Gjest lilleputt83 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Skal på byn ikveld...og så er jeg så forelsket i en mann...Mon tro om han også skal på byn ikveld...? *håpe håpe* Hadde vært så realt kuuult om jeg traff ham ute. Men, hva er vel sannsynligheten for noe sånt i en av Norges største byer...? 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Sånn satt jeg en gang og funderte også - men så dro jeg - og vi har nå bodd sammen i 12 år FOR JEG MØTTE HAN IGJEN! 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Sånn satt jeg en gang og funderte også - men så dro jeg - og vi har nå bodd sammen i 12 år FOR JEG MØTTE HAN IGJEN! ooojj... :-) Nå ble jeg enda mer spent... Hva er smartest å gjøre da, for at sannsynligheten for å treffe han øker? Å være på ett sted hele natten, eller å vandre fra sted til sted og "lete"? hmmm...mangt man kan lure på når man er in looove... :-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 ooojj... :-) Nå ble jeg enda mer spent... Hva er smartest å gjøre da, for at sannsynligheten for å treffe han øker? Å være på ett sted hele natten, eller å vandre fra sted til sted og "lete"? hmmm...mangt man kan lure på når man er in looove... :-) Dra tilbake til den plassen du så han sist...men jeg snakker om Moss da - der treffer man jo alle som er på byen i løpet av kvelden -hehe Stikk ut du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.