flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det har jeg aldri smakt - men nå kjøpte jeg et par poser med blandede - på tilbud, må vite, Så tøft! De smaker jo vanvittig godt! Noen smaker nøtter og andre tannkrem - høres ekkelt ut - men det var GØRGODT! 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 nå begynner de med popcornmedsmør-eller-hva-det-er å bli litt kvalmt - men de mørkegrønne med melonsmak er digg- 0 Siter
Moraki Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 nå begynner de med popcornmedsmør-eller-hva-det-er å bli litt kvalmt - men de mørkegrønne med melonsmak er digg- Hvor kjøpte du det, og hva kostet det? 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Hvor kjøpte du det, og hva kostet det? På KIWI i MOss - var sånne små poser til kr. 8,- sikkert noe dem ikke fikk solgt - for de var en trillekurv full. 0 Siter
Moraki Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 På KIWI i MOss - var sånne små poser til kr. 8,- sikkert noe dem ikke fikk solgt - for de var en trillekurv full. Søren.. hadde det vært i Oslo, hadde jeg spent på meg skia (løgn) og fortet meg for å kjøpe. Det er jo vanligvis ganske dyrt med Jelly Beans, i allefall på Deli diLuca. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Søren.. hadde det vært i Oslo, hadde jeg spent på meg skia (løgn) og fortet meg for å kjøpe. Det er jo vanligvis ganske dyrt med Jelly Beans, i allefall på Deli diLuca. Sett inn 800 kroner på kontoen min så skal jeg sende deg noen poser! hehe 0 Siter
Moraki Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Sett inn 800 kroner på kontoen min så skal jeg sende deg noen poser! hehe Sukk.. raaaap 0 Siter
Gyda Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ja, de er kjempegode - men jeg har aldri kommet over dem på "tilbud", så der har du gjort et lite varp. Heldigflisa! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 over smakene: http://sweetindulgence.com/jellybellyflavors.JPG kuuult 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 over smakene: http://sweetindulgence.com/jellybellyflavors.JPG kuuult Åh jøsses - jeg fikk lyst på slike! Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt slike i Tr.heim? 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Åh jøsses - jeg fikk lyst på slike! Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt slike i Tr.heim? Vel. jeg kjøpte på en KIWIbutikk da - kan jo hende de har dem der.Moss er jo ikke verdens navle liksom- 0 Siter
mAd Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Åh jøsses - jeg fikk lyst på slike! Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt slike i Tr.heim? Jeg fant sånne småpakker i en tilbudskurv på Bunnpris her om dagen, rund plastboks av no slag. Ellers har de dem i løsvekt på godteributikken i veita ved Nova (Selv syns jeg ikke de er no gode da) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.