Gå til innhold

I dag sitter jeg her med designerklær på meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, det er helt sant. Føler meg fjong gitt!

Svart olabukse med sølvnagler i en stripe ned langs ene benet - topp med glitter og en kort dressjakke med en sølvbrosje på. Klær som det bare finnes en 12-14 stk av hver av,

Ja, jeg syns man skal kle seg litt pent til en DOL-aften.

Gjest Persille
Skrevet

Kjeder du deg i kveld eller? Ørti innlegg om alskens rask :)

Vel, jeg har joggebukse og hettegenser, en helt ok jente i min beste alder - hjemme alene lørdagskveld uten noe å finne på...

Patetisk...

Skrevet

Kjeder du deg i kveld eller? Ørti innlegg om alskens rask :)

Vel, jeg har joggebukse og hettegenser, en helt ok jente i min beste alder - hjemme alene lørdagskveld uten noe å finne på...

Patetisk...

Nei, kjeder meg? jeg sitter jo på dol og fjaser med alle de andre DOL-fjollene :-)

Og alt jeg sier er sant - har vært i bursdag i dag hos barnebarnet mitt og klærne kom på døra i dag - så det så! :)

Rask? JellyBeans og ekle ting og designerklær er VIKTIG det altså! :)

Jeg orker ikke åpne rødvinsflaska.

Gjest Persille
Skrevet

Nei, kjeder meg? jeg sitter jo på dol og fjaser med alle de andre DOL-fjollene :-)

Og alt jeg sier er sant - har vært i bursdag i dag hos barnebarnet mitt og klærne kom på døra i dag - så det så! :)

Rask? JellyBeans og ekle ting og designerklær er VIKTIG det altså! :)

Jeg orker ikke åpne rødvinsflaska.

Jada - mente ikke å undergrave viktigheten av det!

For all del, er jo her jeg også :)

Jeg bare kjeder meg så ufattelig!!! Finn på noe for meg da...

Skrevet

Det antrekket høres jo stilig ut dah ;) Har selv litt nagler på beltet - det er viktig å pynte seg litt av og til.

Selv føler jeg meg lite pyntet - har hvetemel på den svarte buksa, tok akkurat en kake ut av ovnen. Skal i selskap i morgen, og jeg vet "bursdagsbarnet" elsker Verdens beste.

Skrevet

Jada - mente ikke å undergrave viktigheten av det!

For all del, er jo her jeg også :)

Jeg bare kjeder meg så ufattelig!!! Finn på noe for meg da...

Tjaaaaa.....man burde jo satt på musikk og danset litt for trimmens skyld. Men gidder ikke. Egentlig har jeg lyst til å legge meg - slå av telefonene og dørklokka og sove til 2! :)

Skrevet

Det antrekket høres jo stilig ut dah ;) Har selv litt nagler på beltet - det er viktig å pynte seg litt av og til.

Selv føler jeg meg lite pyntet - har hvetemel på den svarte buksa, tok akkurat en kake ut av ovnen. Skal i selskap i morgen, og jeg vet "bursdagsbarnet" elsker Verdens beste.

ååå - den er god, jeg har bakt mye i mi tid - men aldri den! - det burde jeg gjøre noe med.

Skrevet

ååå - den er god, jeg har bakt mye i mi tid - men aldri den! - det burde jeg gjøre noe med.

Den er enkel å lage, men det tar litt tid pga at den lages i tre operasjoner. Det blir mye oppvask etterpå, og det er så utrolig kjedelig!!!

Skrevet

Æsj, du minner meg på en ting: jeg har aldri pene klær på meg når jeg er hjemme! Men det er jo deilig befriende! Heldigvis er jeg ung og student og man får ikke besøk med mindre man ringer og ber hjem noen, og da kan selvsagt prakke på seg noe pent...

Samboeren er heldigvis snill og sier at jeg ser fin ut uansett.

Men ærlig talt. Trenger jeg åtte forskjellige slaske-bukser?

Vil heller ha en med nagler på :)

Gjest Persille
Skrevet

Tjaaaaa.....man burde jo satt på musikk og danset litt for trimmens skyld. Men gidder ikke. Egentlig har jeg lyst til å legge meg - slå av telefonene og dørklokka og sove til 2! :)

Det har ikke jeg - jeg har så lyst til å gjøre noe, har jo barnefri og alt :)

Skrevet

Æsj, du minner meg på en ting: jeg har aldri pene klær på meg når jeg er hjemme! Men det er jo deilig befriende! Heldigvis er jeg ung og student og man får ikke besøk med mindre man ringer og ber hjem noen, og da kan selvsagt prakke på seg noe pent...

Samboeren er heldigvis snill og sier at jeg ser fin ut uansett.

Men ærlig talt. Trenger jeg åtte forskjellige slaske-bukser?

Vil heller ha en med nagler på :)

hihi - jeg har vært i bursdag - ellers så er jeg sløv med at om jeg har pyntet meg på jobb -så skifter jeg ikke når jeg kommer hjem - jeg går der og er "forsiktig" i kontorklærne mine -teit.

Men om jeg ikke skal noe - da hopper jeg i dusjen og trer på meg båtgenser og olabukse - uten sokker og bh - og surrer rundt i det hele dagen :)

Skrevet

Den er enkel å lage, men det tar litt tid pga at den lages i tre operasjoner. Det blir mye oppvask etterpå, og det er så utrolig kjedelig!!!

Jeg er gift - så det med oppvaska er ikke noe problem *glizer*

Skrevet

Kan vel ikke helt kalle dette penantrekket, eller hva mener dere? (ser nedover meg selv) Har på meg en utslitt blå stilongs med digre huller både foran og bak, der en hvit bomullstruse synes gjennom stadig vekk.

Overdelen min er trang, og bh buker jeg aldri,fordi de bare gnager,

Og så har jeg store grå raggsokker på meg da

Kan jeg utifra noen trend få kalle dette designerklær?

Skrevet

Det har ikke jeg - jeg har så lyst til å gjøre noe, har jo barnefri og alt :)

Stikk på byen da vel!!!!

Skrevet

Kan vel ikke helt kalle dette penantrekket, eller hva mener dere? (ser nedover meg selv) Har på meg en utslitt blå stilongs med digre huller både foran og bak, der en hvit bomullstruse synes gjennom stadig vekk.

Overdelen min er trang, og bh buker jeg aldri,fordi de bare gnager,

Og så har jeg store grå raggsokker på meg da

Kan jeg utifra noen trend få kalle dette designerklær?

hehe, -du høres normal ut! :)

Skrevet

hihi - jeg har vært i bursdag - ellers så er jeg sløv med at om jeg har pyntet meg på jobb -så skifter jeg ikke når jeg kommer hjem - jeg går der og er "forsiktig" i kontorklærne mine -teit.

Men om jeg ikke skal noe - da hopper jeg i dusjen og trer på meg båtgenser og olabukse - uten sokker og bh - og surrer rundt i det hele dagen :)

Ja, er det ikke det som er deilig da?:)

Jeg er ei skikkelig jåledukke når jeg først skal ut av huset - det skal vel sies, og er vel nettopp derfor jeg må avreagere litt når jeg er innendørs da.

Men jeg har forresten aldri droppa BH'n, skal jeg begynne med det synes du?

Skrevet

Ja, er det ikke det som er deilig da?:)

Jeg er ei skikkelig jåledukke når jeg først skal ut av huset - det skal vel sies, og er vel nettopp derfor jeg må avreagere litt når jeg er innendørs da.

Men jeg har forresten aldri droppa BH'n, skal jeg begynne med det synes du?

Ja - la dem få slenge litt fritt -og bli svett! :)

Skrevet

Ja - la dem få slenge litt fritt -og bli svett! :)

Hehe, jammen jeg har da kjøpt altfor mange gode BH'er på salg til å la være å bruke dem...

Skrevet

Jeg er gift - så det med oppvaska er ikke noe problem *glizer*

He he ;) Mannen min pleier å tilby seg å gjøre drittarbeidet om jeg lager kaker eller dessert. Samme når det gjelder potetmos. Alle foretrekker hjemmelaga, så da skreller han gjerne 20 poteter - hvis jeg gjør resten.

Gjest Persille
Skrevet

Stikk på byen da vel!!!!

Alene?

Tror ikke det egentlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...