flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Hehe, jammen jeg har da kjøpt altfor mange gode BH'er på salg til å la være å bruke dem... Syns aldri jeg finner gode bh'er på tilbud jeg - jeg har EN i et helvetes stygt mønster som er så god i fasongen til meg - men finner aldri maken igjen... 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 He he Mannen min pleier å tilby seg å gjøre drittarbeidet om jeg lager kaker eller dessert. Samme når det gjelder potetmos. Alle foretrekker hjemmelaga, så da skreller han gjerne 20 poteter - hvis jeg gjør resten. *nikker* 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Alene? Tror ikke det egentlig... Joda- fler folk på byen da.... 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Syns aldri jeg finner gode bh'er på tilbud jeg - jeg har EN i et helvetes stygt mønster som er så god i fasongen til meg - men finner aldri maken igjen... Du, de styggeste er ofte de beste. Men H&M-salg har jeg gitt opp for lenge siden, Kapp Ahl sine derimot er ikke så verst! 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Du, de styggeste er ofte de beste. Men H&M-salg har jeg gitt opp for lenge siden, Kapp Ahl sine derimot er ikke så verst! Jeg har vært endel på Lindex - men de i min størrelse finnes kun oppunder taket eller på lageret *sukk* jeg har 90D 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har vært endel på Lindex - men de i min størrelse finnes kun oppunder taket eller på lageret *sukk* jeg har 90D Hehe, oppunder taket hørtes da dramatisk ut. Triumph på Cubus da? Min str. skifter stadig, fra uke til uke, er ikke bedre det altså... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Joda- fler folk på byen da.... Nei, den terskelen er for høy i Oslo 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Hehe, oppunder taket hørtes da dramatisk ut. Triumph på Cubus da? Min str. skifter stadig, fra uke til uke, er ikke bedre det altså... Det verste er at jo større cup jo bredere lager de stroppene -det ser jo heslig ut! 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Nei, den terskelen er for høy i Oslo Flere Oslo-folk her da! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Flere Oslo-folk her da! Ja, men for meg å reise alene til sentrum, uten et sted å gå til hvor jeg er kjent, eller noen å møte - en alt for høy terskel... 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Ja, men for meg å reise alene til sentrum, uten et sted å gå til hvor jeg er kjent, eller noen å møte - en alt for høy terskel... Skjønner godt det - teit å be deg gå ut i Moss også - hehe 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Du høres stilig ut! Men det gjør du forøvrig bestandig! Ha en fin kveld/natt! 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Du høres stilig ut! Men det gjør du forøvrig bestandig! Ha en fin kveld/natt! SÆIM TU JU! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Skjønner godt det - teit å be deg gå ut i Moss også - hehe *ler* Ja, det er for det første en time å kjøre - for det andre kjenner jeg INGEN 0 Siter
Gjest Lyder det kjent? Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Æsj, du minner meg på en ting: jeg har aldri pene klær på meg når jeg er hjemme! Men det er jo deilig befriende! Heldigvis er jeg ung og student og man får ikke besøk med mindre man ringer og ber hjem noen, og da kan selvsagt prakke på seg noe pent... Samboeren er heldigvis snill og sier at jeg ser fin ut uansett. Men ærlig talt. Trenger jeg åtte forskjellige slaske-bukser? Vil heller ha en med nagler på 337... 0 Siter
Mañana Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 337... hæ? Hva mener du? Litt treig nå jeg, kanskje... 0 Siter
keinstein Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Kan vel ikke helt kalle dette penantrekket, eller hva mener dere? (ser nedover meg selv) Har på meg en utslitt blå stilongs med digre huller både foran og bak, der en hvit bomullstruse synes gjennom stadig vekk. Overdelen min er trang, og bh buker jeg aldri,fordi de bare gnager, Og så har jeg store grå raggsokker på meg da Kan jeg utifra noen trend få kalle dette designerklær? Nei, dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.