Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss! Du hørtes da utrolig snerpete og nevrotisk ut! Du må ha det ganske slitsomt i livet, hvis du skal reagerer på så mange bagateller! (eller rettere sagt er det kanskje de rundt deg som får det slitsomt?)

Skjønner ikke hvordan noen av de tingene er til å reagere på i det hele tatt.

ja - det ingen som holder ut med meg :) Men jeg skriker jo ikke ut - eller slår eller sånn da - jeg lider i det stille, martyr som jeg er :)

Verre med en jeg kjenner - han tåler ikke store kåpeknapper.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• Moraki

4

• Elbereth

3

• ¤ Skara ¤

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Der fikk jeg frysninger igjen! Burde holde meg unna denne tråden, men klarer det ikke :)

Noe jeg synes er ekkelt er når folk slurper og knaser på brusk og sener. Den delen av "maten" som jeg anser som avfall!

Uff ja! hehe, enda en grunn for at jeg er veggis....

Skrevet

Der fikk jeg frysninger igjen! Burde holde meg unna denne tråden, men klarer det ikke :)

Noe jeg synes er ekkelt er når folk slurper og knaser på brusk og sener. Den delen av "maten" som jeg anser som avfall!

Ja - mellomste dattern gjør det - hadde hun fått lov er jeg sikker på at hun hadde spist opp kyllingskroget.

Skrevet

Det er kun hvis det står lys der, det. Den rundingen er for at lysene får sto igjen til slutt.

Er det ingen lys på kaka, kan man like gjerne skjære helt inn til midten ja. Bare se i bakerier!

Vet det . . . men MORA mi gjorde det sånn....hehe

Skrevet

ja - det ingen som holder ut med meg :) Men jeg skriker jo ikke ut - eller slår eller sånn da - jeg lider i det stille, martyr som jeg er :)

Verre med en jeg kjenner - han tåler ikke store kåpeknapper.

Seriøst? Hva skjer hvis han ser dette?

Gjest Vinteren
Skrevet

Den derre med ispinnen har jeg FULL forståelse for!!!

Gjest Thekla84
Skrevet

Dette syns jeg er ekkelt:

1) Å tygge på hjørne-sømmene på dynetrekk.

2) Våt ull som gnisser!

3) negler som skraper og lager hvinelyder mot tavlen!!

....

Noe jeg derimot liker:

1) Å ta på alle slags svamper. Fylle dem med vann og klemme det ut igjen, kose svamper mot huden!! Det er noe av det beste som finnes og som jeg MÅ gjøre!

2) Kose med myke gardiner. Dette har jeg gjort siden jeg var liten, jeg puttet foldene i gardinene mellom fingrene mine og koste med dem. Foreldrene mine likte ikke dette derimot, da man kunne kjenne på gardinene hvor jeg hadde vært og kost... der ble de nemlig tynnere i stoffet, og ble etterhvert litt fettete på en måte!

Skrevet

Lyden av bein som brekker er litt guffen. Ellers har jeg et meget avslappet forhold til det det meste som er "ekkelt".

Skrevet

Tannlegesnakk!

Har ikke problemer med å sette meg i tannlegestolen vel vitende om at jeg skal operere ut en visdomstann, men å snakke om det, det orker jeg bare ikke.

Blir kvalm bare av å nevne det.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Du ma ha det vondt i hverdagen din;o)

Det ekleste jeg vet er å se på folk som sitter å pirker seg i tenne etter et måltid. Tannpirkere hører til på badet, ikke på bordet.

Kommer ikke på flere.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Kom på en til, men den er så sjelden at jeg nesten glemte det. Jeg hadde en elev engang som hadde med seg en bassgitar-streng på time. Den tik han i munnen og dro den mellom tennene. Himmel og hav, jeg får gåsehud og frysninger her jeg sitter. DET er det desidert verste jeg vet!

Gjest Mom33
Skrevet

Hm, jeg tror du og jeg befinner oss i veldig forskjellig ende av "ekkel"-skalaen... Dine ting plager ikke meg ett sekund, men disse, derimot:

1.

Å rengjøre sluken i dusjen er pr. definisjon gubbens jobb - jeg spyr når jeg prøver.

2.

Å tørke spy, uansett hvem det er som har spydd, er virkelig en selvkontrollprøve!

3.

Det verste er dog å måtte oppholde meg i nærheten av "husdyr" som mus, rotter, slanger, øgler og slikt. Da virkelig sliter jeg! Edderkopper, fluer og slit er greit, men mus og slikt - hjælp...!

Skrevet

Hmmmm, har du vurdert hypnose for å finne ut hva du gjorde i ditt forige liv?

LOL

Skrevet

Vet det . . . men MORA mi gjorde det sånn....hehe

Du har vel hørt om familien som i generasjoner skjærte av en skalk av søndagssteken før de satte den inn i ovnen.

Til slutt var det ei som begynte å stille spørsmål om hvorfor de gjorde det. Mor kunne ikke svare på det, det bare var sånn hun hadde lært det. Mormor visste heller ikke hvorfor. Oldemor derimot hadde forklaringen, det var fordi de hadde så liten stekovn den gangen for 60 år siden, det var ikke plass til hele steika!

Gjest girasol
Skrevet

Du har vel hørt om familien som i generasjoner skjærte av en skalk av søndagssteken før de satte den inn i ovnen.

Til slutt var det ei som begynte å stille spørsmål om hvorfor de gjorde det. Mor kunne ikke svare på det, det bare var sånn hun hadde lært det. Mormor visste heller ikke hvorfor. Oldemor derimot hadde forklaringen, det var fordi de hadde så liten stekovn den gangen for 60 år siden, det var ikke plass til hele steika!

He, he :-)

Gjest Flisa
Skrevet

Seriøst? Hva skjer hvis han ser dette?

Han snur seg vekk og grøsser! hehe

Gjest Flisa
Skrevet

Hm, jeg tror du og jeg befinner oss i veldig forskjellig ende av "ekkel"-skalaen... Dine ting plager ikke meg ett sekund, men disse, derimot:

1.

Å rengjøre sluken i dusjen er pr. definisjon gubbens jobb - jeg spyr når jeg prøver.

2.

Å tørke spy, uansett hvem det er som har spydd, er virkelig en selvkontrollprøve!

3.

Det verste er dog å måtte oppholde meg i nærheten av "husdyr" som mus, rotter, slanger, øgler og slikt. Da virkelig sliter jeg! Edderkopper, fluer og slit er greit, men mus og slikt - hjælp...!

Så rart - jeg kunn egjort alt det der - edderkopper tar jeg i henda og kaster forsiktig ut :-)

Gjest Flisa
Skrevet

*LOL*

Skrevet

Folk som subber med beina. Grusomt irriterende.

Sjoff-sjoff-sjoff-sjoff-sjoff....

Grrrrrr....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...