Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pekka
Skrevet

Jeg vil male over de gule veggene, men får ikke bestemt meg for farge. Hva slags farge har dere? Badet er ikke så stort, har to små vinduer...

Skrevet

Jeg ville hatt lys grå.

Badet vårt er så stygt at jeg ikke orker å tenke på hvordan det ser ut.

Skrevet

Er badet lite er en lys farve det beste. Jeg liker varme farver godt, og særlig på et bad.

Skrevet

Vi har mørkegrå på vårt bittelille bad...*sukk*

Men jeg ønsker meg lyselilla!!! Eller lyserosa!!

Ellers små mosaikkfliser i alle regnbuens farger!

Gjest pekka
Skrevet

Er badet lite er en lys farve det beste. Jeg liker varme farver godt, og særlig på et bad.

enig. Varm farge er nok best. Den gule er jo fin, men det er gøy med forandring :)

Gjest pekka
Skrevet

Jeg ville hatt lys grå.

Badet vårt er så stygt at jeg ikke orker å tenke på hvordan det ser ut.

lys grå er flott, vurderer å ha gangen sånn. Tror jeg går for en varmere farge på badet...

Skrevet

enig. Varm farge er nok best. Den gule er jo fin, men det er gøy med forandring :)

Ja, forandring fryder :) Dessverre kan ikke vi det pga at vi har fliser - men er jo ellers fornøyd med flisene da.

En fin farve jeg ser for meg hvis vi tenker malingsspann; en bøtte hvit maling med en dæsj plommefarve - eller noe :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har hvite (svakt) bølgete fliser på veggen, og terakotta farget gulv.

Små fliser på veggen, store på gulvet.

Veggene er lagt loddrett, mens gulvet er lagt diagonalt.

På det forrige badet mitt hadde jeg det samme, men der var gulvflistene åttekantede, og så var det små hvite fliser mellom de store terrakottaflisene....

Skrevet

Et lite bad ville jeg malt hvitt. Det er den eneste fargen som får det til å virke større. Pluss putt inn store speil der.

Jeg malte flisene på mitt bad hvitt, og det ble veldig fint.

Skrevet

Jeg har lyst på sånn epanelplater som skal males. I Cream -den er nesten hvit. Jeg elsker at badet er lyst - så jeg får se tydelig åreknuter og skjeggstubb på legger og under øyenbryn :)

Gjest pekka
Skrevet

Jeg har lyst på sånn epanelplater som skal males. I Cream -den er nesten hvit. Jeg elsker at badet er lyst - så jeg får se tydelig åreknuter og skjeggstubb på legger og under øyenbryn :)

hehe, ja fint å se hva som finnes på skrotten vår ;)

Gjest pekka
Skrevet

Jeg har hvite (svakt) bølgete fliser på veggen, og terakotta farget gulv.

Små fliser på veggen, store på gulvet.

Veggene er lagt loddrett, mens gulvet er lagt diagonalt.

På det forrige badet mitt hadde jeg det samme, men der var gulvflistene åttekantede, og så var det små hvite fliser mellom de store terrakottaflisene....

Høres pent og rent ut. Jeg har bare fliser på gulvet, hvite.

Gjest Persille
Skrevet

Høres pent og rent ut. Jeg har bare fliser på gulvet, hvite.

Ja, jeg er veldig fornøyd :)

Gjest girasol
Skrevet

Jeg ville hatt blått bad! Helst en lagunelå farge - lys, med effekter i sjøgrønt kanskje...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...