Gå til innhold

Ereksjon med lita jente på fanget

Anbefalte innlegg

Gjest SkyldbevisstMann

Har hatt en opplevelse i dag som har skremt meg litt. Hadde besøk av søstra mi med sin datter på 6 år. Jeg skulle vise henne en nettside om hunder, og tok henne opp i fanget mitt mens vi kikket rundt på siden. Plutselig begynte jeg å få ereksjon. Den holdt seg hele tiden mens hun satt på fanget. Jeg var på en måte ikke kåt, og skammet meg over min reaksjon, men jenta merket heldigvis ingenting rart.

Jeg har aldri hatt, og har heller ikke nå, noen som helst sextanker om mindrårige. Jeg syns derfor det var en skikkelig "feil" opplevelse. Har tenkt mye på dette nå i timene etter at de dro, og føler meg "stygg".

Noen som har opplevd, eller hørt om, noe lignende, uten i det heletatt å ha pedofile trekk? Det måtte da vel bare være tilfeldig, en slags "mekanisk" reaksjon på at noen satt i fanget mitt? Hodet mitt var overhodet ikke med på det som skjedde i underlivet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221217-ereksjon-med-lita-jente-p%C3%A5-fanget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest atopi

Herregud, det opplever da de aller fleste menn. Det er en helt normal fysisk reaksjon som ikke er seksuell. Jeg opplever det noen ganger når min treårig sønn kravler på fanget uten at det gjør meg til en pervers galning.

Hvorfor får dere reisning av sånt?

Gjest jente uten erek.

Hvorfor får dere reisning av sånt?

Jeg bare gjetter nå altså; men kan det ikke rett og slett bare ha noe med den fysiske berøringen å gjøre? At man rett og slett får ereksjon av at penisen kommer i kontakt med fremmedelementer - selv om man ikke har seksuelle tanker så skjer det fordi reisningen er bare utslag av fysisk kontakt med "noe annet" enn seg selv?

Vet ikke jeg, men kanskje er det noe slikt?

Jeg bare gjetter nå altså; men kan det ikke rett og slett bare ha noe med den fysiske berøringen å gjøre? At man rett og slett får ereksjon av at penisen kommer i kontakt med fremmedelementer - selv om man ikke har seksuelle tanker så skjer det fordi reisningen er bare utslag av fysisk kontakt med "noe annet" enn seg selv?

Det kan godt være noe i det du sier.

På samme måte som en del kvinner kan oppleve å bli våte når de ammer sine barn, uten at de blir kåte av situasjonen. En ren refleks pga stimulering av brystvortene.

Annonse

På samme måte som en del kvinner kan oppleve å bli våte når de ammer sine barn, uten at de blir kåte av situasjonen. En ren refleks pga stimulering av brystvortene.

Amming skal visstnok stimulere til faktiske livmor-sammentrekninger da, for å lure dere til å amme lenger, antar jeg.. :)

Amming skal visstnok stimulere til faktiske livmor-sammentrekninger da, for å lure dere til å amme lenger, antar jeg.. :)

Jeg har aldri hørt den forklaringen.

Men at det er en direkte-forbindelse mellom brystvorter og underliv, det er i alle fall helt klart...

(PS: Jeg har ikke barn, så jeg uttaler meg ut fra de erfaringer jeg har...)

amerikafareren

Amming stimulerer til livmortrekninger for å få livmoren i samme tilstand som før svangerskap. Det er en naturlig del av det å føde barn.

amerikafareren

Det er mange som opplever slik, og forskjellen på en pedofil og andre er at han gjør noe mere med det. En mann som får reisning og flytter barnet vekk, eller i hvert fall sørger for at barnet og/eller omgivelsene ikke merker noen ting oppfører seg normalt.

En pedofil ville i slikt tilfelle som du beskriver ha ønsket mer stimulanse og sexuell tilfredsstillelse.

Du trenger ikke å ha noen skyldfølelse så lenge jenta ikke merket noen ting.

Du minner meg på den saken hvor en mann ble voldtatt.

Ved å bli sugt.

Mange mente han ikke kunne ha blitt voldtatt, fordi han fikk jo ereksjon.

Så enten, så er du pedofil, eller så er det noe i det Craven sier =)

Heller mot siste alternativ jeg!

SELVFØLGELIG har det noe med det å gjøre. Penisen er ofte ganske enkel sånn, og vi menn med.

"............................................"

Annonse

Det tror jeg du har helt rett i og jeg vil si at SkyldbevisstMann har en meget sunn reaksjon på det hele.

Mener å ha lest at kvinner som ammer ikke bare kan bli våte, men også få orgasme av det..

Mye skyldfølelse ute og går der også, sikkert...

Heller til den forklaringa som andre har gitt at det er den fysiske berøringen som førte til ereksjonen. Ellers er det jo noen menn som får ereksjon om de begynner å tenke at de ikke kan få det i den situasjonen.. Feks i dusjen på treningssenteret.

For å si det helt enkelt: Så lenge du ikke har eller har hatt en eneste seksuell tanke som innvolverer barn, så er du ikke pedofil. Punktum. Det du opplevde er da en ren fysisk reaksjon på (utilsiktet) stimuli.

"............................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf

Før jeg selv ble mor, hadde jeg også hørt at kvinner kunne bli tent av at barnet diet. Det lærte vi om på barselkurs, og ble innpodet at det var helt normalt og ingenting å skamme seg over.

Så jeg var instilt på at det ville skje.

Min erfaring ble den motsatte, noe ingen hadde forberedt meg på. For meg ble puppene kun matfat. Mannen min kunne ikke røre dem, det ble fullstendig avtenning for meg. Han syntes det var vanskelig å måtte ligge unna, og for meg var det ubehagelig å måtte avvise ham.

Dette varte ganske lenge, helt til en 3-4 år etter at jeg var ferdig å amme yngstemann. Da først kunne mannen min så smått begynne å nærme seg puppene mine igjen.

Jeg synser litt:

Det er en egen mekanisme som veldig mange ikke har kontroll over. Når du blir eldre, vil du kunne kontrollere det bedre.

Helt unge gutter har ofte null kontroll, og beklager seg i alle fora :-). Større bukser er et fint råd for dem.

Jeg tipper hjernen etter hvert registrerer at det er "falsk alarm" danner synapser som ignorerer stimuli som ikke fører til noe. Ganske primitiv greie. De helt unge får sprett bare de ser en damesykkel, men senere så skjønner hjernen at damesykler ikke er noe å trakte etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...