flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Lå i en kurv til 79,- Er den verdt å se en lørdagskveld? Gubbe kjøpte den "12 monkeys!" - så det blir nok en lang natt for oss .) 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 pianisten er en bra film! Men den er trist... Så ikke lurt å se om du er klar for noe lett og humoristisk... 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Mer enn verd å se! Ikke langt unna Schindlers liste i kvalitet (som det jo i grunn er naturlig å sammneligne med). 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Mer enn verd å se! Ikke langt unna Schindlers liste i kvalitet (som det jo i grunn er naturlig å sammneligne med). Det var vel det jeg trodde - GLEDER MEG! 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 pianisten er en bra film! Men den er trist... Så ikke lurt å se om du er klar for noe lett og humoristisk... Det går greit! :-) jeg vet hva den handler om... 0 Siter
Gjest pianisten-fan Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Pianisten har alt en bra film skal ha:) Har sett den tre ganger og kommer til å se den maaaange ganger til! Om det er den Polanski-flmen du mener da, det finnes så mange pianofilmer:) 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Pianisten har alt en bra film skal ha:) Har sett den tre ganger og kommer til å se den maaaange ganger til! Om det er den Polanski-flmen du mener da, det finnes så mange pianofilmer:) Det er den - med jøde etc. 0 Siter
Gjest pianisten-fan Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det er den - med jøde etc. Ok! Sett den inn i spilleren å se den med en gang! En film du aldri glemmer.. Synes den filmen er den beste som har blitt laget om 2.vk faktisk. For ikke å snakke om musikken da, men jeg elsker jo Chopin også 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 To meget gode filmer! BRA! - men gubben finner sikkert faktafeil i Pianisten da.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 BRA! - men gubben finner sikkert faktafeil i Pianisten da.... Den er i hvert fall brutal. Er noen helt forjævlige scener i den. Men det sier seg vel selv. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Den er i hvert fall brutal. Er noen helt forjævlige scener i den. Men det sier seg vel selv. å!!! 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Den er i hvert fall brutal. Er noen helt forjævlige scener i den. Men det sier seg vel selv. Det er ikke sånne scener med unger og sånn vel? please? 0 Siter
mAd Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Pianisten er en utrolig bra film, men ikke noe jeg vil se en gang til, det tror jeg faktisk ikke jeg klarer. Men uansett burde den absolutt sees 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Pianisten er god som gull. Flott skuespiller han hovedrolleinnehaveren. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det er ikke sånne scener med unger og sånn vel? please? Det husker jeg ikke, men du skal ikke se bort fra det. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Det husker jeg ikke, men du skal ikke se bort fra det. Bare den ikke er som Sophies Choise - for den har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal se. men jeg tåler jo alle de filmene vi setter på da - men The Ring tør jeg ikke se - hehe Jeg skremmer opp meg selv på forhånd. Men Der Untergang taklet jeg greit enda hun drepte alle ungene sine og la kabal etterpå.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Bare den ikke er som Sophies Choise - for den har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal se. men jeg tåler jo alle de filmene vi setter på da - men The Ring tør jeg ikke se - hehe Jeg skremmer opp meg selv på forhånd. Men Der Untergang taklet jeg greit enda hun drepte alle ungene sine og la kabal etterpå.... Det er en stund siden jeg så filmen nå, men jeg tror ikke scenene i seg selv er blodige. Det er handlingene som er vannvittige, uten at du får se detaljer - tror jeg. Men det kan jo ikke komme som noen overraskelse, dog husker jeg at jeg i denne filmen reagerte på et par jævla brutale scener. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Bare den ikke er som Sophies Choise - for den har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal se. men jeg tåler jo alle de filmene vi setter på da - men The Ring tør jeg ikke se - hehe Jeg skremmer opp meg selv på forhånd. Men Der Untergang taklet jeg greit enda hun drepte alle ungene sine og la kabal etterpå.... Du greier nok Sophies Choise også. Den er sterk, men verdt å se. Lykke til med de to filmene. Jeg har sett Pianisten, og den er i alle fall veldig severdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.