Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg aldri smakt - men nå kjøpte jeg et par poser med blandede - på tilbud, må vite,

Så tøft! De smaker jo vanvittig godt! Noen smaker nøtter og andre tannkrem - høres ekkelt ut - men det var GØRGODT!

Skrevet

nå begynner de med popcornmedsmør-eller-hva-det-er å bli litt kvalmt - men de mørkegrønne med melonsmak er digg-

Skrevet

nå begynner de med popcornmedsmør-eller-hva-det-er å bli litt kvalmt - men de mørkegrønne med melonsmak er digg-

Hvor kjøpte du det, og hva kostet det?

Skrevet

Hvor kjøpte du det, og hva kostet det?

På KIWI i MOss - var sånne små poser til kr. 8,- sikkert noe dem ikke fikk solgt - for de var en trillekurv full.

Skrevet

På KIWI i MOss - var sånne små poser til kr. 8,- sikkert noe dem ikke fikk solgt - for de var en trillekurv full.

Søren.. hadde det vært i Oslo, hadde jeg spent på meg skia (løgn) og fortet meg for å kjøpe. Det er jo vanligvis ganske dyrt med Jelly Beans, i allefall på Deli diLuca.

Skrevet

Søren.. hadde det vært i Oslo, hadde jeg spent på meg skia (løgn) og fortet meg for å kjøpe. Det er jo vanligvis ganske dyrt med Jelly Beans, i allefall på Deli diLuca.

Sett inn 800 kroner på kontoen min så skal jeg sende deg noen poser! hehe

Skrevet

Sett inn 800 kroner på kontoen min så skal jeg sende deg noen poser! hehe

Sukk.. raaaap

Skrevet

Ja, de er kjempegode - men jeg har aldri kommet over dem på "tilbud", så der har du gjort et lite varp.

Heldigflisa! :-)

Skrevet

Åh jøsses - jeg fikk lyst på slike! Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt slike i Tr.heim?

Vel. jeg kjøpte på en KIWIbutikk da - kan jo hende de har dem der.Moss er jo ikke verdens navle liksom-

Skrevet

Åh jøsses - jeg fikk lyst på slike! Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt slike i Tr.heim?

Jeg fant sånne småpakker i en tilbudskurv på Bunnpris her om dagen, rund plastboks av no slag.

Ellers har de dem i løsvekt på godteributikken i veita ved Nova ;)

(Selv syns jeg ikke de er no gode da)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...