ører....hihi

Skrevet

Dette får jeg gåsehud av:

*Når barn tygger på jakkesnorene sine....*iiiiiik*

*Lyden når noen skjærer i plastflasker

*Når folk snyter seg i veikanten...Ser mange folk som gjør det, de holder for en finger på det ene nesboret og blåser ut i det andre - i løse lufta liksom...

*Folk som tar på lypsyl/leppestift og drikker av glasset/koppen rett etterpå så det setter merker

*Det samme med fettflekker på glass etter at man spiser potetgull eller annen fet mat med fingrene...grusomt!

Tørk av på buksa di, slikk av eller finn en jævla serviett -hva som helst - men IKKE flekker på glassene!!!:D

*Tørre hender - jeg har skikkelig angst for tørre hender. Trenger ikke mer for å gi meg gåsehud.

*Negle-lyder: negler mot tavle, klippe-negler-lyder, bite-negler-lyder, tygge-på-neglen-lyder. Som dere forstår liker jeg ikke negler :S

Lyden av speil/vindus-gnikking er heller ikke kjærkommen i mine ører....hihi

åja - det hadde jeg glemt - tørre hender og anorakksnorer - BLÆÆÆÆÆÆÆ

Skrevet

åja - det hadde jeg glemt - tørre hender og anorakksnorer - BLÆÆÆÆÆÆÆ

Se for deg en som holder en halvspist is med trepinne med sine tørre hender og som veksler mellom å tygge på ispinnen, jakkesnora og neglene sine! *grrrrøsses*

Skrevet

Se for deg en som holder en halvspist is med trepinne med sine tørre hender og som veksler mellom å tygge på ispinnen, jakkesnora og neglene sine! *grrrrøsses*

Jeg hadde blitt tiltalt.....:)

Skrevet

Der fikk jeg frysninger igjen! Burde holde meg unna denne tråden, men klarer det ikke :)

Noe jeg synes er ekkelt er når folk slurper og knaser på brusk og sener. Den delen av "maten" som jeg anser som avfall!

Skrevet

Jøss! Du hørtes da utrolig snerpete og nevrotisk ut! Du må ha det ganske slitsomt i livet, hvis du skal reagerer på så mange bagateller! (eller rettere sagt er det kanskje de rundt deg som får det slitsomt?)

Skjønner ikke hvordan noen av de tingene er til å reagere på i det hele tatt.

Skrevet

Nei - det SKAL være en runding i midten -på bløtkake vel og merke -ikke andre kaker.....

Spør meg ikke hvorfor! hehe

Det er kun hvis det står lys der, det. Den rundingen er for at lysene får sto igjen til slutt.

Er det ingen lys på kaka, kan man like gjerne skjære helt inn til midten ja. Bare se i bakerier!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...