Gå til innhold

Jeg har kjøpt "pianisten" - filmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå i en kurv til 79,-

Er den verdt å se en lørdagskveld?

Gubbe kjøpte den "12 monkeys!" - så det blir nok en lang natt for oss .)

Gjest wonderinggirl
Skrevet

pianisten er en bra film! Men den er trist... Så ikke lurt å se om du er klar for noe lett og humoristisk...

Gjest Morsk
Skrevet

Mer enn verd å se!

Ikke langt unna Schindlers liste i kvalitet (som det jo i grunn er naturlig å sammneligne med).

Skrevet

Mer enn verd å se!

Ikke langt unna Schindlers liste i kvalitet (som det jo i grunn er naturlig å sammneligne med).

Det var vel det jeg trodde - GLEDER MEG!

Skrevet

pianisten er en bra film! Men den er trist... Så ikke lurt å se om du er klar for noe lett og humoristisk...

Det går greit! :-) jeg vet hva den handler om...

Gjest pianisten-fan
Skrevet

Pianisten har alt en bra film skal ha:) Har sett den tre ganger og kommer til å se den maaaange ganger til! Om det er den Polanski-flmen du mener da, det finnes så mange pianofilmer:)

Skrevet

Pianisten har alt en bra film skal ha:) Har sett den tre ganger og kommer til å se den maaaange ganger til! Om det er den Polanski-flmen du mener da, det finnes så mange pianofilmer:)

Det er den - med jøde etc.

Gjest pianisten-fan
Skrevet

Det er den - med jøde etc.

Ok! Sett den inn i spilleren å se den med en gang! En film du aldri glemmer.. Synes den filmen er den beste som har blitt laget om 2.vk faktisk. For ikke å snakke om musikken da, men jeg elsker jo Chopin også:)

Skrevet

To meget gode filmer!

BRA! - men gubben finner sikkert faktafeil i Pianisten da....

ShitDiddelyDo
Skrevet

BRA! - men gubben finner sikkert faktafeil i Pianisten da....

Den er i hvert fall brutal. Er noen helt forjævlige scener i den. Men det sier seg vel selv.

Skrevet

Den er i hvert fall brutal. Er noen helt forjævlige scener i den. Men det sier seg vel selv.

å!!!

Skrevet

Det er ikke sånne scener med unger og sånn vel? please?

Skrevet

Pianisten er en utrolig bra film, men ikke noe jeg vil se en gang til, det tror jeg faktisk ikke jeg klarer. Men uansett burde den absolutt sees :)

Skrevet

Pianisten er god som gull. Flott skuespiller han hovedrolleinnehaveren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke sånne scener med unger og sånn vel? please?

Det husker jeg ikke, men du skal ikke se bort fra det.

Skrevet

Det husker jeg ikke, men du skal ikke se bort fra det.

Bare den ikke er som Sophies Choise - for den har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal se.

men jeg tåler jo alle de filmene vi setter på da - men The Ring tør jeg ikke se - hehe

Jeg skremmer opp meg selv på forhånd.

Men Der Untergang taklet jeg greit enda hun drepte alle ungene sine og la kabal etterpå....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bare den ikke er som Sophies Choise - for den har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal se.

men jeg tåler jo alle de filmene vi setter på da - men The Ring tør jeg ikke se - hehe

Men Der Untergang taklet jeg greit enda hun drepte alle ungene sine og la kabal etterpå....

Det er en stund siden jeg så filmen nå, men jeg tror ikke scenene i seg selv er blodige. Det er handlingene som er vannvittige, uten at du får se detaljer - tror jeg.

Men det kan jo ikke komme som noen overraskelse, dog husker jeg at jeg i denne filmen reagerte på et par jævla brutale scener.

Skrevet

Du greier nok Sophies Choise også. Den er sterk, men verdt å se.

Lykke til med de to filmene. Jeg har sett Pianisten, og den er i alle fall veldig severdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...