Gå til innhold

I dag sitter jeg her med designerklær på meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jammen jeg har da kjøpt altfor mange gode BH'er på salg til å la være å bruke dem...

Syns aldri jeg finner gode bh'er på tilbud jeg - jeg har EN i et helvetes stygt mønster som er så god i fasongen til meg - men finner aldri maken igjen...

Skrevet

He he ;) Mannen min pleier å tilby seg å gjøre drittarbeidet om jeg lager kaker eller dessert. Samme når det gjelder potetmos. Alle foretrekker hjemmelaga, så da skreller han gjerne 20 poteter - hvis jeg gjør resten.

*nikker*

Skrevet

Alene?

Tror ikke det egentlig...

Joda- fler folk på byen da....

Skrevet

Syns aldri jeg finner gode bh'er på tilbud jeg - jeg har EN i et helvetes stygt mønster som er så god i fasongen til meg - men finner aldri maken igjen...

Du, de styggeste er ofte de beste.

Men H&M-salg har jeg gitt opp for lenge siden, Kapp Ahl sine derimot er ikke så verst!

Skrevet

Du, de styggeste er ofte de beste.

Men H&M-salg har jeg gitt opp for lenge siden, Kapp Ahl sine derimot er ikke så verst!

Jeg har vært endel på Lindex - men de i min størrelse finnes kun oppunder taket eller på lageret *sukk* jeg har 90D

Skrevet

Jeg har vært endel på Lindex - men de i min størrelse finnes kun oppunder taket eller på lageret *sukk* jeg har 90D

Hehe, oppunder taket hørtes da dramatisk ut. Triumph på Cubus da? Min str. skifter stadig, fra uke til uke, er ikke bedre det altså...

Gjest Persille
Skrevet

Joda- fler folk på byen da....

Nei, den terskelen er for høy i Oslo :)

Skrevet

Hehe, oppunder taket hørtes da dramatisk ut. Triumph på Cubus da? Min str. skifter stadig, fra uke til uke, er ikke bedre det altså...

Det verste er at jo større cup jo bredere lager de stroppene -det ser jo heslig ut!

Skrevet

Nei, den terskelen er for høy i Oslo :)

Flere Oslo-folk her da! :)

Gjest Persille
Skrevet

Flere Oslo-folk her da! :)

Ja, men for meg å reise alene til sentrum, uten et sted å gå til hvor jeg er kjent, eller noen å møte - en alt for høy terskel...

Skrevet

Ja, men for meg å reise alene til sentrum, uten et sted å gå til hvor jeg er kjent, eller noen å møte - en alt for høy terskel...

Skjønner godt det - teit å be deg gå ut i Moss også - hehe

Gjest Flystripa
Skrevet

Du høres stilig ut! :)

Men det gjør du forøvrig bestandig! Ha en fin kveld/natt!

Skrevet

Du høres stilig ut! :)

Men det gjør du forøvrig bestandig! Ha en fin kveld/natt!

SÆIM TU JU! :)

Gjest Persille
Skrevet

Skjønner godt det - teit å be deg gå ut i Moss også - hehe

*ler*

Ja, det er for det første en time å kjøre - for det andre kjenner jeg INGEN :)

Gjest Lyder det kjent?
Skrevet

Æsj, du minner meg på en ting: jeg har aldri pene klær på meg når jeg er hjemme! Men det er jo deilig befriende! Heldigvis er jeg ung og student og man får ikke besøk med mindre man ringer og ber hjem noen, og da kan selvsagt prakke på seg noe pent...

Samboeren er heldigvis snill og sier at jeg ser fin ut uansett.

Men ærlig talt. Trenger jeg åtte forskjellige slaske-bukser?

Vil heller ha en med nagler på :)

337...

Skrevet

337...

hæ? Hva mener du? Litt treig nå jeg, kanskje... :)

Skrevet

Kan vel ikke helt kalle dette penantrekket, eller hva mener dere? (ser nedover meg selv) Har på meg en utslitt blå stilongs med digre huller både foran og bak, der en hvit bomullstruse synes gjennom stadig vekk.

Overdelen min er trang, og bh buker jeg aldri,fordi de bare gnager,

Og så har jeg store grå raggsokker på meg da

Kan jeg utifra noen trend få kalle dette designerklær?

Nei, dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...