Gå til innhold

Jeg har kjøpt "pianisten" - filmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en stund siden jeg så filmen nå, men jeg tror ikke scenene i seg selv er blodige. Det er handlingene som er vannvittige, uten at du får se detaljer - tror jeg.

Men det kan jo ikke komme som noen overraskelse, dog husker jeg at jeg i denne filmen reagerte på et par jævla brutale scener.

Nå må du være hysj!

Gjest pianisten-fan
Skrevet

Det er ikke sånne scener med unger og sånn vel? please?

Det er en scene med et barn som jeg synes er fryktelig. Gråter hver gang jeg da. Men i motsetning til mange andre filmer i liknende sjangre så har pianisten også humor og mye vakkert. Og alt annet som jeg synes veier opp for grusomme scener og ondskap. Poenget mitt er ihvertfall at du burde se den likevel:)

Skrevet

Bare den ikke er som Sophies Choise - for den har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal se.

men jeg tåler jo alle de filmene vi setter på da - men The Ring tør jeg ikke se - hehe

Jeg skremmer opp meg selv på forhånd.

Men Der Untergang taklet jeg greit enda hun drepte alle ungene sine og la kabal etterpå....

Takk for den spoiler'n... ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, spoiler?

Det er godt hun ikke røpet at Hitler tapte krigen og tok repern også. Det ville ødelagt spenninga. :)

Skrevet

Det er jo kjent historie da! :)

Skrevet

Hehe, spoiler?

Det er godt hun ikke røpet at Hitler tapte krigen og tok repern også. Det ville ødelagt spenninga. :)

*LOL*

Gjest togli
Skrevet

Det er en av de beste filmene jeg har sett!

Skrevet

Har den i samlinga mi. Veldig bra film, men jeg vet ikke om jeg orker å se den flere ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...