Gå til innhold

Ereksjon med lita jente på fanget

Anbefalte innlegg

Jeg synser litt:

Det er en egen mekanisme som veldig mange ikke har kontroll over. Når du blir eldre, vil du kunne kontrollere det bedre.

Helt unge gutter har ofte null kontroll, og beklager seg i alle fora :-). Større bukser er et fint råd for dem.

Jeg tipper hjernen etter hvert registrerer at det er "falsk alarm" danner synapser som ignorerer stimuli som ikke fører til noe. Ganske primitiv greie. De helt unge får sprett bare de ser en damesykkel, men senere så skjønner hjernen at damesykler ikke er noe å trakte etter.

Jeg tror man kan si at akkurat det der ikke bare er synsing - det er fysikk :-)

".............................................."

Fortsetter under...

Jeg tror man kan si at akkurat det der ikke bare er synsing - det er fysikk :-)

".............................................."

Jeg mente vel at jeg kan ta korrektur på det i tilfelle noe er galt i framstillingen.

Det er et meget delikat problem :-)

For noen uker siden så jeg en som satt og sov. Jeg vet ikke hva han drømte om, men hans ivrige lille venn var ikke så liten. Jeg måtte forbarme meg over fyren og legge jakka hans over. Damen i skranken smilte. Menn har sine problemer.

ShitDiddelyDo

Jeg synser litt:

Det er en egen mekanisme som veldig mange ikke har kontroll over. Når du blir eldre, vil du kunne kontrollere det bedre.

Helt unge gutter har ofte null kontroll, og beklager seg i alle fora :-). Større bukser er et fint råd for dem.

Jeg tipper hjernen etter hvert registrerer at det er "falsk alarm" danner synapser som ignorerer stimuli som ikke fører til noe. Ganske primitiv greie. De helt unge får sprett bare de ser en damesykkel, men senere så skjønner hjernen at damesykler ikke er noe å trakte etter.

"Større bukser er et fint råd for dem."

Et forferdelig dårlig råd. Det er i store bukser problemene blir synlige.

Trange jeans er tingen.

Før jeg selv ble mor, hadde jeg også hørt at kvinner kunne bli tent av at barnet diet. Det lærte vi om på barselkurs, og ble innpodet at det var helt normalt og ingenting å skamme seg over.

Så jeg var instilt på at det ville skje.

Min erfaring ble den motsatte, noe ingen hadde forberedt meg på. For meg ble puppene kun matfat. Mannen min kunne ikke røre dem, det ble fullstendig avtenning for meg. Han syntes det var vanskelig å måtte ligge unna, og for meg var det ubehagelig å måtte avvise ham.

Dette varte ganske lenge, helt til en 3-4 år etter at jeg var ferdig å amme yngstemann. Da først kunne mannen min så smått begynne å nærme seg puppene mine igjen.

Sånn opplevde jeg det også. Tror jeg hadde rullet puppen inn og funnet frem NAN og flaske om jeg hadde blitt det minste tent av å amme.

Gjest Evina

For meg virker det som om Penis plutselig står av helt merkelige grunner, så jeg vil tro at det ikke var direkte noe med jenta som gjorde at du fikk eresksjon, men at penisen bare kjente noe satt der..

Og reaksjonen din på hele situasjonen viser at du ikke er pedofil siden du ble så skremt og i tillegg tror jeg den ville reist seg igjen på deg hvis du hadde tenkt på dette som noe positivt.. Dvs si at du ville fått reaksjon også etter at de var gått.

Annonse

Gjest Tenker vi sier det slik

Det er da vel slik at penis til tider lever sitt eget lille liv. Det var nok det som skjedde her.

Det er vel kanskje det partneren din skylder på når han til stadighet får ereksjon av synet av andre menn...

Gjest ammings

Før jeg selv ble mor, hadde jeg også hørt at kvinner kunne bli tent av at barnet diet. Det lærte vi om på barselkurs, og ble innpodet at det var helt normalt og ingenting å skamme seg over.

Så jeg var instilt på at det ville skje.

Min erfaring ble den motsatte, noe ingen hadde forberedt meg på. For meg ble puppene kun matfat. Mannen min kunne ikke røre dem, det ble fullstendig avtenning for meg. Han syntes det var vanskelig å måtte ligge unna, og for meg var det ubehagelig å måtte avvise ham.

Dette varte ganske lenge, helt til en 3-4 år etter at jeg var ferdig å amme yngstemann. Da først kunne mannen min så smått begynne å nærme seg puppene mine igjen.

Opplevde det motsatt av deg, dvs. selve det å amme og få utdrivningsrefleks (UR) kjentes som en slags "orgasme" på puppen. Ikke i underlivet. Hadde absolutt ingenting med sex eller seksuelle følelser for barnet å gjøre, men UR er en fysisk deilig følelse, akkurat som en god berøring.

Tror likevel gode kroppslige følelser gjerne henger sammen, hvis jeg strevde med å få UR kunne jeg fremprovosere den ved tankens makt, f.eks. tenke på noe som gjaldt sex, noe behagelig, god mat, noe spennende etc.

Rart, og ganske normalt.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Opplevde det motsatt av deg, dvs. selve det å amme og få utdrivningsrefleks (UR) kjentes som en slags "orgasme" på puppen. Ikke i underlivet. Hadde absolutt ingenting med sex eller seksuelle følelser for barnet å gjøre, men UR er en fysisk deilig følelse, akkurat som en god berøring.

Tror likevel gode kroppslige følelser gjerne henger sammen, hvis jeg strevde med å få UR kunne jeg fremprovosere den ved tankens makt, f.eks. tenke på noe som gjaldt sex, noe behagelig, god mat, noe spennende etc.

Rart, og ganske normalt.

Jeg hadde også god utdrivingsrefleks. Men de gangene jeg hadde problem med den, så ble den kraftig fremkallt av barnegråt.

Om det hadde hjulpet med gode tanker aner jeg ikke, siden jeg ikke hadde hørt om det tipset den gangen. Jeg ble vel heller stresset om jeg måtte pumpe meg og ikke fikk noe ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...